Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaps
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kännykät

Jotka kummatkin ovat kuitenkin puhelimeen tulossa. Minulle viivästyksellä ei ole väliä, kun hankinta menee muutenkin pitkälle ensi vuoteen.

Puhelinta räplänneiden mukaan kuitenkin softa ja UI ovat parempia kuin iPhonessa, joka on minulle ehkä se ratkaisevin tekijä - Symbian ja Android eivät ole tuolle tasolle päässeet. Xbox LIVE on kirsikka kakun päällä - nam!

Vaikea ymmärtää. Ainut syy tuon hankkimiseen olisi Xbox Live integraatio.

Käyttis vaikuttaa vielä rajoittuneempi kuin IOS ja kaukana perässä muita ominaisuuksissa. Toivottavasti onnistuu paremmin kuin Kin..
 
Vastaus: Kännykät

Vaihdoin muutama päivä sitten Noksun navigaatiopuhelimesta Samsungin Galaxy S:ään,
nyt vituttaa ihan tosissaan. Ton luurin softa on ihan järkyttävää skeidaa; kaatuilua,
hidastelua yms. suurin virhe oli päivittää Android 2.2:een; weppiselain hidastui ihan
törkeästi (HS.fi on melkein epäkäytettävä, vaikka Flash on kyketty pois), kontaktilista
bugittaa, päivityksen jälkeen oli pakko tehdä factory resetti koska marketplace katosi jne.
Puhelimen kompassi nykii ja pätkii (streetviewin pikkunäppärä kompassimoodi on täysin
käyttökelvoton), puhelin hukkaa wifi-verkon tasaisin väliajoin, välillä kaikki ohjelmat
katoaa (vaatii puhelimen boottaamista) jne jne. Lista on loputon.

Nyt hamittaa oikein tosissaan etten malttanut odottaa Win 7 mobile -luurien saapumista.

Samsugin Kies PC-ohjelmisto on räkäisin ja epästabiilein ohjelmisto jota olen pariin
vuoteen nähnyt. Onpa tosi rentoa puuhaa päivittää puhelimen firmwarea moisella. :(

Jos puhelimen sekoilun vuoksi joutuu kertaakaan hakemaan Googlella apua, niin mielestäni
puhelin on tuotteena epäonnistunut!

/valitus

Ai niin; niinkin tärkeässä ja arkisessa mobiilaiteessa kuin puhelin soisi akun kestävän yön yli. :( :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kännykät

Paljon valitusta...

Ai niin; niinkin tärkeässä ja arkisessa mobiilaiteessa kuin puhelin soisi akun kestävän yön yli. :( :(

Samoja ajatuksia täällä päin! Vit*****, että menin päivittämään luurin froyoon. Homma pelitti lagifixilla ja vanhemmalla firmwarella huomattavasti paremmin! Itseltäni ei markettia lukuunottamatta ole kyllä mitään ohjelmia hävinnyt, eikä akku todellakaan tyhjene loppuun yön aikana, vaikka en datasiirron katkaisua ole käyttänytkään. Löytyy muuten power-napin takaa, mutta uskoisin että tekniikkamiehenä tämän jo tiesitkin!

Eiköhän asiakkaiden valitukset ole jo kantautuneet Samsungin korviin ja Froyon seuraavaa fiksausta tehdään jo paraikaa, sekä virallista että epävirallista. Jos ei naposta odotella, niin laita luuri myyntiin: ostajia löytyy varmasti. Jos android käyttiksenä maistuu kuitenkin, niin suosittelen tutustumaan Desireen. Huonompi näyttö, mutta melkeinpä kaikki muu(varsinkin käyttöliittymän sujuvuus) on paremmalla mallilla.

Loppujenlopuksi Galaxy on kuitenkin mahtava puhelin, kunhan taas kunnollinen firmispäivitys ilmestyy. Vitu****han se silti tällainen pelleily!!!
 
Vastaus: Kännykät

Jos ei naposta odotella, niin laita luuri myyntiin: ostajia löytyy varmasti.
Työsuhdeluuri, tämän kanssa oon naimisissa seuraavat kolme vuotta. :( :( :(

Edit: Jos nuo winukkaluurit osoittautuvat kelpo peleiksi niin voisinpa jopa omalla rahalla hommata moisen "kotipuhelimeksi".
Toivotaan nyt kuitenkin että korealaiset heräisivät ajoissa...
 
Vastaus: Kännykät

Työsuhdeluuri, tämän kanssa oon naimisissa seuraavat kolme vuotta. :( :( :(

Edit: Jos nuo winukkaluurit osoittautuvat kelpo peleiksi niin voisinpa jopa omalla rahalla hommata moisen "kotipuhelimeksi".
Toivotaan nyt kuitenkin että korealaiset heräisivät ajoissa...

No sitten tilanne on toki eri ja "epäonnittelut" vaan uuden vaimon johdosta:( Itselläni on aikomuksena kuitenkin tehdä taas kaikki mahdolliset epäviralliset temput luurille, jahka kaikenmaailman fixeja alkaa ilmestymään. Jos miettii sitä, että Desireen Froyo ilmestyi varmaan muutamaa kuukautta aiemmin, niin tuskin samppa ihan lähiaikoina on patcia heittämässä jakeluun. Hieman harmittaa kyllä itseänikin, että menin zamzunggiin päätymään HTC:n sijaan sen paremman näytön vuoksi.
 
Vastaus: Kännykät

Froyo on nyt vedetty pois jakelusta. Onneksi olin yksi niistä, jotka tämän bugisen paskan kerkesivät kiireellä asentaa luuriinsa:rolleyes: Kiitoksia Samsung!
 
Vastaus: Kännykät

Itse hommasin kesällä Samsung Wave (S8500) ja pitää kyllä yhtyä edellisten Samsunggien omistajien mietteisiin (vaikka oliskin eri puhelin kyseessä). Ensimmäiset pari kk se oli huollossa, koska äänet ei toiminut. Sen jälkeen puhelimesta ei ole tullut kuin harmaita hiuksia.

Tosiaan Kies on kaameinta sontaa, mitä vähään aikaan on tehty, sillä on tosiaan mukava päivitellä Firmware. Hardis resettejä olen tehny lukuisia kertoja, koska Samsung App Store tykkää toimia aina välillä, ja kaikki muukin bugaa. Nytkin uusimmassa firmiksessä on sellainen ongelma, että se ei lataa sovelluksia loppuun vaan jää puoleen väliin ja "downloading" vaihtuu "paused". Eikä sitä voi millään jatkaa. Välillä herätyskello ei soita vaikka pistää sen soittamaan jne.

Harmittaa kyllä. Olin silloin kahden vaiheilla, joko HTC Desire tai tämä sonta. Päädyin sontaan sen Super AMOLED näytön, Bada OS ja cpu/gpu speksien perusteella, mutta eipä nuo hardware speksit pelasta, kun softa kusee täysillä. Olisi vaan pitäny ottaa se HTC Desire.

Edit: Oli viimeinen Samsunggin tuote tässä taloudessa. Seuraavaksi HTC Desire HD / HTC HD7
 
Vastaus: Kännykät

Mistäs moisen tiedon löysit? Samassa veneessä olen myös minä.

Matkapuhelinfoorumin pojat tästä kertoilivat, mutta nyt se ilmeisesti ilmestyi sitten jo takaisin jakeluun. Olisivat vaan vetäneet pois lopullisesti ja julkaisseet bugittoman päivityksen sitten!
 
Vastaus: Kännykät

[tilitys] Ei jumaliste kun palaa käämit tähän Nokian X6:een. Ostettuani sen pari kuukautta sitten toimi kuin unelma, musiikit meni helposti koneeseen jne. jne. Mutta nyt on ryppyjä rakkaudessa, ja alkaa Nokian Ovi-palvelu tuomaan yhä enenevissä määrin vanhat PC Suitet mieleen. Mikään ei toimi, Ovi tunnistaa puhelimen mutta musapuoli ei tunnista, päivitykset bugaa ja niiden asentaminen/lataaminen saa virusturvat huutamaan hallelujaa.[/tilitys]

Kiitos että sain purkautua, auttoi kummasti. :D Luulisi, että 2000-luvulla Nokian kaltainen firma saisi jo ohjelmistot toimimaan asiallisesti. Tosin, paremmin asiat silti on kuin erään nimeltämainitsemattoman kilpailijan (lue: Applen) ihmisjärjen vastaisella ohjelmistolla. Niiden systeemejä joutui 3kk käyttämään yhteen putkeen koneella musiikin kuunteluun, ja samalla kävi selväksi etten yhteenkään iWhatever-tuotteeseen koske niin kauan kuin ovat iTunesissa kiinni.
 
Vastaus: Kännykät

Taitaa olla niin että joka kännykkävalmistajan softassa olisi toivomisen varaa.. Samsungin ohjelmisto kuulemani mukaan myös aikalailla luokaton tekele. iTunes sentään toimii, mutta noin niinkuin muuten en kyllä itsekkään Windows-versiosta oikein pidä, Mac-versiota taas käytin ilman ongelmia aikoinaan kun Mac Minin omistin. Ovi suitea ei ole paljon tullut vielä koitettua, mutta PC Suite:lla N70:n kanssa ei juuri mitään muuta kuin ongelmia ollutkaan :-)

Ehkä HTC:lla olisi sitten toimiva softa, tiedä häntä, ei ole toistaiseksi tullut tilaisuutta koittaa :-P
 
Vastaus: Kännykät

Mulla toimi pc suite todella hyvin. Tosin en muuta sillä tehnyt kuin siirsin kuvat koneelle ja pari tekstaria talteen. Ovi suite sitten taas tuntui jo tuossakin aivan paskalta enkä ole edes varma voiko sillä enää viestejäkään siirtää luurista koneelle. Onneksi sitä ei tarvitse vaan voi ihan perus drag & drop periaatteella siirtää kaikki kuvat ja musiikit kuten haluaa.
 
Vastaus: Kännykät

Htc:llä on ainakin oman kokemukseni mukaan tomivat softatu. Musiikin siirto yms pyörii ilman mitään softia mutta pakko oli HTC sync asentaa kun halusin tätä modeemina käyttää. Asennus sujui sutjakkaasti (tosin virus-softa oli pakko heittää pois päältä) ja softan kun oli koneeseen asentanut niin kännykän vain yhdisti koneeseen ja valitsi netin jaon päälle. Muuten en ole tuota syncciä käyttänyt mutta mitään probleemia ei ole tullut :p

Hyvin muuten osaa jakaa netin tämä desire, kavereiden kanssa ollaan autossa pikku-laneja pari kertaa pidetty... :D

Kirjoitettu desirellä tämäkin viesti, hieno känny
 
Vastaus: Kännykät

Ovi Suite kaatunut tänään ~10 kertaa kun koittaa muuttaa synkronointiasetuksia Outlookkiin :-) Ei ***** ei tiedä itkisikö vai nauraisiko.
 
Vastaus: Kännykät

Ovi Suite kaatunut tänään ~10 kertaa kun koittaa muuttaa synkronointiasetuksia Outlookkiin :-) Ei ***** ei tiedä itkisikö vai nauraisiko.

Kokeile ensin naurua ja sitten vasta itkua. Niiden jälkeen voisi koittaa uudelleen asennusta (onhan uusin versio asennettu?). Ovi Player toimii käsittääkseni selaimen päällä mutta Suite ilmeisesti ei, joten selaimen historian tyhjennys tuskin auttaa tähän vaivaan. Mikä Windows käytössä?
 
Vastaus: Kännykät

Olen näemmä erityisen onnekas, koska omalla kohdalla tuoreet Ovi Suite versiot eivät ole kaatuneet vielä kertaakaan. Niiden avulla hallinnoin kolmea puhelinta (N900, 5230, E51) ja ohjelmapäivitykset, karttojen lisäämiset, kalenterin ja yhteystietojen synkronointi, valokuvien ja muusiikin siirto on toiminut ongelmitta.

Käyttiksenä alla on Vista.
 
Vastaus: Kännykät

Vistahan mulla, ja juu, Ovi Suiten uusin versio asennettuna. Outlookkina on 2003-versio, ainut mikä tulee mieleen on se että kaatuminen johtuu tuosta ja pitäisi päivittää 2007 tai 2010. Synkronointihan itsessään toimii ihan ongelmitta, mutta asetuksista kun ottaa kalenteri ja tehtävät-kohdan Ovi vetää jumiin. Myöhemmin tänään pitää koittaa uudestaan ja toivoa että ongelma olisi korjautunut itsestään :-p

Tosiaan kaikki muu toimii kyllä toistaiseksi ongelmitta, jopa karttojen päivittäminen vaikka sitä ovat monet kironneet, joten musta alkaa kyllä tuntua että vika on enemmänkin Outlookin vanhassa versiossa kuin Ovi Suitessa. Mut nakertaahan tuo silti :-P
 
Vastaus: Kännykät

Nokian tämänpäiväisen tulosjulkistuksen paras uutinen, ei erillistä Symbian 4-versiota vaan päivityksiä kolmoseen. N8 muuttui hetkessä aika paljon houkuttelevammaksi puhelimeksi.

Ei se kyllä sitä välttämättä tarkoita. Tulevat symbbariversiot vaativat laitteistoltakin enemmän, joten ihan kaikille vanhemmille laitteille ei uudet versiot sovi.
 
Ylös Bottom