Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kenestä konsoliFINin mestari manageri?

Tahti oli itselläkin ihan mukava viime kierroksella, ja kyllä viikonlopun aikana tuo 100 pisteen johto kurotaan kiinni ja mennään ohi. Tie mestaruuteen on avoinna... :)
 
Tein pienen mokan eli myöhästyin tosta sarjakauden aloituksesta ja aloitin vasta nyt koko touhun. Peter Enckelman mokkena! ;)
 
Määkin alotin vasta tänään! Sen nimeks tuli vahingos valioliiga, ku en tiänny että siiihen kohtaan piti kirjottaa joukkueen nimi! Se team kinkku on myös mun jota mun ei pitänyt tehdä!!
 
Ja viimehetken taktiset muutokset, jotka mahdollisesti saattavat auttaa minua.
Tosin, mä en tajua mikä mun joukkueessa on vikana, kun se ei menesty. Paskat pelaajavalinnat?
 
mistänäkee viimekauden TSNP:n vai näkeekö sitä ollenkaan! Kuinka kauan siinä menee että TSNP:t päivitetään!:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
mistänäkee viimekauden TSNP:n vai näkeekö sitä ollenkaan! Kuinka kauan siinä menee että TSNP:t päivitetään!:confused:

Ei taidan enää näkyy niitä viimekauden pisteitä. Ennen tän kauden alkuu ne näky.
Siinä menee n.1-2 päivää ennen ku ne päivitetään.
 
Noni nyt on jo menny noin kolme kuukautta, joten pieni tilannekatsaus:
FC Tikkurila on noussu kohtuulliseen johtoon ja kolmen joukkoon mahtuu myös Team Sepelikeke kakkosena ja theMeanMachine kolmosena.
Berghall Shemales on vakuuttavan alun jälkeen pudonnut jo kuudenneksi.
Vielä on kohtuullisen tasaista, mutta pikku hiljaa rupee erot suurenemaan. Vielä kenellä tahansa on mahdollisuus mestaruuteen (ainaki melkee).

;)
 
Voihan rähmä että huomasin tällaisen liigan nyt vasta, sillä olisinhan pessyt teidät kaikki! :p
Onko muita jotka ovat pelanneet yahoon vastaavaa liigaa ? jos on niin laittakaapa sijoituksianne! itse olen sijalla 22422 (393068 joukkueesta!).
 
Oon koko ajan keikkunut siinä 13-9 välillä, aika tasasta siinä kohti. Saatan olla käynyt alempanakin tai korkeammalla, kun en ole tarkistanut tuota moneen kuukauteen.
 
En tainnut muistaakaan ilmoittaa tänne osallistumisestani. Sijoitus on tällä hetkellä...*tarkistaa*...kahdeksantena! :D

Hyvä Lehmät, way to go! *erottaa puolet joukkueesta ja ostaa parempia pelaajia tilalle*
 
Kaijanpalon Kotkat on sitten jumiutunut tolle 10:lle sijalle. Fetchedin Fetissejä ollaan kuitenkin edellä, ja noi seuraavat kolme jengiä olis vielä ihan realistista ohittaa ennen joulua.
 
Kyllä se nyt taas toimii. Se on aina välillä alhaalla. Jostain pitäisi nyt 200 pistettä repiä, jotta saisi FC Tikkurilan kiinni... hmm, pitääkin taas etsiä, kuka on joukkueen heikoin lenkki. :)
 
Tänne vois joku postata KonsoliFIN top10.

Omat pojot frendien liigassa 7270, mihis sijoittuisin?
Koko listalla 3,312 / 65,390 ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Tänne vois joku postata KonsoliFIN top10.

Tässähän se:

1. FC Tikkurila 6995
2. Team Sepelikeke 6750
3. Katupojat 6465
4. theMeanMachine 6258
5. Los matadores 6154
6. Berghall Shemales 6142
7. Manu ja Liverpool onpi Suomi 5331
8. Lehmät 5231
9. Wave's dream team 5220
10. Kaijanpalon Kotkat 4968
 
Ylös Bottom