Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joulu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Hyvää ja rauhallista joulua, sekä uuttavuotta! Pysykää terveenä, itse olen flunsassa, joten ei oikein mikään innosta, eikä huvita pelatakkaan. :(

Itse olen juuri parantunut. Huoli tuli, kun kuume vain nousi ja nousi. Viikon jälkeen menin lääkärin. Keuhkoputkentulehdus. Antibiootti kuuri on onneksi vienyt taudin pois ja olen terveenä joulun. Hyvää joulua ja SELVÄÄ uutta vuotta!
 
Jouluna otetaan sitten vain kotikaljaa, ei vahvempia.. Ja säästetään paukkuja uudeksivuodeksi, jolloin on lupa olla vähän tööt. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Jouluna otetaan sitten vain kotikaljaa, ei vahvempia.. Ja säästetään paukkuja uudeksivuodeksi, jolloin on lupa olla vähän tööt. :D

Muista sitten, että raketit ja alkoholi eivät sovi yhteen.
 
Hyvät joulut myös minunkin puolestani. Omalta osaltani tulee joulu vietettyä täysin tietokoneesta ja internetzkusta erossa, koska pitää olla edustuskunnossa päivemmällä saapuvien vieraiden takia ;). Samalla päästään kummitädin pojan kanssa virittelemään PES-sessiot täytäntöön. Nyt unta palloon, over and out.
 
Hyvät joulut kaikille. Jouluna kannattaa ottaa rennosti, eli pelatkaa vain hyviä pelejä joiden parissa ei hermo petä. Itse varmaankin nukun joululomaviikostani suurimman osan, mutta pitäähän sitä pelatakin välillä. Ja syödä hyvin. Ja nukkua, vai mainitsinko sen jo? No kuitenkin, pitäkää hauskaa.
 
Hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta vaan kaikille! Muistakaa pelata paljon pelejä ja pitäkää hauskaa.
 
Ylös Bottom