Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3
Taidat nyt hieman itse suhtautua turhan tunteella asiaan. En ole itse havainnut sen suurempaa itkua vai edes vahingoniloa eri versioiden välisestä paremmuudesta. Jos joku vertailu saa PS3 version teknisesti paremmin toteutetuksi, niin miksi siitä pitää heti vetää salaliittoteoriat esiin? Tähän asti TT-2k on tuonut esiin enimmäkseen niitä toiseen suuntaan osoittavia vertailuja.
Kyllä minä olen ainakin aidosti iloinen siitä, että PS3-versio tästä upeasta japani-roolipelistä on parempi, upeaa katsella huippulaatuisia välivideoita komeilla maisemilla

Ja olen kyllä aidosti "hieman" vahingoniloinen siitä, että X360-versio ei ole niin hyvä

Ei sillä, että se minua haittaisi, tai että se olisi minulta mitenkään pois, vaikka se olisikin yhtä hyvä, mutta olen vain tyytyväinen, että saamme kerrankin puukottaa tällä Xbox-fanien ikälopulla "meidän multiplattarit on parempia kuin teidän multiplattarit"-kommentilla takaisinpäin.
Mutta jottei homma menisi ihan piikittelyksi, niin totean samaan viestiin, että peli on varmasti hyvä myös Xboxilla ja 99,9 prosenttia pelin sille ostaneista varmaan pelaa sitä oikein tyytyväisenä ja iloisena asenteella "ompa kiva, että saatiin Xboxillekin tämä peli, ompa kiva pelata tätä" ja olisi kyllä kiva, että tuo prosenttiluku olisi täysi sata
Mutta nautitaan nyt me pleikkaripojat, kun tällainen mahdollisuus tuli...Vai onko tämä sittenkin se merkkipaalu, minkä jälkeen vaaka kallistuukin toiselle puolelle? No tuskin, kysymys on lopulta kehittäjien taidoista ja viitselijäisyydestä...unohtamatta tietenkään pääkehitysalustaa. Mutta ennen kaikkea nautinnolisia pelihetkiä kaikille multiplattareiden parissa, ei se yksi suttuinen pikseli sinne tai tänne saisi vaikuttaa, jos peli muuten maistuu hyvältä