Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Känni- ja krapulathread

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Tässähän sitä kalsarikännejä..kohta Codiin, ja mikki visusti kiinni..;)
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

kyllä se, poijjaat ja sedät, on se lava sitä TUPLAPUKKIA, mikä piristää kummasti :p
ei tartte viikolla mitään enää juodakka, ko ollaan sen viikonlopun fiiliksissä :cool:
.....seuraavaa viikonloppua odotellessa.....
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

tässä ollaan taas ollin kanssa grafen walderia kiskomassa.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

tässä ollaan taas ollin kanssa grafen walderia kiskomassa.

Hmm...tulin just autonäyttelystä kotia, kuskihommissa kylläkin koko päivä tuli vietettyä...samaa merkkiä tuntuu vajoavan kurkusta alas myös minulla. Hinta/laatu/kelloaika suhde kohdillaan :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Ostinpa Karjalan kontin sitten kalsarikänni-illan ratoksi. 19 nyt juotu ja loppuun asti vedetään, nyt jo kauhistuttaa huominen krapula ja laskenkin jo rahoja huomiseen Pizza Pazzaan + sipuliin :) Tietysti tilaamalla vaikka yleensä haen safkat kebulasta. (Joka muuten juuri poltettiin maan tasalle, mutta silti jatkavat hommiaan, täytyy nostaa hattua) Nyt kun päättänyt että vedetään tuon 24 päkki loppuun niin se kanssa vedetään, kesti miten kauan kesti.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

eilen lähettiin kaverin kaa yhille limppareille terassille. eihä siinä mutta löyvettiin ittemme vielä 2 aikaan terassilta kaljalta :D kohtuu humalassa tottakai
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

tässä just ystävien kanssa tultiin kaljalta ja nyt varmaan jatketaan kaljan juontia

juhannus tässä kämpillä meinattiin viettää kaljaa kiskoen luonnollisesti :)
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Maistuuhan tuo namille taas olut, vaikka paskaa karjalaa juonkin! :D Nam nam. Kaikki mukaan! :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

jeeeps kännissä ollaan.
vasi kiljulla mennään taas, tai tuli tuossa juotua yksi carlsbegigin kun broidi sponssas.

eikös tämä ole oikeaa tapa likemmäs 30v äijille. (broidi 30 minä 27 vielä muutaman kuukauden) viettää torstaita.
mentiin tuonne tulevan citymarketin parkkikselle ja sinne työmaa kepeistä kasattiin pieni rata jota sitten rc autolla driftailtiin siinä juomisen lomassa:D

juuri tässä vidota konvertoin jotta saa vähän lyhennettyä ja sitten tubeen tungen.
taitaa siihen jopa yksi onnistunut kierros mahtua, muuten meni persiilleen mutta vasta toista kertaa oltiin harjottelemassa.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Täällä sitä siskoni miehen kanssa kaljaa juotiin ja pelattiin vähän nettipokeria...
Mitään ei voitettu, mut hauskaa ainakin on...
Ja hyvää jussia kaikille!!

Edit: katos enpä olekkaan ainoa porilainen ketä tänään juo...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

hyvä pori, ollaan edelläkävijöitä.
juodaan ennen virallista jussia.

tässä tämä pätkä.
ajo ei luonaa sitten ollenkaan mutta se ei ole tärkeää, tärkeää on erittäin osaava ja asiantunteva kommentointi joten ne äänet kovalle:rolleyes:

edit: joku voi ajankulukseen laskea kuinka monta kirosanaa tulee tuossa sanottua, ihan perus puhe tyyli minulla.
edit2: tuli siellä pari ns. ehjää kierrostakin.KLIK

noissa siis ilman koppaa koska se on vielä work in progress:
edestä
takaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Olipas varsin erikoinen reissu eilen, minun piti lähteä tyttökaverini pikkusiskon kanssa baariin. :eek: Jotenkin hämmentävää kaikkineen. Noh, kaikki meni ihan hyvin, kunnes tämä neito hukkasi lompakkonsa. :D Ei ole helppoa tämä elämä, ainakaan kaikilla. En silti ollut kovinkaan kännissä, vaikka hyvät pohjat vetäsin ja baarissa join tietenkin hiukan, koska olin vain esiliinana. :D Viski ja olut, nam. ;)
Omituista että eukko puskee pikkusiskonsa mukaan minut, jotenkin järjetöntä. :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Olipas varsin erikoinen reissu eilen, minun piti lähteä tyttökaverini pikkusiskon kanssa baariin. :eek: Jotenkin hämmentävää kaikkineen. Noh, kaikki meni ihan hyvin, kunnes tämä neito hukkasi lompakkonsa. :D Ei ole helppoa tämä elämä, ainakaan kaikilla. En silti ollut kovinkaan kännissä, vaikka hyvät pohjat vetäsin ja baarissa join tietenkin hiukan, koska olin vain esiliinana. :D Viski ja olut, nam. ;)
Omituista että eukko puskee pikkusiskonsa mukaan minut, jotenkin järjetöntä. :D

Jos eukkosi on kyllästynyt teikään ja yritti naittaa sut sen pikkusiskolleen :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Jos eukkosi on kyllästynyt teikään ja yritti naittaa sut sen pikkusiskolleen :D

Ääh, toivottavasti ei ole kyllästynyt. :D En kyllä usko, ainakin se jaksaa olla mustasukkainen ja suojeleva. Mutta johtui varmaan siitä, että se oli jo kapakassa käynyt ja oli tullut jo pois, niin passitti minut sijaskärsijäksi. :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Laskuhumala on maailman vittumaisin asia. Ugh.

Mitä helvettiä? Tähän aikaan vuorokaudesta ja viikosta asianlaita on varmasti niin.
Yleensä ihmisillä on se paras nousu päällä just nyt. Niinku mulla:p.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Ääh.... Ankeeta,kämpässä ei ole yhtään olutta.. :(
Nooh,joutuu "tyytymään" dry vodkaan! :D Eiköhän tollakin pärjää. ;)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom