Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kahvia?

Vastaus: Kahvia?

Ainoastaan 2 kahvia päivässä eli Aamulla kun herään, ja myöhemmin koulun kahvilan litkua.
Kahvini juon (melkein) mustana, eli siihen tulee ihan pieni tilkka maitoa, ei mitään muuta.
Toki tulee kaikissa juhlissa yms. juotua paljon enemmän kuin 2 kuppia.

Ja eipä nuo kahvin "haittapuolet" oikein jaksa kiinnostaa/ en välitä niistä.
 
Vastaus: Kahvia?

kahviholisti olen :D
päivästä vähän riippuen (ja ps3:n peliajasta)riippuen 5-8 isoa kuppia/päivä.
NHL 09:n kanssa voikin sitten mennä neljä 6 desin termarimukillista kuin huomaamatta :)
kahvia reilusti ja maitoa sen verran että väri muuttuu mustasta vaaleahkoksi, ei sokeria.
pulla onkin jo extraa.

saludo, kulta katriina, pressa ja brazil

Lidlin kahvit on ihan kaameaa kuraa, on noita tullut 5 vuoden ajan siellä oltuani maisteltua..yöks...
 
Vastaus: Kahvia?

Suosikkikahvina menee Pauligin Brazil, ja juon kahvin ihan kahvilla eli mustana ja ilman sokeria:cool:..

Sama kaava täällä. Kahvi kahvina, eihän kokikseenkaan laiteta maitoa niin miksi kahviin :D Aiemmin ei ollut väliä mitä kahvia oli, kunhan oli kahvia. Sitten ostin kerran mielenkiinnosta tuota Brazilia ja heti jäin koukkuun siihen. Sillä menty siitä asti. On hyvvee.
 
Vastaus: Kahvia?

Nykyään menee enää semmonen 2 max. 3 mottia kahvia maidolla päivässä. Syy lipityksen vähentymiseen lienee tupakanpolton lopetus (n.2kk sitte lopetin). Ennen vanhaan ku vielä poltin meni ainaki 6 mottia joskus jopa järkyttävät 12 mottia kahvia päivään. Nykyään tulee ryystettyä enemmän teetä ku kahvia, 2 tl sokeria teehen ja avot:).
 
Vastaus: Kahvia?

Kahvetta, kyllä kiitos. :D
Kotona ollessa nautin sumppini köykäsestä puolen litran saavista, mustana tai siis "synkkänä" niinkuin joissain piireissä sitä kutsutaan.

Silloin tällöin tosin jälkkäriksi tulee juotua pikkurilli pystyssä oikein kunnon "Cafe Latte", eli vahvaa kahvia ja noin puoli kuppia kuumaa ja vaahdotettua maitoa, sokerilla tottamåses. :p
 
Vastaus: Kahvia?

Taijampa laittaa porisemaan. 5 normikuppia päivässä. Välillä pieni tilkka maitoa, mutta ehdotonta mielihyvää saa, kun juo palan päältä ;) Sitä kovaa palasokeria, kylsätiät... Ja silloin ei maitoa saa laittaa. Eli joko-tai
 
Vastaus: Kahvia?

Itse juon vain erikoiskahveja, kuten cappuccinoa harvemmin espressoa. Lidlin Bellarom cappuccinot ovat mielestäni ylivoimaisesti parhaita. Yleensä teen cappuccinoni niin, että sekoitan jauheen kuumaan maitoon ja sitten vielä kaakaojauhetta lisäksi. :rolleyes:
 
Vastaus: Kahvia?

Itse lämmitän usein eilispäivän kahvia mikrossa tai sitten en jaksa edes lämmittää vaan juon kylmänä :D

Eli kahvi kuin kahvi, kunhan on kofeiinia!
Päivittäin menee pannu tahi kaksi.
 
Vastaus: Kahvia?

Päivitystä kahvikiintiööni.

Elikkäs nykyään menee sen 4 kuppia päivässä mustana, ilman sokeria.
Aamulla kuppi kun herään, koulussa yksi kuppi, kotiin tullessa yksi kuppi, ja viimeinen kuppi viimeistään 18.00.

Jep, ja kahvihan on pauligin presidenttikahvia, lukuunottamatta koulun kahvion halpiskahveja.
 
Vastaus: Kahvia?

Se 2-4 kuppia menee päivässä. Aamulla 1-2 kuppia ja sitte koulun jälkee kans se 1-2 kuppii. Yleensä tilkka maitoa ja vähä sokeria sekaa. Se maito ei nyt nii välttämätöntä oo, mut sokeria laitan aina.
 
Vastaus: Kahvia?

Ei maistu kun ei maistu. Kyllä sitä on koitettu capuccinosta latteen ja pannukahvista pikakahviin. Mutta ei kun ei :p
 
Vastaus: Kahvia?

ootteku muuten kokeillu kahvia sillee, että laitatte kahvipurujen sekaan kaakao jauhoa? itse äsken kokeilin ja oli hyvääää:p
 
Vastaus: Kahvia?

ootteku muuten kokeillu kahvia sillee, että laitatte kahvipurujen sekaan kaakao jauhoa? itse äsken kokeilin ja oli hyvääää:p

Ei ole tota tullut kokeiltua. Itse olen harrastanut aina välillä semmoista, että laitan normaalien kahvinpurujen sekaan espresson puruja. Ihan hyvän setin saa noinkin aikaiseksi. Mustana ja ilman sokeria tulee juotua tottakai.

Noin tulee tehtyä joskus niissä tapauksissa, kun ei jaksa alkaa erikseen espressoja keittelemään:D.
 
Vastaus: Kahvia?

Tänään tuli koestettua Presidentin gold label. Hintaansa nähden (4,70) ei kovin erityinen kahvi. Tummalla paahdolla jatketaan tästä eteenpäin.
 
Ylös Bottom