Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3
Digital Foundry on vertaillut keskinkertaista brittibändiä eikun siis Bizarre Creationsin uusinta ajopeliä, Bluria. Erot ovat aika perinteisiä; X360-versiossa on nelinkertainen koko ruudun reunanpehmennys, kun taas PS3:lla on tyytyminen 2xMSAA:n käyttöön hentoisella blurilla. Toisaalta Pleikkarilla saa jopa 7.1-ääniraidan. Ruudunpäivityksessä veljekset eivät eronneet, vaan kumpainenkin rullasi pehmeästi 30 freimilla sekunnissa repeillen vain harvoin. Kai tämä sitten oli tasapeli.
Lähde: Eurogamer
Digital Foundry on vertaillut keskinkertaista brittibändiä eikun siis Bizarre Creationsin uusinta ajopeliä, Bluria. Erot ovat aika perinteisiä; X360-versiossa on nelinkertainen koko ruudun reunanpehmennys, kun taas PS3:lla on tyytyminen 2xMSAA:n käyttöön hentoisella blurilla. Toisaalta Pleikkarilla saa jopa 7.1-ääniraidan. Ruudunpäivityksessä veljekset eivät eronneet, vaan kumpainenkin rullasi pehmeästi 30 freimilla sekunnissa repeillen vain harvoin. Kai tämä sitten oli tasapeli.
PS. Jos voittajaa haluaa hakea, niin se menee PC-version suuntaan, jos koneesta löytyy riittävästi hönkää. 1080p/60 fps on sentään kovempi juttu kuin konsoliversioiden 720p/30 fps.Xbox 360 has that beautiful 4x MSAA which suits the art style of Bizarre perfectly, and thus commands a small premium over the 2x MSAA/blur combo used in the PS3 build. For its part, the Sony platform has support for all of Sony's proffered surround sound options, and many might value that advantage instead.
Both are equally superb to play, offering an overall experience and quality level that surpasses many first-party console exclusives. Great stuff.
Lähde: Eurogamer