Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Vastaus: Blu-ray aseman putsaus?

Kiitäjä sanoi:
Niitä levyjä käytetään yleensä vasta kun asema on niin likainen ettei se enää lue levyjä kunnolla. Joten jos kone toimii ja pyyhit pölyt koneen päältä ja sen lähistöltä tarpeeksi usein ei niille puhistuslevyillekkään pitäisi olla mitään tarvetta.
ok... jotain tällästä mä mietiskelinkin, mutten ollu ihan varma :eek:
 
Vastaus: Blu-ray aseman putsaus?

Sonyltä tätä kyselin aikoinaan. BD-asemaan ei saa käyttää puhdistuslevyä. Sen verran herkkä, että saattaa olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Ehkä aikanaan tulee BDlle tarkoitetut puhdistuslevyt.
 
Vastaus: Blu-ray aseman putsaus?

Tarvitseeko noita yleensäkään niin paljon puhdistaa, kun säilyttää levynsä koteloissa. Pölyä tottakai kertyy aina kaikkialle, mutta esim. oma vuodelta -99 oleva DVD soitin alkoi osalla levyistä tökkiä vasta viimeaikoina, eikä tämäkään välttämättä johdu liasta. PS2 kanssa ei ollut peleissä mitään ongelmaa, laite ostettu heti julkaisupäivänä. Lähinnä ajantakaa sitä että eivätköhän nuo kestä sen minkä tarvitsee, huonolla tuurilla puhdistuslevy aiheuttaa vain ongelmia hyvin toimivaan laitteeseen. Melkein jättäisin sitten aikanaan huollon tehtäväksi, jos jotain ilmenee.
 
Vastaus: Blu-ray aseman putsaus?

Juu erityisesti litkuilla toimivat puhdistus levyt luultavasti pistävät ps2:setkin toimimaan hetken pidempää mutta loppujen lopuksi hajottavat koko koneen. Kaveri jotain sepitti että se litku mitä noiden levyjen putsaus kohtiin laitetaan ei ole kovin terveellistä laaserille eikä sen koneistolle.
Itse en suosittelisi eille muuta keinoa ole.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Voiko BT näppäimistöä käyttää/rekisteröidä kahdessa laitteessa?

Liitin Applen näppäimistön ensin PS3, toimi ja sitten N800, toimi.. Mutta nyt näppis ei toimi PS3:ssa enään..

Eli vaatiiko rekisteröinnin aina uudelleen, jos käyttää jossain muussa laitteessa..
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Mika73 sanoi:
Voiko BT näppäimistöä käyttää/rekisteröidä kahdessa laitteessa?

Liitin Applen näppäimistön ensin PS3, toimi ja sitten N800, toimi.. Mutta nyt näppis ei toimi PS3:ssa enään..

Eli vaatiiko rekisteröinnin aina uudelleen, jos käyttää jossain muussa laitteessa..
ainakin bt kuuloke joka on Nokian, niin muistaakseni jokaisen pelikoneen käynnistyksen jälkeen, se kuuloke pitää yhdistää uudestaan, ei rekisteröidä, samasta valikosta muistaakseni...
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Ahaa.. eli yhdistäminen voisi riittää.. Mistähän se PS3:ssa tapahtuu.. :)

N800 tuo tosiaan toimii suoraan, mutta siihen liitin sen viimeeksi.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Mika73 sanoi:
Voiko BT näppäimistöä käyttää/rekisteröidä kahdessa laitteessa?

Liitin Applen näppäimistön ensin PS3, toimi ja sitten N800, toimi.. Mutta nyt näppis ei toimi PS3:ssa enään..

Eli vaatiiko rekisteröinnin aina uudelleen, jos käyttää jossain muussa laitteessa..

Jotkin laitteet pystyvät olemaan pari vain yhden laitteen kanssa kerrallaan, kun taas jotkin toiset pystyvät olevaan pari monen laitteen kanssa. Riippuu siis laitteista ja kaiketin osin myös niiden käyttämästi BT versiosta.

Oma Jabra kuulokkeeni pystyy toimimaan PS3:n ja kännykän kanssa yhteen ilman ongelmia.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Moro,

Sanokaas ps3-nyypälle onko mun koneessa jokin vika vai enkö vain osaa.

Kone ei sammu, kun painan poweri-napista - aikoa keino sammuttaa laite on ohjaimen avulla.

Teenkö jotain väärin vai onko ominaisuus?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Sammuu se, jos pidät virtanappia painettuna pari, kolme sekuntia. Itsekkin tosin sammutan ohjaimen avulla.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Ou nouuuuu....eip oikein pleikka enään lukenu tota NHL 08 peliä. Kerran luki sen monen yrityksen jälkeen ja pääsi hakeen peliin päivitykset ja chättään vihun kanssa...sit valitti että kirjaudu sisään ja ties mitä, ja sen jälkeen ei enään peliä taas luettukkaan. Esim COD4 levyn lukee hyvin. NHL levyssä ei mainittavia naarmuja. PRKL.
Kai tälle levyjen luku ongelmalle ois ollu oma topikkikin mut tää oli täs lähellä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Trollbutcher sanoi:
Ou nouuuuu....eip oikein pleikka enään lukenu tota NHL 08 peliä. Kerran luki sen monen yrityksen jälkeen ja pääsi hakeen peliin päivitykset ja chättään vihun kanssa...sit valitti että kirjaudu sisään ja ties mitä, ja sen jälkeen ei enään peliä taas luettukkaan. Esim COD4 levyn lukee hyvin. NHL levyssä ei mainittavia naarmuja. PRKL.
Kai tälle levyjen luku ongelmalle ois ollu oma topikkikin mut tää oli täs lähellä.

Mulla kävi itellä saman pelin kanssa niin, että se ei lue pelin päävalikkoa käyntiin, vaan jumittaa siihen kohtaan, missä vilkkuu se "paina start-näppäintä"-teksti. Heivasin koko pelin, kun ei toiminut ja ostin tilalle NHL 2K8:n ja se on toiminut hyvin.

Mitä oon kuullut/lukenut juttuja tosta EA:n NHL 08:sta, niin taitaa olla oikea murheen kryyni, tilttaa missä sattuu, milloin sattuu ja saattaa herjetä kokonaan toimimasta.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

mikäköhän mahtaa olla vikana kun mulla ei liiku ääni enää hdmi-piuhan kautta telkkariin. Optisella piuhalla vahvistimeen kyllä äänet toimii...
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

riiali sanoi:
mikäköhän mahtaa olla vikana kun mulla ei liiku ääni enää hdmi-piuhan kautta telkkariin. Optisella piuhalla vahvistimeen kyllä äänet toimii...
se kun sulla on siellä asetuksissa nyt äänen ulostulona optinen valittu... ei voi olla samaan aikaan hdmi ja optinen... se on joko tai
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Pientä apua olisin vailla...

Onko mahdollista saada jotenkin suoraan PS3:lla netistä pyörimään NFL matsit. Siis PS3:n omalla selaimella... Kaikki ideat ja ehdotukset otetaan vastaan ;)
Ei oikein jaksaisi alkaa vetää johtoja makkarista, missä PC on, olohuoneseen taulutöllölle:rolleyes:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

KoNNa sanoi:
se kun sulla on siellä asetuksissa nyt äänen ulostulona optinen valittu... ei voi olla samaan aikaan hdmi ja optinen... se on joko tai

No se ei vikana ole, sillä olen kylla aina kokeillessani vaihtanut asetuksia mutta ääni vaan ei HDMI-piuhaa pitkin liiku. Valikonäänet, pelit, ja musiikit eivät kuulu, mutta jos laitan koneeseen DVD:n niin silloin äänet kuitenkin kuuluvat HDMI:tä pitkin, mutta muuten ei
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

riiali sanoi:
No se ei vikana ole, sillä olen kylla aina kokeillessani vaihtanut asetuksia mutta ääni vaan ei HDMI-piuhaa pitkin liiku. Valikonäänet, pelit, ja musiikit eivät kuulu, mutta jos laitan koneeseen DVD:n niin silloin äänet kuitenkin kuuluvat HDMI:tä pitkin, mutta muuten ei

Viallinen johto.

Sä et varmaankaan skaalaa DVDeitä?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Janus sanoi:
Viallinen johto.

Sä et varmaankaan skaalaa DVDeitä?

tota viallista johtakaan en ymmärrä, sillä samalla johdolla kaikki toimi aikaisemmin. Toi vika alkoi aivan yhtäkkiä ja en todellakaan tajua, että mitä olisin tehnyt..... Kyllä mä tietääkseni DVD:t skaalaan kun on toi fullHD telkku.....
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Sain tänään PS3.sen ja yritin luoja uutta tunnusta mutta sitten kun se kysyy sitä sähköpostia ja salasanaa minkä laitan aina oikein niin sitten se sanoo että salasana ei ole oikein tai jotain sinne päin. Mikä voisi olla viikana?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Wolfigy sanoi:
Sain tänään PS3.sen ja yritin luoja uutta tunnusta mutta sitten kun se kysyy sitä sähköpostia ja salasanaa minkä laitan aina oikein niin sitten se sanoo että salasana ei ole oikein tai jotain sinne päin. Mikä voisi olla viikana?
Pleikkari taitaa edelleen lyödä yhden ylimääräisen välilyönnin sinne salasanan perään. Katso tarkkaan, kun kirjoitat sillä "virtuaalinäppiksellä", että Start-napin painamisen jälkeen sana loppuu juuri siihen, mihin pitääkin. Jos sen perään tulee välilyönti, poista se.
 
Ylös Bottom