Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shocky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3:n ohjaimesta

Pibe sanoi:
Jep, tiedän muitakin tapauksia kun on saanut suoraan uuden tilalle. Tottakai vaihtavat jos möivät paskan :)

Tässä sähköpostia mitä käytiin Sonyn maahantuojan kanssa ohjaimesta:
Itse jouduin kylläkin odottamaan kun citymarketista oli ohjaimet loppu

Lainaus "Hotline, FI - NVF" <fi-hotline@nordiskfilm.com>:

> Moikka,
>
> Hieman riippuu liikkeen tilanteesta. Ideana on vaihtaa ohjain
> suoraan, joko meidän tai liikkeen kautta. Jos liike siihen pystyy,
> saat vissiin uuden ohjaimen suoraan mukaan, mutta jos heillä ei ole
> tai eivät muuten suostu, ohjain vaihdetaan meidän kautta ja joudut
> odottelemaan sen muutaman päivän postia.
>
> Terv,
> Mark
>
> Kun vastaat saamaasi postiin, niin aina sisällytä aikaisemmat
> viestit vastaukseesi.
>
> PlayStation ja DVD Kids Hotline / Tuotetuki
> Playstation: 0600-411911, 0,79 /min.
> DVD Kids: 0203-51222
> Avoinna ma-pe 15:00 - 19:00
> fi-hotline@nordiskfilm.com <mailto:fi-hotline@nordiskfilm.com>
> Tsekkaa myös: http://www.playstation.fi
> Viihteen uusi aikakausi on täällä:
> http://www.yourpsp.com
>
> Oy Nordisk Film Ab, Finland
> John Stenbergin ranta 2
> 00530 Helsinki
> Suomi - Finland
> 09-4764460
>
> -----Original Message-----
> From: kosonen@fctribe.com [mailto:kosonen@fctribe.com]
> Sent: Wednesday, November 14, 2007 10:49 PM
> To: Hotline, FI - NVF
> Subject: RE: TERVE!!
>
> Saanko uuden ohjaimen heti mukaani kaupasta vai joudunko odottamaan
> postitse toimitettavaa ohjainta?
>
> -Ville Kosonen
>
> Lainaus "Hotline, FI - NVF" <fi-hotline@nordiskfilm.com>:
>
>> Hei.
>>
>> Tee kirjallinen vikailmoitus jossa on yhteystietosi sekä kuitin
>> kopio ja toimita nuo ohjaimen kanssa kauppaan, niin saadaan se
>> ohjain sinulle vaihtoon.
>>
>> JK
>> Jaani Kääpä
>>
>> Kun vastaat saamaasi postiin, niin aina sisällytä aikaisemmat
>> viestit vastaukseesi.
>>
>> PlayStation ja DVD Kids Hotline / Tuotetuki
>> Playstation: 0600-411911, 0,79 /min.
>> DVD Kids: 0203-51222
>> Avoinna ma-pe 15:00 - 19:00
>> fi-hotline@nordiskfilm.com <mailto:fi-hotline@nordiskfilm.com>
>> Tsekkaa myös: http://www.playstation.fi Viihteen uusi aikakausi on
>> täällä:
>> http://www.yourpsp.com
>>
>> Oy Nordisk Film Ab, Finland
>> John Stenbergin ranta 2
>> 00530 Helsinki
>> Suomi - Finland
>> 09-4764460
>>
>> -----Original Message-----
>> From: kosonen@fctribe.com [mailto:kosonen@fctribe.com]
>> Sent: Wednesday, November 14, 2007 5:13 PM
>> To: Hotline, FI - NVF
>> Subject: TERVE!!
>>
>> Kolme viikkoa sitten ostetun playstation 3:sen ohjain hajosi.
>> R2 näppäin on niin herkkä ettei esm.NHL 2008 pelaaminen onnistu kun
>> syöttää itsestään.
>> Miten näiden ohjainten takuu-asioissa pitää menetellä?
>>
>> Ville Kosonen
>> puhelin: xxxxxx
>>
>>
>
>
>
>
 
Vastaus: PS3:n ohjaimesta

Pibe sanoi:
Onko MS:n näppis kiinni koneessa? Cyruksella teki 100% samaa kun se käytti vielä MS:n näppistä. Näppis piti aina irrottaa jos halusi että namiskat pelittää.

Mulla teki tuollaista joskus kun oli adapterin kautta PS2 ohjain kiinni samaan aikaan, eli syyllinen on varmastikin usb-ohjaimet. Korjautui muistaakseni vaihtamalla SixAxis PS-napilla ykkösohjaimeksi, tai jos irrotti PS2 ohjaimen. Nykysoftalla (2.00) tuntuu toimivan hyvin kummatkin yhtä aikaa.
 
ps1:n pelaaminen ps3:lla ->ohjain

Terve
Miten saan ohjaimen toimimaan ps3:ssa toimimaan pelatessa vanhoja ps one pelejä. tänään kaivoin vintistä vanhan crach bandicoot pelin ja tyrkkäsin sen ps3 konsoliin ja peli tuntuisi toimivan mutta ei ota komentoja vastaan peliohjaimelta.
yritin ps napin kautta vaihtaa analogimoodin päälle, mutta ei auta.
onko olemassa mitään jippokonsteja????:confused:
 
Vastaus: ps1:n pelaaminen ps3:lla ->ohjain

Crash Bandicoot (se ensimmäinen) ei taida toimia kuin ristiohjaimella?
 
PSP, Ps3:sen ohjaimena??

elikkäs kysyisin sellaista että onkos jotenkin mahdollista käyttää PSP:tä pleikka kolmosen ohjaimena?:confused:
 
Vastaus: PSP, Ps3:sen ohjaimena??

Niko_^^ sanoi:
elikkäs kysyisin sellaista että onkos jotenkin mahdollista käyttää PSP:tä pleikka kolmosen ohjaimena?:confused:
Toistaiseksi ei ole mahdollista muuten kuin etäkäytön (Remote Play) kanssa.
 
Vastaus: ps1:n pelaaminen ps3:lla ->ohjain

Joo ei tosiaankaan toimi sonyn ohjaimella mutta minä sain toimimaan sen analogeilla jollakin halppisohjaimella
 
Vastaus: ps1:n pelaaminen ps3:lla ->ohjain

Eikös ton pelin saa Storesta? Sillon toimis.
 
PS3 ohjain tietokoneessa

Eli saako ps3 ohjainta mitenkään toimimaan tietokoneessa? kun pes2008 haluisin koneella pelata mutta tuo xbox360 ohjain ei oikein sytytä niin pystyiskö ps3 ohjainta jollai softalla? kentis käyttämään:)
 
Vastaus: PS3 ohjain tietokoneessa

Eli saako ps3 ohjainta mitenkään toimimaan tietokoneessa? kun pes2008 haluisin koneella pelata mutta tuo xbox360 ohjain ei oikein sytytä niin pystyiskö ps3 ohjainta jollai softalla? kentis käyttämään:)

Kyllä pystyy.
Linkki 1
Linkki 2
Molemmissa linkeissä samat ohjeet kait.

Itsehän en tosin saanut toimimaan. Asensin ajurit sun muut ohjeiden mukaan, mutta ei vain toiminut. Lisäksi tuo Windows XP:n alapalkki ei toiminut seuraavan käynnistyksen jälkeen. Jouduin sitten palautuspisteeseen palauttamaan. Mutta on kyllä tuntunut muilla toimivan. Ja nimenomaan PESsiä olen kuullut muiden pelaavan sixaxiksella.

Ja jos jollakin samanlaisia kokemuksia, kuin minulla ja tietää miten saada toimimaan, niin kertokaa ihmeessä.
 
Vastaus: PS3 ohjain tietokoneessa

Kyllä pystyy.
Linkki 1
Linkki 2
Molemmissa linkeissä samat ohjeet kait.

Itsehän en tosin saanut toimimaan. Asensin ajurit sun muut ohjeiden mukaan, mutta ei vain toiminut. Lisäksi tuo Windows XP:n alapalkki ei toiminut seuraavan käynnistyksen jälkeen. Jouduin sitten palautuspisteeseen palauttamaan. Mutta on kyllä tuntunut muilla toimivan. Ja nimenomaan PESsiä olen kuullut muiden pelaavan sixaxiksella.

Ja jos jollakin samanlaisia kokemuksia, kuin minulla ja tietää miten saada toimimaan, niin kertokaa ihmeessä.
Nuo ajurit on vähän huonot eikä oikeen toiminu. Nämä toimii paremmin. Tuo vaatii kirjautumisen tosin. Multa saa linkin minun sivuille joissa ajurit on jos ei viitsi kirjautua. Tosin eihän tuo nyt iso homma ole.

Linkki
 
Vastaus: PS3 ohjain tietokoneessa

en saanut tuota ohjelmaa toimiin käy vaan äkkiä päällä ja menee samantien pois päältä voisko joku auttaa???
 
Vastaus: PS3 ohjain tietokoneessa

Pitääkö koneessa olla Bluetoothi ton kanssa(USB-sovitin?)? Laittakaa mulle linkki niille paremmille ajureille kans!
 
Vastaus: PS3 ohjain tietokoneessa

Pitääkö koneessa olla Bluetoothi ton kanssa(USB-sovitin?)? Laittakaa mulle linkki niille paremmille ajureille kans!

Ei tarvitse. USB -johdolla kiinni vain koneeseen.

Itse kokeilin noita parempia ajureita, mitä ramse suositteli. Ne toimivat ainakin melkein. Välillä heittää jotain kivaa erroria ruutuun, kun yrittää mennä säätämään ohjauspaneelista sitä ohjainta. Sain kuitenkin toimimaan ja kokeilin DMC3:n pc-versiota. Toimi muuten loistavasti, mutta liikkuminen ei onnistunut tateilla.
 
Vastaus: PS3 ohjain tietokoneessa

Itse kokeilin noita parempia ajureita, mitä ramse suositteli. Ne toimivat ainakin melkein. Välillä heittää jotain kivaa erroria ruutuun, kun yrittää mennä säätämään ohjauspaneelista sitä ohjainta.
Itsellä toiminut kyllä hyvin. NHL08 toimi ohjain hyvin ja toimi myös tatit.
 
Vastaus: PS3 ohjain tietokoneessa

Ei toimi kumpikaan. Jälkimmäinen ei vaan toimi, ei tapahu pelis mitään ja ensimmäinen pisti mun hiiren toimintakunnottomaks.
 
Vastaus: PS3 ohjain tietokoneessa

Itelläni kun pelaa NHL07, noi kuvionapit menee "väärinpäin"...

X - laukaus
(neliö) - taklaus
0 - syöttö
(kolmio) - mailalla sohinta
 
Vastaus: PS3 ohjain tietokoneessa

Tämä aihe on kiinnostanut itseäni kovasti ja tein jonkin verran salapoliisi työtä.

Löysin ohjeet, joilla homman saa toimimaan. Itse olen testannut vasta ohjauspaneelissa WIN XP SP2:lla, kun PC:llä ei ole pelattavaa juuri nyt. Laitan lisää myöhemmin. Pitäisi varmaan ladata joku demo. :)

Ensiksi ladatkaa tämä paketti.


1. Asenna "libusb-win32-filter-bin-0.1.10.1" exe-tiedosto. (HUOM. uudemmilla libusb-versioilla on todettu olevan ongelmia, joten varmistukaa tästä)
2. Kytke Sixaxis PC:hen. Varmuuden vuoksi kannattaa napauttaa PS3 pois päältä takaa.
3. Avaa ohjauspaneeli ja peliohjaimet. Sieltä pitäisi nyt löytyä PS3-ohjain tai vastaavaa. Avaa ominaisuudet ja valitse testi-ikkuna. Jätä ikkuna auki, älä säädä mitään.
4. Suorita nyt "ps3sixaxis_en". Ruudussa pitäis välkähtää ikkuna joka sulkeutuu itsestään. Nyt takaisin ohjaimen testi-ikkunaan. Paina PS-nappia muutaman kerran, näppäin numeron 17 pitäisi välkehtiä ja muidenkin nappien pitäisi saada reagointia aikaan. Samoin tatteja heiluttelemalla x ja y linjojen pitäisi liikkua (tai siis sen pienen ristin siinä laatikossa). Nyt sinun pitäisi pystyä pelaamaan sixaxis-ohjaimellasi PC:llä. :)
 
Ylös Bottom