Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kahvia?

Vastaus: Kahvia?

Harvoin tulee juotua. Entisen koulun kahvikonetta tuli kylläkin ahkerasti käytettyä kun sai hieman muutakin kuin peruskahvia.
 
Vastaus: Kahvia?

Kolmenkymmenenyhden ikä vuoteen olen päässyt enkä vieläkään ole oppinut kahvia juomaan. Vihreää teetä kyllä sen sijaan menee jotain kolme kupillista päivässä.
 
Vastaus: Kahvia?

2-3 Kuppia päivässä maksimissaan töissä, yleensä vain 2. Vkloppuisin ei ollenkaan, eikä myöskään kotona tule keiteltyä kahvia. Maidon kanssa sillointällöin, yleensä mustana.
 
Vastaus: Kahvia?

Pannu tai pari kahvia menee päivässä ja melkein joka päivä käyn ulkona kavereitten kanssa kupin pari siihen päälle kiskomassa. Maidon ja sokerin kanssa, ja tupakalla käyn usein joskaan en aina kupin jälkeen. Periaatteessa mulla on aina kupillinen kahvia vieressä kun istun koneella tai pelaan boksilla. Ehkä tuota menee turhan paljon mutta minkäs teet, jos ei olisi kahvia ryystämässä menisi koko ajan varmaan limpparia :-|
 
Vastaus: Kahvia?

Olen yksi niistä harvoista opinahjossani, jotka eivät kahvia käytä. Ja olen asian tiimoilta harvinaisen tyytyväinen. :)
 
Vastaus: Kahvia?

Kaverit täälllä ne kahvit keittelee, itse tulee työpaikalla hörpittyä...

...tosin viime kerralla kaveri sylki kahvit nätissä kaaressa tiskialtaaseen. Oli kuulemma keitin ollu homeessa. :D
 
Vastaus: Kahvia?

Kahvia ei koskaan ole oikein tullut juotua muuta kuin "kohteliaisuudesta" jossain juhlissa kysyttäessä.

Jostain syystä kuitenkin cappuccinoa on viime aikoina mennyt kun löysin kaapista ja testasin miltä se nyt maistuikaan. Hyvältä maistui ja meni nopeasti paketti tyhjäksi ja lisää tuli jo haettua.

Toisaalta juuri äsken yllätin itseni juomasta viinaa että en nyt oikein tiedä mitä täällä tapahtuu. Kreisiä!
 
Vastaus: Kahvia?

Kyllä kiitos. Juon kahvia jatkuvasti, mutta todella harvoin omalla kämpällä. Syy siihen miksi juon kahvia omalla kämpällä vain harvoin on se, että kahvinkeittimeni on huono tai sillä saan aikaiseksi ainoastaan huonoa kahvia. Pitänee pyytää joulupukkia tuomaan uusi.
 
Vastaus: Kahvia?

Kahvia kuluu täälläkin päin. En ennen kesää juonut kahvia kuin silloin tällöin mutta kesätöihin mennessä sitä rupesi juomaan kun se oikeasti virkisti raskaiden varastotöiden jälkeen. Nyt taas addiktio vähän laskenu ku lukio (pelit :p) vie aikaa eikä tuu keiteltyä kuin aamulla kupillinen. Ärsyttää ku on huono keitin, jos keitän monta kupillista ja kahvit vähän aikaa (pari minuuttia) seisoo keittimessä nii heti kaikki aromit häviää kuumuden (?) takia.

Suosittelen kyllä kaikille Pauligin alkuperämaa kahveja (tai jotain vastaavia) joista Guatemala on tosi namia. Siinä ei oo sellaista kitkeryyttä ku peruskahveissa yleensä vaan on "pehmeän" makuista. Nyt rupes himottamaan *menee keittämään kahvia ettei saa varmasti unta*
 
Vastaus: Kahvia?

Meneehän tuota ja paljon. pari kuppia kerralla useasti päivässä. ja se kuppi on sellanen mihin mahtuu 7 desiä kerralla :D
 
Vastaus: Kahvia?

Peruskahvia maidolla. Päiväannos liikkuu 4dl - 1.6l paikkeilla. En niinkään juo kahvia sen maun vaan kofeiinin takia. Sitten kun joskus tuntuu että ei vähempi kofeiiniannos riitä, niin tulee otettua energiajuomaa tuon kahvin rinnalla. Silloin tällöin tulee ajanjaksoja että kahvi ei yksinkertaisesti maistu, niin sitten tulee kitattua teetä.
 
Vastaus: Kahvia?

Kun muutin Köpikseen syyskuussa niin siitä lähtien on tullut ostettua vaan pikakahvia. Joka päivä menee kyllä vaan yks kupillinen niin nautinto säilyy.
 
Vastaus: Kahvia?

Paljon, todella paljon... Aamulla (töissä) 2 kuppia, sitten tauolla kupillinen ja päivällä taas kupillinen.
Kotona sama hommeli jatkuu....
 
Vastaus: Kahvia?

Itsellä menee 1-2 kuppia aamulla ja koulussa joskus kupillinen ja koulun jälkeen 1-2 kuppia.
 
Ylös Bottom