Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kahvia?

Vastaus: Kahvia?

Joka aamu juon kupillisen "kahvia" eli kahvia on 1/3, maitoa 2/3 ja pari ruokalusikallista sokeria :D
 
Vastaus: Kahvia?

Siis hyi h*lvetti!! Juuri kupissa oleva kahvini taitaa jäädä juomatta, kun aloin miettiä miltä tuollainen shitti maistuisi. :p

Jeps, vähän sama kävi mielessä. Tuli mieleen entisessä duunissani työskennelleiden venäläisten tyyli juoda kahvia. Jonkun verran kahvia kupin pohjalle ja hirveä kasa sokeria päälle. Maitoa hekään eivät tosin kahviin sotkeneet:D. Kahvi on parhaimmillaan kun sen nautiskelee mustana ilman sokeria:).
 
Vastaus: Kahvia?

Joka aamu juon kupillisen "kahvia" eli kahvia on 1/3, maitoa 2/3 ja pari ruokalusikallista sokeria :D
Eipä hyvältä kuulosta tuollainen mixaus. ;) Omalla kodalla jättäsin tuon roskan juomatta ja menisin näillä ohjeilla: 4/5 kahvia & 1/5 maitoa, saa mukavasti aamun käyntiin ja ei maistu ketun pissalta.
 
Vastaus: Kahvia?

Jeps, vähän sama kävi mielessä. Tuli mieleen entisessä duunissani työskennelleiden venäläisten tyyli juoda kahvia. Jonkun verran kahvia kupin pohjalle ja hirveä kasa sokeria päälle. Maitoa hekään eivät tosin kahviin sotkeneet. Kahvi on parhaimmillaan kun sen nautiskelee mustana ilman sokeria.

sitte sun kannattaa kokeilla Uunon tyyliä, tilkka kaffetta pohjalle ja loput palasokeria :D
Eipä hyvältä kuulosta tuollainen mixaus. ;) Omalla kodalla jättäsin tuon roskan juomatta ja menisin näillä ohjeilla: 4/5 kahvia & 1/5 maitoa, saa mukavasti aamun käyntiin ja ei maistu ketun pissalta.

ei ku oikeesti, maitoa pitää olla sen verran kahvissa, että kahvi vähän vaihtaa väriä, sitte se on hyvää ja 1/4 teelusikallista sokeria mukaan, ni avottia ja maha laulaa aamusumpin jälkee hoosiannaa :D
 
Vastaus: Kahvia?

Kahvia, sitä juon (lähes) päivittäin.
Mustana, vaikka periaatteesta ei pitäisi juoda kuin viskin kanssa, mutta on se ihminen heikko.
Myrkky pitää vetää myrkkynä, joten minun kahviini ei sokeria tule.

En kuitenkaan ole riippuvainen, ainakin uskon niin. Välillä voi mennä viikkokin juomatta kuppiakaan, muuten menee noin 4-7 kuppia viikossa.
 
Vastaus: Kahvia?

Maidon/kerman kanssa just silleen että vähän vaihtaa väriä/mustana. Sokeria ei tule käytettyä koskaan.
 
Vastaus: Kahvia?

Kahviahan kyllä menee päivässä ihan hyvin. Aamulla joku kolme iso kuppia ja päivällä miten sattuu haluttaa juomaan. Sopivasti kahvia ja sopivasti maitoa, Eikä mitään hienoa sokeria ku palasokeria se pitää olla :)
 
Vastaus: Kahvia?

Pannukahvia, mustana.

Sokeria laitan sekaan vain jos joku tumpelo on keittänyt niin pahaa kahvia ettei se muuten kelpaa juotavaksi. Maitoa ei missään tapauksessa ainakaan tavallisen suodatinkahvin sekaan, vaikka espressokin tulee yleensä hörpittyä ihan "raakana".

Pari kuppia menee normaalisti päivässä, siinä vaiheessa kun töissä alkaa deadlinet lähestyä meneekin sitten jo pari pannullista. Sen verran olen kyllä vähentänyt että vaihdoin tuon puolen litran kupin tilalle tavallisen mukin. :D
 
Vastaus: Kahvia?

ei ku oikeesti, maitoa pitää olla sen verran kahvissa, että kahvi vähän vaihtaa väriä, sitte se on hyvää ja 1/4 teelusikallista sokeria mukaan, ni avottia ja maha laulaa aamusumpin jälkee hoosiannaa :D
Ihan sama laittasitko edes sokeria tolla määrällä. :D Ei tollanen määrä edes maistu, mutta ihan miten tykkäät. ;) Jokaisella omat tapansa juoda kahvia, mut kyllä oon sitä mieltä että oma mixaus toimii parhaiten 6 miljardille ihmiselle.
 
Vastaus: Kahvia?

sitte sun kannattaa kokeilla Uunon tyyliä, tilkka kaffetta pohjalle ja loput palasokeria :D


Heh, on tainnu silloiset venäläiset duunikaverit olla Uunon ystäviä;). Jees, mutta kukin tosiaan juo tuota kaffeeta tyylillään. Itse en siihen kuitenkaan halua mitään "ylimääräistä" sekaan sotkea:). Nyt täytyykin lähteä tästä hakemaan iso kupillinen juuri Moccamasterilla keitettyä kahvia. Nam!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kahvia?

Aivan liikaa... Duunipäivänä juon kupin ensin kotona, yhden töihin saavuttuani, yhden ruokatauolla ja yhden poislähdön yhteydessä. Jokainen kuppi siis mustana, ilman sokeria... Vapaapäivinä olen koettanut vähentää kahvin juonnin vain yhteen kertaan päivässä, joskus en juo yhtään kuppia.

Ei oo kovin terveellistä touhua...
 
Vastaus: Kahvia?

Mulla menee 2kuppia kahvia päivässä. Elikkäs aamu- ja iltapäiväkahvi. Nyt on juuri kädessä kupponen ;)
 
Vastaus: Kahvia?

kyllä sitä päivittäin tulee litkittyä 4-8 kuppia mustana ei sokeria eikä mitään muutakaan ja hyvää on :D päätä alkaa aina särkemään jos ei tule juotua kahvia ja päivä on silloin pilalla :(
 
Vastaus: Kahvia?

Kyllä kiitos. Itse asiassa siitäkin huolimatta että kello onpi yksi yöllä. taidanpa vääntää kupin tai kolme!


päätä alkaa aina särkemään jos ei tule juotua kahvia ja päivä on silloin pilalla :(

Tämä muuten totta. Jos ei kofeiinia ole suonissa iltapäivään mennessä on takuuvarmasti pirullinen päänsärky edessä. Tosin mulla yleensä helpottaa heti kun tuota herkkua vähän saa, eli ei päivä pilalla.
 
Vastaus: Kahvia?

Kyllä kiitos. Itse asiassa siitäkin huolimatta että kello onpi yksi yöllä. taidanpa vääntää kupin tai kolme!




Tämä muuten totta. Jos ei kofeiinia ole suonissa iltapäivään mennessä on takuuvarmasti pirullinen päänsärky edessä. Tosin mulla yleensä helpottaa heti kun tuota herkkua vähän saa, eli ei päivä pilalla.

mulla päänsärky ei lähde pois ku buranalla joten aamukahvit on tärkeät, että päivä lähtee hyvin käyntiin
 
Vastaus: Kahvia?

Oikeastaan kun huomasin tämän keskustelu aiheen niin tuli heti mieleen "kahvia , kahvia missä". Ei hemmetti, että alkoi tekemään kahvia mieli, olen ennenkin juonut tähän aikaan kahvia, mutta ei viitsi nyt herättää muita siihen kahvinkeittimen puprutteluun.
 
Vastaus: Kahvia?

Aika vähän tulee juotua. Ainakaan mistään riippuvuudesta ei voida puhuakkaan.

Välillä aamuisin ja välillä päivisin mutta vähän miten sattuu. Enemminkin sellainen "seurustelu" juttu toi kahvittelu mulle että jos joku kaveri tulee vaikka kylään niin perus juttu että kahvit ja röökille.

Jos en polttaisi niin en varmaan joisi kahviakaan koskaan kun on vain aikas hyvä yhdistelmä.
 
Ylös Bottom