Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Vastaus: Logitechin ohjaimien toimivuus PS3:lla

Ohjaimestahan puuttuu kokonaan sixaxis-toiminto, joten tämä voi osaltaan vaikuttaa asiaan. Lisäksi bluetoothin puute on yksi todennäköisimmistä syistä.

Jos haluaa olla 100% varma, että ohjaimet toimivat moitteetta, niin kannattaa ostaa vain sonyn omia. Onhan ne huomattavasti kalliimpia, mutta saapahan ainakin sitten varmasti toimivan ohjaimen.

EDIT: Tälläisen löysin heti aloitus postista tuosta "PS3 yhteensopivat USB-laitteet"-ketjusta: ". Quote: "Logitech Precision Gamepad: Toimii 1 ohjaimena paitsi L2 ja R2 ps3 peleissä."

Juu kokemusta ei ole muista kun Sonyn omista ohjaimista jotka toimii loistavasti ja tähän kai pätee taas se että hyvää ei saa halvalla joten sen 60 on ihan hyvä hinta varmasti toimivasta ohjaimesta.
 
Vastaus: Logitechin ohjaimien toimivuus PS3:lla

Logitechin rumblebad 2 toimii osassa peleistä. joissakin ei toimi sitte L2 ja R2 napit
esim. Top spin 3
nhl 09 ja fight night toimii
 
Vastaus: PS3:sen ohjain narisee...!!!???

Hirvee narina niissä tateissa pelatessa onx muilla sama homma :confused::confused: Mitä ootte tehny ???
Olisi mukava tietää, kun ensin kertoisit onko ohjain Sixasis vaiko Dualshock.

Dualshock on kovempaa tekoa ja ei narise ainakaan mulla kädessä. Toisin kuin sixasis joka narisi.
 
Vastaus: PS3:sen ohjain narisee...!!!???

Olisi mukava tietää, kun ensin kertoisit onko ohjain Sixasis vaiko Dualshock.

Dualshock on kovempaa tekoa ja ei narise ainakaan mulla kädessä. Toisin kuin sixasis joka narisi.


Joo tää sixasis narisee . Otin eilen sen auki ja täytyy tänään koittaa silikonilla saada narinat pois
 
Vastaus: PS3:sen ohjain narisee...!!!???

Jos takuuta olisi vielä jäljellä, niin ainahan voisi yrittää vaihtoa.
Ei tosin ehkä enää, jos sieltä ohjamesta tursuaa silikonit välistä..
Itse vein eilen kauppaan takaisin sixaxis -ohjaimen, jonka oikeanpuoleinen tatti jäi joskus sellaiseksi, ettei se keskittänyt automaattisesti vaan jäi heilumaan itsekseen miten sattuu.
Mitään kyselemättä myyjä otti ohjaimen ja haki hyllystä tilalle DualShock kolmosen.
 
Vastaus: PS3:sen ohjain narisee...!!!???

^^ asiakaspalvelun esimerkki-tapaus.

Jumaliste kun kaikki tapahtuisi noin helposti :)
 
Vastaus: PS3:sen ohjain narisee...!!!???

Jos takuuta olisi vielä jäljellä, niin ainahan voisi yrittää vaihtoa.
Ei tosin ehkä enää, jos sieltä ohjamesta tursuaa silikonit välistä..
Itse vein eilen kauppaan takaisin sixaxis -ohjaimen, jonka oikeanpuoleinen tatti jäi joskus sellaiseksi, ettei se keskittänyt automaattisesti vaan jäi heilumaan itsekseen miten sattuu.
Mitään kyselemättä myyjä otti ohjaimen ja haki hyllystä tilalle DualShock kolmosen.

Katos prkl...

Menispä aina kaikki takuu systeemit yhtä helposti...

Itellä oma 6axis sekoilee. Esim änärissä pelaaja liikkuu sillon tällöin kuin täi tervassa vaikka tatti on ihan ääri asennossa. Pitää päästää tatti oletustilaan ja sitten painaa uudestaan alas että lähtee pelaaja liikkeelle.

Ensin ajattelin et tää on joku änärin oma bugi. Mut sitten tuli Blitz The Leaguessa vastaan et kun painaa vasemman tatin vaikka ylös, niin saattaa pelaaja alkaa pyörimään aivan hulluna samalla kun juoksee...

Veisin muuten takas ohjaimen, mut tuli se tilattua Höbby Hallista sillon ku pleikkarin hommasin. Ja se aiheuttaa omat kikkailut tän takuun kans...
 
Vastaus: PS3:n ohjain narisee?

Kun avaat ohjaimen, otat tateista tattiosat ylös ja laitat itse tatin mekanismiin esim. ompelukoneöljyä ja pyörittelet pari minuuttia. Pitäisi hiukan tuota narinaa hillitä. Sivuvaikutuksena saattaa ajoittain puskea öljyä tattien rei'istä ulkopuolelle.
 
PS3-ohjaimen korjaaminen

Vasen liipasin jäi oudosti pohjaan eikä suostu vapautumaan. Tai kyllä se liipasin liikkuu, mutta pelaamisesta ei tule mitään kun kone tulkitsee liipasimen olevan koko ajan pohjassa. Onko joku avannut ohjainta? Olisiko tällaisen vian fiksaaminen itse mahdollista?
 
Vastaus: PS3 ohjaimen korjaaminen

Vasen liipasin jäi oudosti pohjaan eikä suostu vapautumaan. Tai kyllä se liipasin liikkuu, mutta pelaamisesta ei tule mitään kun kone tulkitsee liipasimen olevan koko ajan pohjassa. Onko joku avannut ohjainta? Olisiko tällaisen vian fiksaaminen itse mahdollista?

Avaa ihmeessä, varmaan joku palikka joka painaa päällä siell sisällä.
 
Vastaus: PS3-ohjaimen korjaaminen

Erittäin helppo purkaa, erittäin vittumainen kasata. Niitten takanappien (R2 & L2) paikalleen saaminen kasaamisvaiheessa on helvetillistä. Itse taistelin varmaan tunnin niitten kanssa ennenkuin sain ne kohilleen. Välillä meinas usko loppua ja meinasin heittää koko roskan seinään. No, huomaat sitten kun rupeat kokoamaan :) Toivottavasti sulla onnistuu paremmin. Varmaan paras jos saat sen napin kohilleen ilman että avaat koko ohjaimen. Eli yritä alkuun laittaa se paikoilleen vain vähän ohjaimen puolikkaita raottamalla. Itse korjaus ei varmaan vaadi minkäänlaista osaamista, senkun vaan laittaa napin kohilleen jos se on jostain syystä liikahtanut paikaltaan.
 
Vastaus: PS3-ohjaimen korjaaminen

Vasen liipasin jäi oudosti pohjaan eikä suostu vapautumaan. Tai kyllä se liipasin liikkuu, mutta pelaamisesta ei tule mitään kun kone tulkitsee liipasimen olevan koko ajan pohjassa. Onko joku avannut ohjainta? Olisiko tällaisen vian fiksaaminen itse mahdollista?

Toivottavasti sulla ei oo menny liipasimen jousi rikki niinku mulla meni...Erittäin veemäistä korjata. Kuulakärkikynästä vaan jousi ja sitä taivuttelemaan :D
 
Vastaus: PS3-ohjaimen korjaaminen

Ok. Kiitos vinkeistä ja varoituksista. Yritän illalla raotella tuota kapistusta.
 
Vastaus: PS3-ohjaimen korjaaminen

Erittäin helppo purkaa, erittäin vittumainen kasata. Niitten takanappien (R2 & L2) paikalleen saaminen kasaamisvaiheessa on helvetillistä. Välillä meinas usko loppua ja meinasin heittää koko roskan seinään.

Itsellänikin oli ongelmia vasemman tatin kanssa (kaarsi kokoajan oikealle). Kolmannen avauskerran jälkeen kokoamisvaiheessa paloi niin sanotusti naama ja ohjain lensikin seinään vielä puoliksi avonaisena. Ei ohjaimella näyttänyt olevan tulevaisuutta niin väliäkö tuolla. Olo oli kyllä mahtava :p

Pieni tauko on siis paikallaan jos alkaa kyrpimään koko touhu :)
 
Vastaus: PS3-ohjaimen korjaaminen

Itsellä DS3-ohjaimessa jäi NHL:ää pelattaessa "tatti pohjaan", mutta se bugi korjaantui kun vähän ohjainta hakkasi pöydän kulmaan. Olin jo availemassa ohjainta, mutta päätin ensin kokeilla kuuluisaa venäläistä toimintatapaa :rolleyes:
 
Vastaus: PS3-ohjaimen korjaaminen

Itsellä DS3-ohjaimessa jäi NHL:ää pelattaessa "tatti pohjaan", mutta se bugi korjaantui kun vähän ohjainta hakkasi pöydän kulmaan. Olin jo availemassa ohjainta, mutta päätin ensin kokeilla kuuluisaa venäläistä toimintatapaa :rolleyes:

hakkaus toimii aina


EDIT:tarkoitin sixaxista voi aina hakata dualshock on kuninkaiden "vehje"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-ohjaimen korjaaminen

Ruuvien löysäys ja ohjaimen pieni vääntely auttoi. Liipasin naksahti takaisin paikoilleen ilman koko ohjaimen avaamista. Thanks vielä kerran, olis varmaan menny hermo, jos olisin mennyt avaamaan ohjaimen kokonaan...
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Eilen päätti sixaxis kuolla. Ei rupea lataamaan ps3:lla eikä pc:llä, usb johdossa ei ole vika, kun toinen ohjain alkaa latautumaan. Mitenköhän tuon takuu laita on ohjaimen kohdalla, konsolista on takuu umpeutunu reilu vuosi sitten. Luin netistä että sony vaihtaisi kuolleet sixaxis- ohjaimet uusiin, onko totta?
 
Ylös Bottom