Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kavereita Liveen!

Vastaus: Kavereita Liveen!

Minulta ei löydy tällä hetkellä vielä sellasta peliä, jossa on moninpeli. Halo Reach on tulossa kunhan ilmestyy. Olisi kiva saada kavereita listalle, kun olen uusi Xbox-pelaaja. Pelailen tällä hetkellä muun muassa Alan Wakea. Eli lisätkää CrunchyCompaq21 listalle.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Hei!

Itsekkin olen suht.koht. uusi Xbox pelaaja, omistanut konsolin reippaan viikon verran :)

Tällä hetkellä etsisin jonkinlaista porukkaa CoD MW2 peliin, koska ainut peli, jonka omistan ja peli jota tykkään pelata. Itse olen 18v ja peliseurana käy mieluiten sama ikäluokka ja toki vanhemmat sukupolvet :)

Jos kiinnostaa, niin Hougan10 saa lisätä!
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Moro! Ettisin peliseuraa lähinnä MW2:een ja kyllä myös pelailen välillä CoD4 ja NHL 10 ja muita pelejä.
GT: SwenderiFIN

PS: Voit myös muuten vaan äddätä jos huvittaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Morjes!

Olen uusi 360 S:n omistaja ja vasta tutustumassa koko Live-meininkiin. Moninpelinä tällä hetkellä ainoastaan Halo 3, mutta kusti polkee ODST:tä jo tähän suuntaan ja Reach on myös ennakkotilattu joten olisi hieno saada kavereita kentälle. Etenkin ODST:n coop kiinnostaisi kovasti.

Saa lisäillä kaveriksi vapaasti. :)
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Gears Of War 2 pelaajia jos löytyy, niin mielellään voisin parit pelit koittaa pelata. :)

Suhtaudun pelaamiseen rentona ajanvietteenä ja ajankäyttö on tämän mukaista. Saatan olla paikalla melkein mihin kellonaikaan hyvänsä, tai saatan olla hukassa montakin päivää. :cool:

Ja mielellään porukkaa jotka ylittävät, tuon pelinkin vaatiman, K-18 rajan. :D

GT: Nunchake
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Minut voi lisätä kaveriksi gt: Miinus7e
Pelaaminen menee lähinnä illalle kun muu perhe on jo nukkumassa.
Viikonloppuiltaisin pelailen vielä vähän enemmän. Välillä mikki, välillä ei.

Pelailen: nhl 11, BFBC2 ja Black Ops.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Melko tuore boksin omistaja reporting in. Lisäilkää kaveriksi vaan jos tohditte, gamertagini on pusanULTRA.

Pelailen: Gears of War 2
Halo Reach / 3
Castle Crashers
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Lisäilkää listoille jos löytyy samoja gameja ja mikki toimii. Paikalla iltaisin/viikonloppuisin ja silloinkin yleensä kännissä :p
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Gamertag:Kermamunkki
Pelaan:Call of duty black ops
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Heippa.

Minua saa toki myös lisäillä. gamertagina "iljailja" ja pelejä on jo kerääntynyt muutama tuohon hyllyyn, josta listaa enemmän kun vertaatte pelejä xbox.comissa.
En töiden takia hirveästi ole päiväsaikaan pelailemassa mutta satunnaisesti illat ja yöt.

Toivottavasti pelaillaan yhdessä!
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Tein myös tästä oman foorumin, mutta siis tarvitaan pari kolme aktiivistä änärin taitajaa. Paikkoja on sopivasti vapaana eli siitä tuskin sanomista tulee ja muutenkin hyvää porukkaa. Pelaamalla pelataan eikä tehdä mitään väsyneitä pyöri-2-min-yksinäs-ja-tee-rupu-maali. Laittakaa viestiä tätä tai liven kautta.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Eashl tiimiin tarvittais pelaajia, pelaillaan lähinnä töiden takia iltaisi ja viikonloppuisin! Joukkue ei ole kovinkaan kovatasoinen joten kaikki halukkaat mukaan! (kiireisimmät pelipaikat: Puolustus ja maalivahti) livessä tavataan! gt: Nakertaako
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

GT: JP FIN 123

Moi :D elikkäs tarttis peliseuraa Halo reachiin että voitas pelata forge mappeja ja sitten pidetään hauskaa!!!
Mikki löytyy ja ikää löytyy 15 vuotta... :p en ole enään kimeä ääninen kakara enkä käyttäydy asiattomasti livessä joten ei tarte pelätä että olisin joku outo lapsi livessä joka huutelee BOOM HEADSHOOT F*CK YEAHH!!!:)
Ystävänlisäys pyyntöjä kiitos :)
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Gamertagi: Tallikolli
Elikkäs satunnaista peliseuraa hakusessa mm: Medal Of Honoriin,että myös muihin peleihin..

Lisäilkää jos hieman kypsempi seura kelpaa^^
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Peliseuraa hakusessa nyt Reachiin ja myöhemmin Black Opsiin.

GT: Lolleer, ikää 17v.

Custom Gamessejä olis takotus päästä mättää :)
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Peliseuraa hakusessa, Halo Reachiin, Skate 3, Red Dead Redemption ja Rainbow Six Vegas 2 tulee pelailtua livessä.

Gamertag: Partzi
ja ikää löytyy 18 vuotta =)
 
XBOX LIVE - Peliseuraa !

GT: iiTz Sniperr
Gamertag ei ole minun päähänpistokseni, sillä ostin kyseisen käyttäjän parilla eurolla vain sen takia että oli liveä jäljellä 7kk. :p
Sittenpä pistän tähän reilun listan pelejä, jotka omistan. Joitain pelaan enemmän kun toisia, mutta pelaan tietysti peliseuran mukaan. Toivoisin myös että sinulla olisi mikki, etkä omistaisi kauhean ärsyttävää helium ääntä.
Listat peleistäni:
Halo 1
Halo 2
Halo 3
Halo 3: ODST
Halo: Reach
Call of duty mw1
Call of duty mw2
Call of duty waw
Gears of war
Gears of war 2
GTA IV: The ballad of gay tony & the lost and damned
Timeshift
LOST
Muutamia lego starvarsseja, enpä oikein tykkää pelailla .. pikkuveljen pelejä. :p
Assasins creed
Assasins creed 2
Phantasy star universe
The lord of the rings: The battle for middle-earth 2
Guitar hero: Band hero
Guitar hero: World tour
Smackdown vs. Raw 2008
Left for dead 2
Army of two
Lego indiana jones
Kung fu panda
Counter strike

Luulisin että tuossa oli kaikki, ellen sitten löydä vielä joitain .. xd
Lisääppä kaveriksi jos kiinnostaa laadukas & mukava peliseura.
Minulla itselläni on hyvinkin matala ääni, joten eipä tarvitse sinunkaan kuunnella mitään ininää.
Voin myös itse lisäillä jollet ole tuolloin boxin lähistöllä.
Pelailen lähes pitkin päivää.
Olen todella hyvä call of duty vitosessa, on jo 10th prestige jne.
En ymmärrä miksi, mutta olen selkeästi huonompi pelaamaan mw2.
Siispä vielä kerran, pelaan näitä jokaista jos vain haluat kanssani pelata.
Jos sinua kiinnostaa yöpelaaminen niin viikonloppuisin voin pelata läpi yön, esimerkiksi vaikka heti tänään.
Tässä oli paljon tekstiä, asiaa vain hieman .. mutta kuitenkin lisäileppäs niin nähdään livessä. :p
 
Ylös Bottom