Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3

Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3

Vaikka PS3:sta pelailen, silti olen kääntymässä XBOXin suuntaan, vain ja ainoastaan FPS:n takia. Esim Skyrimissä PS3:sella on aika lailla kestämistä Winterholdissa ja Whiterunissa. Mutta mielestäni XMB-valikko on parempi kuin XBOXin valikko. Pelaajat on myös yksi asia: kaverin luona kun pelailtiin XBOXilla BF3:sta ja Black Ops 2:sta, niin pelaajat olivat pääosin ärsyttäviä 8-13 vuotiaita mikkiinhölöttäjiä. Tottakai mute on keksitty, mutta jos haluaisi pelata taktisesti jne, niin se ei XBOXilla onnistu ilman klaania. PS3:sella tätä ongelmaa ei ole, usein tapaankin n. 20-30 v. rentoja ihmisiä, joilla on mukava huumorintajukin.

Myös tämä LIVE-maksu on rasittava. Monta kaveria on valittanut tästä, että "perskele, nyt se liveaika loppuu, ja palkka tulee kahden viikon päästä...pakko kai on tyytyä yksinpeliin...". Tämähän oli yksi syy miksi PS3:sen hankin. Ei näillä palkoilla ole rahketta ostella mitään perkuleen liveaikaa.

Näiden syiden takia, olen sitä mieltä, että jos olet varakas, ja ei haittaa vaikka olisi ärsyttävä peliseura, ja haluat paremman FPS:n, niin osta XBOX. Muuten PS3.

Tämä on minun mielipiteeni.

55 euroa livestä vuodessa on sen verran pieni pieru, ettei kenenkään työssäkäyvän pitäisi siihen kaatua. Ainoa Oikea Mielipide (TM) on ostaa se kone, mille löytyy omasta kaveripiiristä eniten peliseuraa.
 
Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3

55 euroa livestä vuodessa on sen verran pieni pieru, ettei kenenkään työssäkäyvän pitäisi siihen kaatua. Ainoa Oikea Mielipide (TM) on ostaa se kone, mille löytyy omasta kaveripiiristä eniten peliseuraa.

55 euroa vuoden liveajasta on ihan helvetisti. Itse olen aina ostanut liveaikaa vuodeksi noin neljällä kympillä. Ei tuohon talous kaadu, mutta onhan se vähän ärsyttävää maksaa nettipelaamisesta, joka on muilla alustoilla ilmaista. Peliseura ja pelit ovat kuitenkin tärkein konsolin valintaperuste.
 
Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3

55 euroa vuoden liveajasta on ihan helvetisti. Itse olen aina ostanut liveaikaa vuodeksi noin neljällä kympillä. Ei tuohon talous kaadu, mutta onhan se vähän ärsyttävää maksaa nettipelaamisesta, joka on muilla alustoilla ilmaista. Peliseura ja pelit ovat kuitenkin tärkein konsolin valintaperuste.

Näillä palkoilla ei kyllä mitään 4.583333e kuussa jaksa maksella, mielummin syön yhden päivän hyvin. Eli ei minkäännäköistä koulutusta ja raksalla. Käykää te hyvät ihmiset koulut loppuun kunnialla ja ulostautukaa vasta hyvät arvosanat kainalossa.
 
Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3

On vuosi 2013, mutta Unreal Engine 3 senkun pysyy huonompana PS3:lla. Tämän todistaa tällä kertaa Digital Foundryn vertailussa oleva DmC. PlayStation 3:lla saa vähän tarkemmat tekstuurit, mutta miinuspuolien lista on valitettavan pitkä: epätasaisempi ruudunpäivitys, enemmän repeilyä, ei niin hyvä reunanpehmennys, hitaammat latausajat 2,5 gigan pakkoasennuksesta huolimatta.

While the change in developer and use of the Unreal Engine 3 might be cause for concern for those expecting a watered-down take on Capcom's Devil May Cry series, we needn't have worried so much. Ninja Theory comfortably balances the need for theatrics and spectacle with traditional fast-paced melee combat and gunplay. The switch to 30FPS also works well in making the world a more captivating place to stage the elaborate boss battles and chaotic action sequences; at times the visuals are truly stunning to behold.

As ever with multi-format Unreal Engine 3 titles, there are compromises between platforms, with the 360 version coming across as the more polished of the two offerings. While the inclusion of higher-resolution artwork on the PS3 is a nice touch, the lower-quality shadows and less consistent performance are more noticeable to the eye during play. In particular, subtle dips in smoothness have more of a tangible effect on gameplay than they do in titles running twice the frame-rate. The crisp controls become temporarily compromised in hectic scenes, delivering an experience which doesn't feel as consistent or enjoyable. On the plus side, the PS3 version has plenty of moments where it maintains a solid 30FPS - even in some of the more taxing scenarios early on it the game - so is still well worth getting regardless of the deficiencies elsewhere. However, on balance, the 360 version edges it thanks to the more consistent performance and palpable lack of screen-tear.

PC-herrarotu röhöttelee norsunluutornissaan, sillä kun alla on kunnon prossu ja moderni näytönohjain, pyörii DmC PC:llä lähes 200 (!) freimiä sekunnissa 1920x1080-tilassakin (joskin ilman AA:ta).

Lähde: Eurogamer
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ja eikun ostamaan näyttöä joka freku on suurempi kuin 60 :)

Ja jos avataan tuota vielä, niin vsync päällä pelien freimit rajoittuvat käsittääkseni monitorin ruudunpäivityksen puitteisiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3

Suuri laiskotus jatkuu osaltani, ja myös Lens Of Truth tuntuu heittäneen jo pyyhkeen melko lailla kehään. Sieltä ei ole enää kuukausiin tullut kunnon vertailuja, pelkkiä demon tai betan perusteella tehtyjä pikatestejä. Digital Foundryn tulipesässä hiiliä riittää, ja tässä onkin peräti kuuden pelin vertailut. Ensimmäisessä setissä onkin yllätysvoittaja, mutta tilastoinnin kannalta se on tasapeli.

Sonic & All-Stars Racing Transformed: Wii U (mutta PS3/X360:lle tasapeli)

Putting the strong PC port aside, we'd pin the Wii U version down as the console version to opt for based on flexibility alone. Despite being a launch title, the range of options it boasts above the competition is commendable, with support for all original Wii control configurations, plus the GamePad and Classic Pro. Once set, all five players can also be taken online as a group, and, best of all, the visuals and performance aren't noticeably cut down in the process of adding these new modes and features. However, if these extras aren't a factor for you, Sonic & All-Stars Racing Transformed is also an easy recommendation to make on 360 and PS3.

Aliens: Colonial Marines: X360

In the final call, it's hard to recommend either console release, but at a push we find the 360 one marginally more playable due to it holding above 30FPS through thick and thin. The PS3 version offers certain advantages in the image quality department, such as running at the full 720p framebuffer, as opposed to the 360's softer sub-HD output, but when the frame-rate drops for Sony's console it's ultimately even more of a distraction.

Dead Space 3: Tasapeli

Overall, Visceral Games delivers another exceptional multi-platform conversion, in which the quality of the final product is effectively identical across both consoles with solid performance and image quality.

Metal Gear Rising: Revengeance: Tasapeli

In the final call, both versions of Metal Gear Rising: Revengeance are well worth considering, with each fronting unique advantages. Call it a tie overall: the performance nod goes to the 360 rendition of the game, often running with a 10FPS lead, while image quality purists are strongly advised to seek out the crisper PS3 version.

Crysis 3: X360

The fact is that while Crysis 3 may look stunning, it shifts between a highly enjoyable to a deeply compromised experience in a matter of moments. With that in mind, the relatively smoother frame-rates make the 360 version the more enjoyable one to play, but neither compares favourably with the PC version. Beyond the issue of performance, there's little meaningful difference between these two versions. Away from the harsh focus of direct A-to-B comparisons, the slightly softer image of the PS3 game isn't too big an issue, while the small inconsistencies in other areas won't impact your enjoyment of the game at all.

Tomb Raider: PS3

The console versions of Tomb Raider are still thoroughly recommended though. Despite some performance issues on both systems when the action is situated in more complex environments, the game manages to stick closely to the desired 30FPS update with only momentary lapses that impact the quality of the gameplay. While the 360 offers up slightly more consistent overall performance, for the most part the difference between the two games isn't significant, and it's also fair to say that the PS3 holds the advantage with regards to image quality and the general refinement of the overall presentation. This is a game where much of the experience is built around the spectacle and in that respect, PS3 offers an advantage of its 360 sibling. Aside from various instances where performance is visibly lower, the gameplay is otherwise just as enjoyable on Sony's system, and the sharper visuals better suit the overall feel of the game, highlighting the richness of the environments without as many unwanted side-effects. In that respect the PS3 version gets our recommendation as the preferred choice of the two console releases.

Jotta semmosta.
 
Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3

Kohti ääretöntä bioshokkia ja sen yli! Kahden ensimmäisen Bioshockin PS3-versiot eivät aivan yltäneet X360-veljensä tasolle, mutta Infiniten kohdalla kaiken luvattiin muuttuvan. Digital Foundry kertoo, tapahtuiko jotain oikeasti vai lohduteltiinko Pleikkadudeja ihan turhaan.

PC-versiohan se kuninkaana taivaalla lentää, mutta konsoliveljespainissa onkin tiukempaa. Molemmat versiot ovat 720p ihan natiivisti, ja reunoja tasoitellaan jonkinlaisella FXAA-johdannaisella. Tekstuurifiltteröinti on hieman tarkempaa PS3:lla, boksilla varjot ovat pikkiriikkisen paremmat.

Update! Digital Foundry onkin päivittänyt tietouttaan tuon natiivitarkkuden suhteen. X360-versiossa se on 1152x720, kun PS3:lla mennään dimensioilla 1152x640, eli alle HD-määritelmän. Lopputulosta se ei silti muuta.

BioShock Infinite renders natively at 720p on both 360 and the PS3, with the distinct blur caused by the inclusion of a heavy post-process anti-aliasing solution that smoothes over pixel-wide edges along with texture details. It's difficult to say for sure, but our guess is that we're looking at differing implementations of FXAA appear to be in play across each format. Despite producing varying results at a pixel level, the effect of the edge-smoothing is almost identical in motion on both consoles, with the level of sharpness changing on a scene-by-scene basis depending on a range of factors, from the amount of additional post-process effects in play to the lighting conditions.

Update: after spending more time with the game and taking another look at the assets, we now reckon that Xbox 360 renders at 1152x720 with PS3 coming in at 1152x640.

&

... there's little to separate the PS3 and 360 releases from each other: textures and normal maps are a close match, although we find the level of filtering to be a little higher on the PS3, adding a touch more clarity in some places. Shadows are rendered in slightly higher resolution on the 360, while an off-set bias causes some lights and shadows to appear in different places on PS3, with elements such as specular sheen and lighting bloom dialled back slightly as a consequence.
Kolmekymmentä kertaa sekunnissa kuva haluaisi konsoleilla päivittyä, mutta Pleikkarilla tavoite saavutetaan paremmin - joskin runsaammaan repeilyn kera. Minkäänlaista pakkoasennusta PS3-versiossa ei tällä kertaa ole. Näinpä lopullinen Bioshock Infinite -tuomio on tasapeli. Sulavampaa ruudunpäivitystä arvostavat tarttunevat PS3-versioon, kun taas repeilyallergikkojen valinta on X360.

Overall, it's clear that both approaches have their strengths and weaknesses. Those more susceptible to screen-tearing may well prefer the more consistent look of the 360 game, although, in our estimation, the smoother frame-rates on PS3 mean that it feels slightly better to play.

&

However, the console releases are still outstanding releases that come highly recommended. The shooting isn't as much fun when frame-rates are crashing down but most of the other elements that help make BioShock Infinite such an accomplished release are fully in effect. The more responsive PS3 game gets the nod for delivering a more consistent, flowing gameplay experience. The addition of tearing isn't particularly attractive, but the extra controller response is preferable during intense combat scenes. Alternatively, those especially susceptible to screen-tear may prefer the 360 version, despite it featuring heavier dips in performance in more demanding scenes.

Lähde: Eurogamer
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3

Voi kevätpörriäinen sentään, kun ei vaan ole jaksanut näitä hoitaa ajoissa. Digital Foundrylta on tullut neljä vertailua, tässä supertiivistetyt tulokset.

Dead Island: Riptide: X360

The lack of polish in relation to the PS3 build is also disappointing: the erratic freezing bug and the various gameplay related glitches should have been easily picked up in the QA process long before Riptide was due to ship. Hopefully, the developer will release a post-launch patch to take care of these issues and bring the PS3 game closer into line with the other versions. It's a shame because Dead Island really comes alive as a multi-player game, where the paper-thin story and lack of character development isn't really an issue compared to the joy of mercilessly hacking down the rotting undead with some entertaining collective banter.

But right now, out advice is to avoid the PlayStation 3 build - at least until it has been patched. Owners of both consoles should opt for the Xbox 360 release, where smoother frame-rates and the more stable nature of the game simply make it more enjoyable to play.

Far Cry 3: Blood Dragon: X360

Both PS3 and 360 deliver closer results in terms of image quality than before - discrepancies in resolution aside - while Microsoft's platform offers a minor advantage in frame-rate when strained. Sadly, aliasing is also now an issue due to the abundance of high-contrast lines around this new futuristic setting. This is where the PC version's MSAA saves the day, alongside its provision of motion blur, sharper explosion effects and improved textures. However, if it boils down to a toss-up between the two console releases, you're primed for an equally serviceable retro blast regardless of which version you choose.

(Sidenote: Tulkitsin X360-version voittajaksi, koska viimeisessä virkkeessä mainitusta tasaväkisyydestä huolimatta samassa kappaleessa mainitaan X360-versiossa olevan piirun verran parempi ruudunpäivitys hektisimmissä kohtauksissa.)

Metro: Last Light: PS3

Between the PS3 and 360 versions, however, there are very few visual difference to parse out from the comparison. On the one hand, Sony's platform offers FMV encodes of a similar quality to PC, while the 360's appear a touch blurred. On the other, texture streaming on PS3 is a weak point if you're looking close at the signs while pacing through bustling underground centres.

The PS3's superior performance tips the scales comfortably in the other direction though; where Microsoft's format can churn out 20FPS to a chaotic scene, Sony's hardware delivers a much smoother response for its 5FPS lead in most situations. After many hours playing through each version, we'd happily continue our subterranean quest on PC if given the choice - which save for one stuttering section is otherwise well optimised. However, the PS3 version of Metro: Last Light takes a well-deserved second spot in the running.

Resident Evil: Revelations: Tasapeli

Overall, Resident Evil: Revelations comes highly recommended for fans of the series wanting a more traditional take on the franchise. The 360 and PS3 versions are worth equal consideration, while the PC game, despite a few hiccups, provides the most fluid and responsive experience available due to running at much higher frame-rates and without needing powerful hardware to do so.
 
Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3

Moikka! :) En nyt tiedä onko tämä täysin oikea viestiketju, mutta menköön.
Eli olisi tarkoituksena (nyt vasta :s) ostaa joko PS3 tai XBOX 360. Vähän on erilaisia mietteitä kumman ostaisi..
Eli siis omassa tietokoneessa on mokkula, josta voi ilmeisesti jakaa jonkun lähettimen kautta nettiyhteyden PS3:seen veloituksetta.
Miten sitten XBOX 360 S-konsolissa, kun siinä lukee, että siinä on sisäänrakennettu WLAN, niin riittäkö siihen siis, että ostaa ainoastaan Live-aikaa, vai pitääkö siihenkin jakaa nettiä muualta?
PS3 voisi sinällään olla mieluisampi vaihtoehto, koska 95% kavereista omistaa sen, mutta ajattelin, että XBOX360 olisi mahdollisesti yksinkertaisempi käyttää ja ilmeisesti nettiyhteydet sujuvampia.
Auttakaa nyt tyhmää :D
 
Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3

Kyllä siinä ps3:ssakin on sisäänrakennettu wlan. Wlan on vain langaton lähiverkko, eli netti on tultava muualta. Esim sitten wlan mokkulalla tms.

Itse olen jotenkin ollut käsityksessä, että netin saaminen toimintaan olisi ps3:lla helpompaa jopa, mut ei ainakaan vaikeampaa kuin boxilla. Jos kert kavereilla on ps3, niin ei mun mielestä oikein ole vaihtoehtoja edes. Ota ps3. :)

Edit: ja ketju on kyllä täysin väärä. :)
 
Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3

Itse olen jotenkin ollut käsityksessä, että netin saaminen toimintaan olisi ps3:lla helpompaa jopa, mut ei ainakaan vaikeampaa kuin boxilla. Jos kert kavereilla on ps3, niin ei mun mielestä oikein ole vaihtoehtoja edes. Ota ps3. :)
Ei, kyllä ne on yksinkertaisia molemmissa. Itse väittäisin jopa, että Xboxissa wlaniin yhdistäminen olisi helpompaa. Piuhalla taas yhdistettynä molemmat toimii heti piuhan liitettyä.

Kaverit tosiaan on suurin syy siihen, minkä konsolin valitsee. Jos kavereilla on ps3, ota ps3. Säästät jokusen euron lainatessasi pelejä heiltä, ja voit pelata heidän kanssaan moninpelejä.

Lisäksi kannattaa ottaa huomioon myös laitteiden sisäisen tallennustilan koko. Ps3:n 12GB:n versiolla ei tee nykyaikana juurikaan, vaan joudut opettelemaan heti alkuun mistä pelitietoja poistellaan. Tässä asiassa Xbox on tehnyt jotain oikein, sillä pelit harvemmin asentelevat mitään koneelle, ja tällöinkin tilan loppuessa väliaikaistiedostot saa kerralla pyyhittyä pois.
 
Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3

Moikka! :) En nyt tiedä onko tämä täysin oikea viestiketju, mutta menköön.
Eli olisi tarkoituksena (nyt vasta :s) ostaa joko PS3 tai XBOX 360. Vähän on erilaisia mietteitä kumman ostaisi..
Eli siis omassa tietokoneessa on mokkula, josta voi ilmeisesti jakaa jonkun lähettimen kautta nettiyhteyden PS3:seen veloituksetta.

Tästä en osaa sanoa, mutta tuo PS3-mokkula-ketju-lienee hyvä tiedonlähde läpikahlattavaksi, ei käsittääkseni todellakaan mikään ongelmaton juttu tuo mokkula-kuvio.

Langaton yhteys ainakin kiinteästä verkosta on kokemukseni mukaan yhtä vaivatonta kuin langallinenkin. Lataa tosin vain 30-40% langallisen nopeudesta, johtuuko sitten modeemistani/ja tai PS3.sta.

Jos ajattelit pelata moninpelejä kavereittesi kanssa (joista sanomasi mukaan 95%:lla PS3) niin aika selvähän valinta tuo sillä perusteella olisi. Käytännössä kumpikin konsoli on yhtä helppoja/vaivalloisia käyttää ja ominaisuudet nettiyhteyksineen (kun oikein hoidettu) fifty-fifty. Ennemmin keskittyisin tuohon netti-yhteyden järjestämis-juttuun ja sen sujuvuuden varmistamiseen, jos tosiaan tahdot kavereittesi kanssa pelailla.
 
Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3

Multiplattisvertailut ovat hiljentyneet, mutta Digital Foundry oli jaksanut Saints Row IV:n suhteen aktivoitua. Vertailu on aika surullista luettavaa PS3-version suhteen. Se on kuin kaiku menneisyydestä; selvästi matalampi natiivireso (960x720), tekstuurien yksityiskohdat syövä Quincunx-reunanpehmennys (vs. boksin 2xMSAA), surkeammat varjot, ja yli 4 gigan pakkoasennus, josta huolimatta tekstuurit tulevat myöhässä ja piirtoetäisyys on heikko.

Visually, this is a win for Xbox 360 owing to higher rendering resolution, better filtering and anti-aliasing plus improved delivery of assets during LOD streaming.
Repeilyä on luvassa kummallakin alustalla, mutta vain X360-versio tarjoaa mahdollisen V-syncin käyttöön. Se tosin tiputtaa ruudunpäivitysnopeutta entisestään.

Similar to its predecessor, there is an option available to toggle v-sync on and off for both cut-scenes and gameplay in the 360 version of Saints Row 4, allowing those sensitive to screen-tear to choose a solidly v-synced presentation instead - not that we would recommend it. Given that performance is already compromised with an unlocked frame-rate, introducing v-sync severely impacts on response and raw frame-rate, much like the same options did in the 360 version of Saints Row: The Third. In that sense it's telling that this option is nowhere to be found in the PS3 edition of the new game, where its inclusion would result in an even more compromised gameplay experience.

Kaikkinensa konsoliversioiden keskinäisestä paremmuudesta ei ole pienintäkään epäselvyyttä, mutta PC-versio laittaa konsoliserkukset nippuun koska vaan. Pieni voitto X360-versiolle, mutta PC:llä SRIV tarjoaa parasta laatua joka suhteessa.

It's rather unfortunate that the game is compromised by its technical failings on the consoles, in which some poor performance issues negatively impact the gameplay experience, with latency-heavy controls clearly compromising the fun whenever the engine is under load. In terms of overall consistency and performance, there's not much in it between the 360 and PS3 versions, though it's the Xbox 360 game that's the one to have if you're in the position of choosing between the two platforms owing to its resolution, image quality and streaming advantages. The action is a little smoother and the sharper image is definitely preferable this time around compared with the situation in Saints Row: The Third, where the softer nature of the PS3 release is joined with comparable performance to the 360, but without the screen tear.



Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3

Parit lyhyet referaatit Digital Foundryn kahdesta uusimmasta vertailusta...

Rayman Legends: Tasapeli

Peli näyttää kaikilla alustoilla käytännössä täysin identtisiltä ja rullaa pehmeästi kuin se kuuluisa silkki 60 ruutukuvaa sekunnissa 1080p-tarkkuudella. PS3-versiossa on hieman hitaammat latausajat kuin X360:lla ja Wii U:lla. Wii U -versiossa lisäksi kaikenlaisia Gamepad-kikkailuja. Niiden ansiosta Wii U -versio on periaatteessa voittaja, mutta PS3 vs. X360 -kamppailu julistettiin tasapeliksi. PC-versiokin oli mukana, mutta se oli yhtä tasaväkinen silti. Vita-version julkaisu myöhästyi, joten sitä ei otettu tähänkään.

All of these nuances are replicated expertly across all platforms. So from a visual perspective the only difference of note is the gamma set-up between platforms and the Wii U's limited-range RGB output. The 360 version features an image richer in contrast, where dark shadow details are slightly crushed due to the system's trademark higher gamma curve. Meanwhile, the Wii U game can look washed out on TVs that don't correctly support limited-range RGB over HDMI. It's also worth pointing out that on the PC there are no additional graphical enhancements, with the ability to adjust resolution and to run the game in windowed mode being the only options available.

In other areas, loading times between entering levels and accessing the hub world are similarly short across the 360, Wii U and PC, though we find the PS3 lagging behind by a few seconds. Unlike the 360 and PC versions, there's no option to install the game to the hard drive on the Sony platform, with data streamed directly from the Blu-ray disc.

&

Overall, it's clear that the Wii U offers up the definitive version of the game as imagined by its creators, and does so by introducing GamePad-exclusive mechanics that are well thought out and that never feel like cheap gimmicks. But at the same time Rayman Legends is an outstanding release on all platforms, and an essential purchase regardless of which format you happen to own.

Diablo III: X360

Kolmannen "Dublon" natiivireso konsoleilla on vain 1120x584, mutta reunat sentään pehmennetään MSAA:lla. 60 fps on kova tavoite, ja siihen päästäänkin lähinnä repeilyn kustannuksella. X360-versiossa ruudunpäivitys on hieman tasaisempi, ja lisäksi boksilla nähdään lattioista heijastuvia valoefektejä, jotka vain loistavat poissaolollaan PS3:lla. Näinpä vertailun voitto X360-versiolle. PS3-version mahdolliseksi eduksi voitaneen kuitenkin laskea mahdollisuus siirtää hahmo aikanaan julkaistavaan PS4-versioon.


Reducing the framebuffer to just 70 per cent of the target 1280x720 isn't a deal-breaker in terms of image quality either, and in fact goes largely unnoticed when presenting the game's inherently muted colour scheme while dungeon-crawling.

&

However, the one visual difference of note between the three versions of Diablo 3 is in the lighting, where the PS3 version neglects to apply directional lights from lamps on the ground texture maps below. They simply appear unlit by comparison to the 360 and PC...

&

There's very little between the two releases on the visual front, so the biggest differentiator is in terms of performance, where the 360 version dishes out the smoother frame-rate during boss battles and specific overworld areas. However, the prolific tearing on both platforms is something to consider, and if you're hoping for a fully v-synced version, the PS4 version due to next year will likely have the overhead to address this issue.

PS. Ja jos joku miettii, miten konsoliversiot vertautuvat PC-versioon yksityiskohtien osalta, niin High-asetuksia vastaavassa maailmassa mennään.

On the technical scale, both the PS3 and 360 are running at the equivalent to the PC version's high settings for texture assets, physics and effects - with smoothed dynamic shadows almost a match for PC's highest preset.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

No onhan niissä aika ero Xo:n hyväksi.

Heh, en huomannut mitään eroa. Mikäli ero olisi selvä, tuskin sitä olisi tarvinnut erikseen mainita. Muistetaan vielä se ilmainen verkkopeli.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Heh, en huomannut mitään eroa. Mikäli ero olisi selvä, tuskin sitä olisi tarvinnut erikseen vielä mainita.


Kelaa video esim aikaan 1:14 ja pysäytä kuva. Tule uudestaan tänne ja kirjoita ettet vieläkään näe mitään eroa niin suosittelen tutkituttamaan näkösi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kelaa video esim aikaan 1:14 ja pysäytä kuva. Tule uudestaan tänne ja kirjoita ettet vieläkään näe mitään eroa niin suosittelen tutkituttamaan näkösi.
Joo ja ajassa 1:20 xboxilla näkyy helvetin iso laituri, kun taas pleikkarilla lähinnä pelkkää vettä. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Heh, en huomannut mitään eroa. Mikäli ero olisi selvä, tuskin sitä olisi tarvinnut erikseen mainita. Muistetaan vielä se ilmainen verkkopeli.
Jengi on hommannu xboxille Goldin jo pelkkää Änäriä varten, joten GTA V:n moninpeli tulee periaatteessa ilmaiseksi. u mad?


Taivas tosiaan Boxilla selvästi komiampi, liekö tekstuurit vieneet PS3:lla kaiken muistin. Silti, molemmilla varsin hyvännäköistä settiä. Omani tulee Pleikkarille, kun se tulee (menin säästelemään ja tulee Super Saverillä Amazonista).
 
Ylös Bottom