Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kadonneet foorumistit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käkikotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Piti ihan tarkistaa ja näköjään joulupäivänä 2007 tuli rekisteröityä. Eli tulee munkin tunnus kohta täysikäiseksi. :)

Kun täällä nyt muistellaan vanhoja, niin Peliplaneetalta tuli tänne siirryttyä vuonna 2006, silloin toki toisen nimimerkin voimin.

Täällä myös yksi aktiivinen lukija ei niinkään kirjoittelija vuodelta 2007 ilmoittautuu. Livegamers oli kyllä 360 aikoihin kuuminta hottia ja edesmennyttä pelaajaboardia tuli aktiivisesti myös jossain kohtaa käytettyä.

Ei varmaa enää kovin montaa "alkuperäistä" eli vuodesta 2008 ku ite liityin kfinniin ole enää paljon niitä nimiä näkynyt kirjoittelemas.

2001 lähtien kirjoiteltu puutaheinää sillointällöin & still going strong! Ajat on kyllä muuttuneet niistä ajoista himpun verran: Silloin ylpeä Dreamcastin omistaja_ja vieläkin olen. Pitäisi kyllä varmaankin laittaa se taas tulille pitkästä aikaa. Oih Good times: mm. Virtua Tenniksen "Härmälä Openit" aikoinaan, joissa vedettiin nelinpeliä, aina pelin jälkeen voittava tiimi joutui ottamaan huikat "tasoituspullosta" Pelit pysyi balanssissa koko illan loputtomasti, mikään tiimi ei päässyt liikaa dominoimaan. :D On kyllä kiistatta ikävä noita aikoja kun samalta sohvalta tykitettiin menemään kaikkine vittuiluineen päivineen, se on kyllä valitettavasti jäänyt aika tyystin_en tie pitäisikö soittaa niille samoille kavereille, että hei oisko aika?

Viimeksi muokattu:
No kyllä nyt alkoi tulee veteraaneja esille, joskus silloin näki heti profiilin alla milloin jäsen on liittynyt, nykyään pitää mennä vakoilee profiilia niin eihän semmosta jaksa tehää. :D Mut kiva huomata että täällä on vieläkin vanhempia veteraaneja jotka ovat pysyneet vuosia mukana.

Onhan täälä jokunen vuos tullu norkoiltua ja nimimerkkiäkään oo tainnu ikinä vaihdella. :D Hirveesti kyllä tuu kirjotettua enää, enempikin vaan tulee vilastua että mistäs nyt höpistään.

Nähtävästi 6.11.2001 olen liittynyt jäseneksi. Alun 9
perin aiemmin ps2fin:Iin, mutta tuolloin 2001 eri konsolisivustot yhdistettiin yhdeksi saitiksi. Olin silloin 29. Nykyään aika paljon enemmän.

2001 liittynyt PS2 julkaisun aikoihin, olen enemmän semmoinen lurkkija joka lukee foorumia päivittäin, tämä foorumi on aina se eka sivu joka avataan nettiä selatessa. Oi niitä aikoja kun konsolisodat olivat kuumimmillaan, mahtavaa draama aivan ilmaiseksi

Harvakseltaan tulee jotakin kirjoiteltua kun tuntuu että olisi jotain sanottavaa. Peliharrastus porskuttaa edelleen vahvana arjessa, pelattua tulee lähes päivittäin useampi tunti. Nyt kesälomat sotkee pahasti DS2 peluuta, PS Portal kyllä mukana, mutta pelissä sen verran kaikkea pientä tekstiä yms niin menee vähän hukkaan, parempi säästää se isommalle ruudulle. Balatro toimiii sen sijaan aivan loistavasti toiselta puolelta Eurooppa remote playn avulla hotellien WiFi:llä.

Kokeilin myös huvikseen ”beta” pilvipeluuta kun se Plus -tilaukseen kuulee. Witcher3 toimi aivan täydellisesti ja muutaman tehtävän Blood & Wine lisäristä kun tallennus oli sinne jäänyt. Cyperpunk näytti kanssa toimivan aivan törkeän hyvin. Pilvi beta kyllä vaikuttaa olevan aivan loistava lisä, toivottavasti lisäävät sinne enemmän pelejä omaan makuun.

Itse liityin v. 2004, mutta en kirjoitellut aluksi juuri mitään. Lupasin kuitenkin Socom-verkkopelien yhteydessä silloiselle Webmasterille, eli XShavalle olla aktiivisempi jos pääsisin erääseen klaaniin mukaan.

Lupaus piti, mutta vuodesta 2017 eteenpäin arvostelut ja striimit veivät rutkasti aikaa ja jostakin oli pakko karsia. Luen silti KonsoliFINiä lähes joka päivä, etenkin foorumeita.

Ylös Bottom