Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Känni- ja krapulathread

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Tuntuu kyllä että nuo uskolliset naiset ovat kuin lottovoitto :p Ei nyt synttäritkään mennyt kuten piti. Juomaseuraa olisin ollut vailla, mutta kaikilla töitä, inttiin meno huomenna, eli pitää olla eukon kanssa tai jotain muuta menoa. Pitää se kait sitten tässä itsekseen tissutella. On vaan aika helvetin tylsää kun exä vei telkkarit ja kaikki. Kaikki lamputkin vei, no onneksi on valoisa vuodenaika. Mulle jäi tänne vaa tietokone, rikkinäinen sänky ja kahvinkeitin :D Pleikkaria ei sentää vieny. Pakko kai se on ottaa kohta opintolainaa niin saa ostettua ne välttämättömät kodinkoneet. Tuntuu vaan vähän tyhmältä syntymäpäivänä istua koneella kalja kädessä.

jätkähän elää melkee mun elämää, paitti onneks mä olin ostanu kaikki kodinkoneet, ni sain pitää kaikki... liitä se pleikkas siihen sun näyttöös kiinni ni pääset pelaamaan :rolleyes:
No toivottavasti ees kalja maistuu hyvälle :)
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

No sanotaan nyt näin: olet väärässä, koska illan pelaaminen on sen takia kohkohta, koska kun pelaan CoD4:ää sun muita väkivaltaisia pelejä, niin ei niitä oikein voi pelata aikaisemminkaan, eli silloin kun tyttäret ovat hereillä, jos tiedät mitä tarkoitan ;)
Ja joo kyllä mä perheeni kanssa oon niin paljon kun on mahdollista.
Mutta mutta, turha mun on mitään selitellä, ei se oo niin helppoa nääs yrittää kertoa ihmisille jotka ovat ihan "ventovieraita" :confused:
EDIT: sun mielestä jos joku pettää, niin vika ei olekkaan pettäjässä vaan siinä ketä on pettänyt :eek:
Vaikka mua onki kolme kertaa petetty, niin ei se ole kuules niin yksiselitteistä ;)

ok, pahoitteluni jos meni ihan metsään ;) .. joo ja tietenkin se on loppupeleissä pettäjän vika jos se niin sattuu tekemään, eikä varmasti oo mitenkään mukavaa tulla petetyksi... mut tsemppii sulle :)
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

jees... mullaki ollu 3 vakavaa suhdetta, no ei siin mittää, kaikki 3 naista on mua pettänyt... :mad: eli ei kannata naisiin luottaa, mutta kuitennii, hyvää tsynttäriä teikäläiselle :)
ja nyt vaan pidät etäisyyttä naisiin, mietit asiat puhki ja otat rennosti, kyl se siitä.

No johan Timppaa on elämä potkinut päähän :D
Sori, huono hymiövalinta, omalla tavallaan vaan huvittavaa että tuntuu siltä että sun niskaan tuntuis kaikki paska kaatuvan :s
Tietty munkin pitää sanoa että 'tsemppiä' =)
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

jätkähän elää melkee mun elämää, paitti onneks mä olin ostanu kaikki kodinkoneet, ni sain pitää kaikki... liitä se pleikkas siihen sun näyttöös kiinni ni pääset pelaamaan :rolleyes:
No toivottavasti ees kalja maistuu hyvälle :)

Mukavahan se on kuulla että jollain muullakin menee yhtä paskasti :) (ei sillä että haluaisin että sulla paskasti menis!) Tuota pleikkaria ei tietääkseni saa liitettyä tämmöseen vanhaan crt näyttöön(?). Ja kyllä, kalja maistuu hyvälle :)
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

höh.. ompas vakavaa tää meininki tällä sivulla ;) ... ite tuossa koitin double exp vkl korottaa leveliä ja hermot menee kun on niin kovia vastustajia matseissa! .. missä on kaikki mun tasoiset/paskemmat? :) Noh.. toisenlaisena tuloksena sunnuntai nousuhumala lähestyy kohta
ääriään :cool:
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

No johan Timppaa on elämä potkinut päähän :D
Sori, huono hymiövalinta, omalla tavallaan vaan huvittavaa että tuntuu siltä että sun niskaan tuntuis kaikki paska kaatuvan :s
Tietty munkin pitää sanoa että 'tsemppiä' =)

Joo, jotenki tuntuu, että jos vähän elämä kusee, nii sen jälkee kusee oikeen urakalla :mad:
Ei siin mitn, mä pöljä annoin eukolle anteeks ku teki mitä teki, mut nyt mä en enää anna sille ku pari viikkoa aikaa parantaa tapansa, muuten tää jätkä ottaa ja lähtee vithuun lahesta!

@konna, ei se mitn, ihminen on erehtyväinen :eek:
@nahkasika, sillon kannattaa juoda ja miettiä elämää ku se todella potkii päähän, toivottavasti tää elämä joskus lähiaikoina paranee huippuunsa jälleen...
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Itse tein kanssa tuon että annoin anteeksi (en silloin tiennyt kenen kanssa hän petti minua). Sen jälkeen suhde oli kyllä yhtä helvettiä, kun ei voinut toiseen luottaa. Lopulta se sitten menikin poikki, juurikin tuon luottamuksen takia. Eli koittakaa luoda sitä luottamusta, eihän se toki helppoa ole. Mutta luottamus on mielestäni hyvän suhteen perusta. Nimim. Kokemusta on. Minua kohtaan ei entisessä suhteessa luottamusta juurikaan ollut (johtuen exän existä), joka ilmeni jatkuvina pettämis syytöksinä, kaverinsa sanoi että näki minut nuolevan jotain toista eukkoo jne, ja sellaista minä en harrastanut o_O En sitten tiedä oliko hänen pettämisensä jokin "kostotoimi". Mutta luottamusta on helvetin vaikea saada takaisin jos sen on menettänyt, vaikkakin olemattomasta syystä.

Hitto kun innostuu taas kännissä kertoilemaan näitä juttuja. Tuntuu vaan hyvältä välillä jonnekkii purkaa näitä juttuja, ei jaksa kaikkee sisällä pitää. Helpotus :D

EDIT: Juu, pitää juoda, se helpottaa. Väliaikaisesti, mutta kuitenkin. Eipä tämä elämä ole ollut helppoa viimeiseen vuoteen. Jospa se tästä :p
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Itse tein kanssa tuon että annoin anteeksi (en silloin tiennyt kenen kanssa hän petti minua). Sen jälkeen suhde oli kyllä yhtä helvettiä, kun ei voinut toiseen luottaa. Lopulta se sitten menikin poikki, juurikin tuon luottamuksen takia. Eli koittakaa luoda sitä luottamusta, eihän se toki helppoa ole. Mutta luottamus on mielestäni hyvän suhteen perusta. Nimim. Kokemusta on. Minua kohtaan ei entisessä suhteessa luottamusta juurikaan ollut (johtuen exän existä), joka ilmeni jatkuvina pettämis syytöksinä, kaverinsa sanoi että näki minut nuolevan jotain toista eukkoo jne, ja sellaista minä en harrastanut o_O En sitten tiedä oliko hänen pettämisensä jokin "kostotoimi". Mutta luottamusta on helvetin vaikea saada takaisin jos sen on menettänyt, vaikkakin olemattomasta syystä.

Hitto kun innostuu taas kännissä kertoilemaan näitä juttuja. Tuntuu vaan hyvältä välillä jonnekkii purkaa näitä juttuja, ei jaksa kaikkee sisällä pitää. Helpotus :D

EDIT: Juu, pitää juoda, se helpottaa. Väliaikaisesti, mutta kuitenkin. Eipä tämä elämä ole ollut helppoa viimeiseen vuoteen. Jospa se tästä :p
Jeespoks... luottamus on kaiken aa ja roskakori. Jos sitä ei ole ei siitä mitään tule, mutta joo, silti mä rakastana tota perkeleen akkaa nii hemmetisti ja oon valmis antaa kaiken anteeks... mutta mutta, toisaalta mä aina täällä mökillä ollessani mietin että mitäköhän se siellä tekee... noh, onneks mul on 4v hemmetin viisas tytär joka kyllä osaa kertoa heti, kunhan siltä kysyy, että onko täällä käynyt ketään kylässä :D
Ja tossa torstaina se lähtee yksin keikalle perskule ku mua ei se musa kiinnosta ni jätän välii, mutta ku tietää, että vaikka eukko oiski selvinpäin, ni siellä riittää kyllä ukkoja ketkä yritää saada sitä genitaalialuetta :mad: joo tiedän monelta keikka loppuu ja monelta sen pitäs olla kotona ja jos ei oo ni tietääpähän ainakin miksei oo... nojoo, vitun paskaa olla näin saatanan sinisilmäinen... mut otetaa sille :D
tavallaa toivon että se akka tulee sanomaan: sori Timppa, mä just petin sua tossa sua yhen miehen kanssa!
Ni eipähän munkaa tarttis enää miettiä että jatkanko suhdetta vai en? Ku vaikka edellisen kerran annoinki anteeks, seuraavaa kertaa en anna :mad:

PS: on tää sitte kiva topikki :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Kuulostat muuten ihan minulta, sillon kun olin sen entisen kantturan kanssa yhdessä :D
Vaikeinta tästä hommasta tekee se, että minä en tiedä kenenkä minun kaverin kanssa exä petti minua & muutti sen kanssa yhteen. Hän oli valmis kertomaan sen, mutta en halunnut kuulla koska on ollut semmonen tunne että tapan sen kaverin. Oikeesti, veri rupee kiehumaan jo suonissa kun ajattelee koko asiaa. Parempi että kuulen joskus myöhemmin kenen kanssa se petti mua, nyt on aika agressiivinen ja ahdistunut olo ollut siitä asti kun kuulin asiasta, enkä usko että heti helpottaa. Voi kun olis tuolla takaraivossa semmonen aviojen nollaus nappi, vois vaan kaiken paskan unohtaa ja heittää mäkeen. Ei haluais näitä asioita miettiä mutta pakosta ne tuolla päässä pyörii.

EDIT: Niin pahinta tuosta exä+kaveri jutusta teki sen, että kun minulla oli vielä tunteita häntä kohtaan, ja hänelläkin tuntui olevan minua kohtaan. Tai siis kuvittelin niin :/
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Alkaa ketju menemään offtopikkiin... Täällä keskustellaan sivistyneesti viinaksista, ei leideistä kiitos! :mad: Palautankin ketjun raiteilleen ja totean että Minttu Black on maukasta.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

kilju loppu.
alkaa nyt jo ahdistaa ajatus siitä että ei saa juomaa kun tekee mieli.
huomenna vaan pulloja viemään ja katsoo paljonko niistä saa, 20e olisi kiva koska sillä saisi vinkku pullon huomiseksi, vinkkupullon vlopuksi ja kilju kamat, mutta tuskin niin paljon enää pulloja löytyy kiitos limsa addiktion niitä tulee vietyä kauppaan sitä mukaa kun hakee uutta tilalle.

no ainakin huomiseksi saan pullon jos vaikka saisi siivottua tämän olohuoneen kuntoon, tänään jo isommat roskat siivottu ja alkaa muistuttamaan jo hiukan normaalia.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Alkaa ketju menemään offtopikkiin... Täällä keskustellaan sivistyneesti viinaksista, ei leideistä kiitos! :mad: Palautankin ketjun raiteilleen ja totean että Minttu Black on maukasta.

eikös tämä ollutkaan kännitredi :eek: eli porukka kirjottaa kännissä mitä tekee mieli :confused:
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

eikös tämä ollutkaan kännitredi :eek: eli porukka kirjottaa kännissä mitä tekee mieli :confused:

No kun leideistä voi itkeä muuallakin.. Mutta ei kait siinä hittojakaan, aivan sama mulle jos siltä tuntuu. :rolleyes:
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

No kun leideistä voi itkeä muuallakin.. Mutta ei kait siinä hittojakaan, aivan sama mulle jos siltä tuntuu. :rolleyes:

No kännissähän sitä mies vain avautuu... vai pitäskö siitä muka tehä oma ketju, jos on tullu petetyksi :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Lisää dry vodkaa,Running wildiä ja codia... Kylläpä on lomalla mukavaa!!! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

No kännissähän sitä mies vain avautuu... vai pitäskö siitä muka tehä oma ketju, jos on tullu petetyksi :D

Mutta onhan tuolla myös toi ketutuskeskustelu triidi:rolleyes:. Sinne nämä naisasioiden setvimiset nyt ehkä suoranaisemmin kuuluvat. Eli ei periaatteessa tarttis tehdä edes uutta ketjua:). Eipä nämä jutustelut nyt tässäkään ketjussa ole meikäläistä suuremmin häirinneet, mutta hiemanhan tuo on meinannut offiksi mennä.

Sen verran itse aiheeseen, että tuleva viikendi sattuu olemaan maanantai- vapaalla vahvistettu, joten sitä pitänee jonkinmoisilla kupinkaatajaisilla juhlistaa:D. Täytyy korjata se "virhe", että on tullut taas vaihteeksi melkein pari viikkoa oltua selvinpäin;).

Mutta eipä mulla muuta, jatkakaa...

Muokkausta vielä sen verran, että laitan linkin kyseiseen ketjuun:). Eli tässä tuleepi: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=42358 (ketutuskeskustelu).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Guitar Hero 3 lainassa.. Pelaamme alkoholin vaikutuksen alaisena.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Kännissä on nytte kiva hillua, mutta perkele kun ei saa sitä perkeleen vedessä hillua pillu* :mad: :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom