Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kavereita Liveen!

Vastaus: Kavereita Liveen!

Mut saa myös lisäillä :) Pelailen vähän mitä sattuu tällä hetkellä. Tällä hetkellä täkyttelen L4D 1 & 2. Syksyllä alkaa sitten kunnon mättö, kun sieltä on tulossa Skyrim, Rage, Deus Ex ja paljon muuta kivaa.

Myös Battlefield 2 on tullut pelattua kohtuullisesti. Lähinnä Onslaught modea.

Mutta laittakaa kutsua tulemaan!! Live-kavereita kaipaillaan :D
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Tuli hommattua Bad Company 2 ja kaipailisin peliseuraa siihen.

Gamertag: Lalas81

Ikää 30 ja iltaisin tulee pelailtua kello 21 jälkeen.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Saa lisätä:) Codit löytyy ja BFBC2 löytyy ainakin...
BlackOpsia tulee enemmän hakattua porukassa!

GT: JiiVee85
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Morjesta,
NHL 11:),TBoGt, TLaD, Battlefield Bad Company 2, L4D2 pelien peliseuraa etsiskelen että lisäkkää vaa stmikko

Pelitietoja:
NHL 11 minut löytää HC Hellraisersista mullo legenda kortti jne. huttia pelaan Zombie Hockey tiimillä ja joskus pelailen iha aulassa
TBoGt mitäpähä täst ny sanois... en pelaa tota koskaa yksi että oon aina jossaki porukassa jos tossa oon
TLaD sama juttu ku TBoGt:ssa
Battlefield Bad Company 2 en o erityise hyvä vähä vajaan 20 levune/tasone pelaan iha rushia vaa sitko tekee mieli ja joka päivä vähäsen pelaan.
L4D2 kaveriporukassaki tätä pelii enemmän pelaan mut joskus iha yksiki

Skate 3 löytyy kansa mutta en pelaa sitä enää oikee...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Mun gt:Miikka99 pelailen joskus black opsii oon prestige 2 18LVL , ikä on 11, joskus pelaan midnightclub los angeles compelete editionia, pelaan myös fortza Motorsport 3:Sta, ja Mw2 ja BF:BC2, Nhl 11:Sta ja MIKKI ON PASKANA :D.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Jos löytyy Fifa11, Nhl 11, Madden 11, Wrc 2010 tai F1 2010 pelaajia, nii lisäilkääpä t33mu1992
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Jos joku haluaa vetää Left 4 Dead 2:sen Sacrifice achievementtei, Expert campaignei, Realism expert modee tai ihan vaa jotai nii pistäkääs friend requesti nimimerkille alieninnussija
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Gearseihin olisi mukava saada co-op peliseuraa. Olen vetänyt molemmat läpi vain helpoimmalla vaikeustasolla ja tämä kaipaakin pikaista korjausta ;)

GT: minoreth
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

GT: hm1s
Saa lisätä vapaasti.
BF bc2 ja bf 1943 tulee tällä hetkellä pelailtua.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

pelailen nhl 11 ja siihen haluaisin pelikaverin. pelailen vähintään 1h päivässä

gt:Keksi24
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Minut saa lisätä XBL:ään, pelikutsujakin saa laittaa niin vastailen sitä mukaan mikäli peliä löytyy ja olen samaan aikaan online.

Gamertagi on: Levanoir
Ikää löytyy 18v. ja boxia pelailen miltei päivittäin, joskus tuntikausia putkeen ja joskus en miltei yhtään.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Hei olen uusi Konsolifinin käyttäjä. Pelaan lähes yksinomaan boxilla ja ajattelin heti ensimmäiseksi hakea peliseuraa täältä. Pelaan kaikkea laidasta laitaan, moninpeleinä työn alla mm. Bad Company 2 Vietnam ja Black Ops. Olen 17v (kohta 18) lukiolainen Vantaalta, ja harrastan pelaamista melko paljon.

Käytän sen verran oman käden oikeutta, että poimin muutamia gamertageja jo kaverilistaani foorumilta jos viestit sinnepäin vihjaavat. Oma Gamertagini on super84trooper, lisätkää vaan kaikki halukkaat. Kaveripyynnöstä saa myös ihan vapaasti kieltäytyä jos epäilyttää, no hard feelings. ;D
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Moi!

Mut saa lisätä kans ihan vapaasti liveen, gamertagi on ind1gnationX.

En pelaile enää black opseja sun muita vakituisesti mutta silloin tällöin satunnaisesti yksi matsi. Omistan n. 250 peliä ja backlogi senkuin kasvaa vaan joten ei ole aikaa jumittaa yhden pelin parissa liian kauaa. Pelaan kuitenkin moninpelejä aina silloin tällöin huvin vuoksi :)

Ikää on 18
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Noh pistetään tänne jos sais kavereit boxille :D
Eli ikää on lokakuus 24v
pelailen enimmäkseen netis Need for speed: Shiftiä ja Halo reach on hankittu myös mut ei oo viel tullu pelattua paljoa.
sit pelaan silloin tällöin harms way ja doritos crash coursea.
voi lisää siis Gamertag on Nightm4reBunny
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Xboxi ollu vasta vähän aikaa, hyllystä löytyy toistaiseksi vain Halot, Alan Wake ja Fable 3.
Pelaan satunnaisesti silloin tällöin, välistä pitkiäkin putkia. Jos kivaa peliseuraa, nii meneehän se aika joutuusammin.

Pidän tiimihenkisistä taisteluista joten Halon kampanjat, firefightit ja ne muut tiimipeliä vaativat kävis jos kerkeen vaan mukaan. En oo mikää Annie Mestariampuja, mutta eihän sen pelaamisen tartte olla suorittamista, vaan hauskanpitoa :)

Ja jos live-kaverien kautta tulis tutuksi jotain muitakin peliä mihin tutustua. Niin, ikää on 25-vuotta jos se jollekkin jotain merkitsee.

Gamertag: Skazazza
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Tuli hommattua Bad Company 2 ja kaipailisin peliseuraa siihen.

Gamertag: Lalas81
...


Kuin myös ! Jonkin verran tulee pelaitua viikonloppuisin. Gamertag: Alfafirefox

Muutamia henkilöitä olen lisäilly friends listaan tältä sivulta.
 
Ylös Bottom