Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Känni- ja krapulathread

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Nyt on tylsää...kalja maistuu mut ei jaksa pleikkaria pelailla, baariin ei ole rahaa ja pokeri-peliin ei oo tarpeeks porukkaa.....mikä neuvoksi oi suuret ja mahtavat konsolifinin gurut....
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

ylilyöntihän siitä tuli taas

jeps viime perjantaina kävi näin.
viimeksi joskus viime vuoden lopussa.

tuli vissiin viidessä tunnissa vedettyä 0.7 viini pullo, 2dl 20% minttu likööriä, about desi 50% minttua ja hiukan sisuviina+fanta sekotusta yheltä tyypiltä.

tuli sitten maattua pitkin ruohikkoa ja oksennettua ja muija vaan kitisee ja huutaa et tuu nyt sieltä ja plaa plaa plaa ja minä siihen että en pysty vittu.
ei tommonen huutaminen ainakaan mitään auta.

tämän siitä saa kun juo alkon kamoja oman kiljun sijaan, muutenkin vituttaa maksaa yli 10e tommosista kun alle 10e saa 25l kiljua.
maku kyllä paljon paskempi mutta hinta kohdillaan ja aina on juotavaa kun tarttee ja koska tuota on tullut juotua about kolmisen vuotta niin tiedän tasan varmasti kuinka nopeasti se nousee päähän ja kuinka nopeasti se lähtee pois enkä ole koskaan oksentanut kiljun takia.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

jeps viime perjantaina kävi näin.
viimeksi joskus viime vuoden lopussa.

tuli vissiin viidessä tunnissa vedettyä 0.7 viini pullo, 2dl 20% minttu likööriä, about desi 50% minttua ja hiukan sisuviina+fanta sekotusta yheltä tyypiltä.

tuli sitten maattua pitkin ruohikkoa ja oksennettua ja muija vaan kitisee ja huutaa et tuu nyt sieltä ja plaa plaa plaa ja minä siihen että en pysty vittu.
ei tommonen huutaminen ainakaan mitään auta.

tämän siitä saa kun juo alkon kamoja oman kiljun sijaan, muutenkin vituttaa maksaa yli 10e tommosista kun alle 10e saa 25l kiljua.
maku kyllä paljon paskempi mutta hinta kohdillaan ja aina on juotavaa kun tarttee ja koska tuota on tullut juotua about kolmisen vuotta niin tiedän tasan varmasti kuinka nopeasti se nousee päähän ja kuinka nopeasti se lähtee pois enkä ole koskaan oksentanut kiljun takia.
Huhu. Kilju on kyllä karmeaa
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Pää kipee... kauppaan pitäs lähtee... menee taju....
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Huomenna vika vapaa niin pitää juhlistaa sitä tänään ginin ja saunan kera.. Tai tullu koko päivä tissuteltua. Kaverin kautta on hyvä ostaa kaljat ja lonkerot ym.. 4 olut lava 16 ja Lonkero/siideri lava 25.. En ees muista koska olisin viimeksi ostanut kaupasta/alkosta mitään varsinkaan kun paikkakunnan alkossa ei myydä enää absinttii.. :mad:
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Itse maistelen pääministerini kanssa tequilapaukkuja silloin tällöin. :D

Krapulaa en tunne. :cool:
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

jeps viime perjantaina kävi näin.
viimeksi joskus viime vuoden lopussa.

tuli vissiin viidessä tunnissa vedettyä 0.7 viini pullo, 2dl 20% minttu likööriä, about desi 50% minttua ja hiukan sisuviina+fanta sekotusta yheltä tyypiltä.

tuli sitten maattua pitkin ruohikkoa ja oksennettua ja muija vaan kitisee ja huutaa et tuu nyt sieltä ja plaa plaa plaa ja minä siihen että en pysty vittu.
ei tommonen huutaminen ainakaan mitään auta.

tämän siitä saa kun juo alkon kamoja oman kiljun sijaan, muutenkin vituttaa maksaa yli 10e tommosista kun alle 10e saa 25l kiljua.
maku kyllä paljon paskempi mutta hinta kohdillaan ja aina on juotavaa kun tarttee ja koska tuota on tullut juotua about kolmisen vuotta niin tiedän tasan varmasti kuinka nopeasti se nousee päähän ja kuinka nopeasti se lähtee pois enkä ole koskaan oksentanut kiljun takia.

23.5 Oli ilmeisesti vaan helvetin huono päivä vetää viinaa. Itselläni oli suunnitelmissa juoda pullollinen punkkua, josta tulee normaalisti sellainen mukava pieni hiprakka, mutta kuinkas sitten kävikään?

Viini tuli poistettua elimistöstä sitä kautta miten se oli sinne aluperin joutunutkin, eli oraalisesti... Tällaiset amatöörimaiset tempaukset eivät kuulu tapoihini, ja hommasta tekee vielä nolompaa se, että olin myös uskomattoman humalassa kyseisen taikalekan sisällöstä. Toki norjan alkeiden jälkeen pää selveni mukavasti, mutta hämmennys oli kova.

Tällaiset keissit pistää kyllä hetkeksi aina miettimään. Olenkin pysynyt viinaksista erossa nyt viikon verran... enkä kyllä varmaan tohdi kovin alkaa riipomaan lähiaikoina. Mikä lie oli sitten vikana. Harjoituksen puutettta se tuskin voi olla. Liekkö vaan paskat geenit vaiko mikä...
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Tässä sitä taas ollaan eli kalsarikännejä vietetään. Nyt on kerrankin kirjaimellisesti kalsarikännit koska on niin saamarin kuuma kun ei oikein ilmanvaihto pelaa. Mutta mikäs tässä on ollessa kun bisseä on kaappi täynnä ja fiivis on loistava!

Löytyykö muita kalsarisankareita?
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

minä en harrasta kalsarikännejä, ne on säälittäviä.




minä juon munasillaan:D
edit: hyi helvata ku o hyvää, oikeen irvistämään pistää.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

minä en harrasta kalsarikännejä, ne on säälittäviä.




minä juon munasillaan:D
edit: hyi helvata ku o hyvää, oikeen irvistämään pistää.
Mikäs se niin hyvää on että oikein irvistämään laittaa?

Nyt soi taustalla: Testament - Souls Of Black
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

lue muutama viesti ylempää:rolleyes:
eli vesikilju, saavin pohjalta, kirkastamatonta, ilman blandista.

oioi kun on nannaa:D
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Ei saatana kuka hullu pystyy kiljua juomaan? Se maku.... hyi helvetti. Bisseä sen olla pitää!
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Löytyykö muita kalsarisankareita?
Kalsarit? Check! Kännissä! Check! Tosin ei näitä voi enää kalsarikänneiksi kutsua, kun vaimo tuli jo kotiin. :p Oli niin mukava miehinen ilta vanhan kaverin kanssa. Gran Turismo 5 Prologue ja Logitech Driving Force Pro -ratti olivat illan paras yhdistelmä oluen ja saunan jälkeen. :)
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

"jee", olin selvinpäin ja koko ajan sain estää muita kavereita hukuttamasta/tukehduttamasta itteensä veteen/oksennukseen/mihinkä lie. Eli aika helvetin hieno ilta. Ja joo, ikä on mitä on. Niin se vaan on.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Kalsarit? Check! Kännissä! Check! Tosin ei näitä voi enää kalsarikänneiksi kutsua, kun vaimo tuli jo kotiin. :p Oli niin mukava miehinen ilta vanhan kaverin kanssa. Gran Turismo 5 Prologue ja Logitech Driving Force Pro -ratti olivat illan paras yhdistelmä oluen ja saunan jälkeen. :)

Kännithän jatkuu heti sen jälkeen kun vaimo menee nukkumaan. Näin ainakin meillä :)
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Hyi helvetti!
Firman pippalot vie mehut. Seitsemän aikoihin oltiin kotona, kamat jäi saunatiloihin ja kukaan ei vastaa!
No, kai sen repun joku on bongannut... hauskaa oli vaikka mitään ei viimeisistä tunneista muistakkaan...
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Nyt tämä joisi olutta, syntymäpäivä I DAG ja kurkku pipinä. Joskohan tuo bisse voitelisi kurkkua. :>
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Nyt tämä joisi olutta, syntymäpäivä I DAG ja kurkku pipinä. Joskohan tuo bisse voitelisi kurkkua. :>

täälläkin meni juuri neljäs grafenwalder.
eipä noita edes ole kuin viisi.
katsellut leffoja ja tissutellut.
tuli katsottua street kings, flash point(joku honkkari toiminta, ei siis se jenna jamesonin poke pätkä jossa se jopa on vielä hyvän näkönen) ja sicko jonka katsottuani olen kateellinen brittien lääkkeiden hinnoille.
ihan sama kuin paljon tartti ja mitä niin hinta aina samat vajaa 7 puntaa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom