Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaps
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kännykät

Ei kai kuitti ole takuun edellytys.
Ellen aivan väärässä ole niin ainakin Nokian puhelimissa näkevät koneelta milloin mikäkin kone on myyty ja sen mukaan saa takuuseen...
Korjatkaa toki jos muistelen väärin.

Niinhän se on, kattoovat kännystä jonkin koodipätkän ja katsovat onko takuuta vielä jäljellä.

Niinhän se on, kattoovat kännystä jonkin koodipätkän ja katsovat onko takuuta vielä jäljellä.
Täten siis voisin polkasta itseni kauppaan, mistä ostin puhelimen ja käydä kyselemässä korjausta. Hyvä! Pitääpä käydä kyselemässä kuinka pitkä se takuu siinä oli. Jos 2 vuotta niin vielä menee, jos yksi niin sitten mennään vanhalla.

Täten siis voisin polkasta itseni kauppaan, mistä ostin puhelimen ja käydä kyselemässä korjausta. Hyvä! Pitääpä käydä kyselemässä kuinka pitkä se takuu siinä oli. Jos 2 vuotta niin vielä menee, jos yksi niin sitten mennään vanhalla.

Myyntilaatikoissahan on jotain viivakoodeja. Itse muistan kännykkäostoksia tehdessäni myyjän lukeneen puhelimen koneelle, jollloin tiedetään koska luuri on myyty asiakkaalle. Oman luurin huollattessa ei ole mitään takuulappuja yms ollu mukana, ainoastaan sarjanumero on katsottu ja tarkistettu koneelta, että takuuta on jäljellä. Itselläni on tosin niin uusi malli, ensimmäisellä toimituserälläkin on vielä vajaa vuosi takuuta, Mutta myyjä kai vain varrmisti, että luuri on heiltä ostettu.

Myyntilaatikoissahan on jotain viivakoodeja. Itse muistan kännykkäostoksia tehdessäni myyjän lukeneen puhelimen koneelle, jollloin tiedetään koska luuri on myyty asiakkaalle. Oman luurin huollattessa ei ole mitään takuulappuja yms ollu mukana, ainoastaan sarjanumero on katsottu ja tarkistettu koneelta, että takuuta on jäljellä. Itselläni on tosin niin uusi malli, ensimmäisellä toimituserälläkin on vielä vajaa vuosi takuuta, Mutta myyjä kai vain varrmisti, että luuri on heiltä ostettu.
Okei. Kiitos vinkeistä. Kunhan jaksaisin lähteä käymään siellä liikkeessä. Vähän on levyttämiseksi mennyt viime kuukaudet. :)

Uutta luuria vailla. Mitäköhän Nokia 5200:sta saisi vaihdossa?

Eli Nokia 5320 tai 5310 hankinnassa.. Noin 50 euron hintaero, en tiedä kattaako se 5320:n ominaisuudet tuota 50:n eroa. Kokemuksia noista? Suositelkaa muuta hintaluokasta?

Itsellä on kesällä hankittu Nokia 5310 XpressMusic

Ulkonäköön ja ominaisuuksiin nähden melko halpa laite :)

Semmonen kyssäri tuli mieleeni että onko kukaan tilannut ulkomailta kännyä? Siis olettaen että halvemmalla saisi sieltä päin jonkun mahdollisesti pätevän kapistuksen. Mielellään tietoa kattavasti joku mestari voisi tästä aihealueesta laittaa tänne kun kiinnostaa kamalasti. Esimerkkinä vaikka mistä on tilannut, tulliongelmat yms yms.. Olen tässä taas katsellut puhelimia mutta opiskelijan budjetilla ei ole kovin kalliita vara laittaa. Varsinkaan täältä suamesta. ;)

Semmonen kyssäri tuli mieleeni että onko kukaan tilannut ulkomailta kännyä? Siis olettaen että halvemmalla saisi sieltä päin jonkun mahdollisesti pätevän kapistuksen. Mielellään tietoa kattavasti joku mestari voisi tästä aihealueesta laittaa tänne kun kiinnostaa kamalasti. Esimerkkinä vaikka mistä on tilannut, tulliongelmat yms yms.. Olen tässä taas katsellut puhelimia mutta opiskelijan budjetilla ei ole kovin kalliita vara laittaa. Varsinkaan täältä suamesta. ;)

Ulkomaille menevissä puhelimissa taitaa olla eri softa kuin Suomessa myytävissä luureissa. Eli ainakin kieltä ei sitten saa vaihdettua Suomeksi.

N73 Music Edition hyvä puhelin irtoo gigantin verkkokaupasta 200e(tai ainakin irtos)

Nokia Xpressmusic

Hyvää :

Pieno koko.
Hyvät näppäimet.
Todella hyvä äänenlaatu.
Edullinen.

Huonoa :

Huono Kamera.
Liian lyhyt aika ottaa videoo.

Jaa mikäs malli sulla on noista Nokia XpressMusic puhelimista?
Ainakin omalla mallilla saan nauhotettua videota yli 4 tunnin edestä (1gb muistikortti)

Mutta voiko sen neljä tuntia nauhoittaa putkeen? Mun luurissa on rajoitus, että yhden videon pituus voi olla vaan 60 minuuttia. En ikinä nauhoita kännykällä niin pitkää videota. Edes kaikkien nauhoitettujen videoiden yhteenlaskettu aika ei ylitä tuota 60 minuuttia. :D

Mutta asiaan. Olisikohan ongelmana se, että em. puhelimella ei saa nauhoitettu kuin vaikka muutaman minuutin pätkän kerrallaan? Muistan, että joissain hieman vanhemmissa puhelimissa oli max. 1 minuutin videoita.

Nokia 2626

Sillä voi jopa puhua ja kuunnella radiota, mutta vain jos on nokian omat korvalaput vaikka nämä kiinni voi myös kajareista kuunnella.

Mutta joo puhelimeksi moisen olen ostanut, sen verran vähän kännykkää käytän (3 puhelin laskut, mukaan lukien kk maksu) että ei ole tarvetta kummoisempaan puhelimeen. Kunhan akku kestää ja soitella voi niin riittää hienosti minulle.

Jos pelata täytyy tai musiikkia kuunnella niin Psp:llä moiset yleensä hoidan vaikka toki enemmän kokoa laitteelta löytyy.

Juuri kävin hakemassa Sonyericssonin C905:n...on se vaan hyvä. Vielä kun Sony satsaisi videokameraan enemmän.

Ylös Bottom