Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Okei mikäs on vikana kun kaverin kanssa haluttiin pelata vähän moninpeliä mutta hän ei päässyt liittymään minun partyyn tai minä hänen partyyn sitten millään. Aina tuli jotain connection erroria. Myös chatin alottaminen psn hänen kanssaan ei toimi onko meneillään jokin päivitys vaiko virhe. Peliin voi kumpikin liittyä moitteetta.
Hän sai plekensä tänään joten kestääkö kenties tunnuksen aktivoinnissa tai jotain?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Viper7 sanoi:
Okei mikäs on vikana kun kaverin kanssa haluttiin pelata vähän moninpeliä mutta hän ei päässyt liittymään minun partyyn tai minä hänen partyyn sitten millään. Aina tuli jotain connection erroria. Myös chatin alottaminen psn hänen kanssaan ei toimi onko meneillään jokin päivitys vaiko virhe. Peliin voi kumpikin liittyä moitteetta.
Hän sai plekensä tänään joten kestääkö kenties tunnuksen aktivoinnissa tai jotain?
Todennäköisesti teillä jommalla kummalla tai molemmilla on nat tyyppinä NAT-3.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Nyt kaivattaisiin apuja..!

Pääprofiilini Game valikosta hävisi KAIKKI asennetut pelit ja demot. :mad:
Muiden profiilien valikosta vielä löytyvät, mutta kaikki savet ja muut pelitiedot ovat tietty pääkäyttäjän profiilissa, enkä nyt viitsisi noilla muilla profiileilla pelailla ja rueta siirtämään asetuksia(ovat siis vain eri storeja varten).

Onko muilla ollut vastaavaa probleemia?
Onkohan ainut keino poistaa pelit&demot toisella profiililla ja ladata kaikki uusiksi ja asentaa pääprofiiliin.. ei oikein innostaisi.. eli luovaa patenttiratkaisua pelien palautukseen kaivattaisiin!

Edit:
Homma meni astetta kummemmaksi.. Asensin The Clubin demon tuohon pääprofiiliin. Homma meni muuten ok, mutta se ei luonut normaalia kuvaketta vaan teki The Club kansion. Ja tuolta kansion sisältä sitten löytyvät kaikki aiemmin kadonneet peli & demot + tuo juuri asennettu The Club demo. Err.. sain siis pelit takaisin, mutta nyt tuossa on tuo ylimääräinen kansio välissä. Noo-o pienempi paha se tosin on, kuin uudelleen asennus. Hmm.. oikeastaan group all palautti ikonit takaisin oikealle kohdilleen.
Eli nyt kyllä riittää säätö ja homma saa luvan olla ok. (kulautanpa lisää ainetta koneeseen ja kohta lähtee raketit taivaalle :D) ..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Mura sanoi:
Homma meni astetta kummemmaksi.. Asensin The Clubin demon tuohon pääprofiiliin. Homma meni muuten ok, mutta se ei luonut normaalia kuvaketta vaan teki The Club kansion. Ja tuolta kansion sisältä sitten löytyvät kaikki aiemmin kadonneet peli & demot + tuo juuri asennettu The Club demo. Err.. sain siis pelit takaisin, mutta nyt tuossa on tuo ylimääräinen kansio välissä.
Kuulostaa siltä, että voimajuoman tunnossa on painettu neliö-näppäintä liian innokkaasti. ;) Neliöstä järjestellään asioita uusiksi, ja jos peleille/demoille ei ole määritelty mitään "albumia", niin ne näkyvät Unknownina.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Kojo sanoi:
Todennäköisesti teillä jommalla kummalla tai molemmilla on nat tyyppinä NAT-3.

Nat-1:stä ainakin sanoo minulla asetuksissa. Mutta mitenköhän tätä saisi säädettyä tai jotain. Tuossa codissa kun yrittää kaveria kysyä tiimiin yrittää peli joinata peliin ja sitten tulee connection erroria. Siis mitäs ihmettäs tälläinen nyt on olevinaan onkos syynä minun puolelta joku?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Kojo sanoi:
Onko teillä samanlaiset reitittimet?
no siis Ethernet switch löytyy molemmilta, tämä on ensimmäinen kerta kun moisia ongelmia tulee ainakin itselläni. Konsolifnin porukoiden kanssa jutellut moitteeta eikä codissa tiimiin kutsumisessakaan ole ollut ongelmia.

http://img.photobucket.com/albums/v449/Viper7/Nettisysteemi.jpg
tuossa tuo miten netti kulkee tässä taloudessa. sama laite pitäisi löytyä kaverilta myös.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Viper7 sanoi:
sama laite pitäisi löytyä kaverilta myös.
Hakuammuntaa, mutta mulla oli aikoinaan samantapaisia ongelmia Socom2:ssa, kun broidilla ja mulla oli samanlaiset reitittimet. Kun jäätiin kahdestaan henkiin, ei pystytty enää puhumaan toisillemme.
Ja Syphon Filterissä yritettiin pelata kahdestaan, niin eipä nähty toisiamme.

Jos jommalla kummalla on mahdollisuus kokeilla toista merkkiä kuin Zyxel, niin saisi tästäkin varmuuden.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Kojo sanoi:
Hakuammuntaa, mutta mulla oli aikoinaan samantapaisia ongelmia Socom2:ssa, kun broidilla ja mulla oli samanlaiset reitittimet. Kun jäätiin kahdestaan henkiin, ei pystytty enää puhumaan toisillemme.
Ja Syphon Filterissä yritettiin pelata kahdestaan, niin eipä nähty toisiamme.

Jos jommalla kummalla on mahdollisuus kokeilla toista merkkiä kuin Zyxel, niin saisi tästäkin varmuuden.

No siis tuo modeemi on varmaankin eri mutta tuo jakaja on molemmilla sama. Sama merkkinen kuitenkin tuo motukkakin mutta ei sama malli
kaveri kuulemma pystyy kuulemaan ääneni ja chatin esim warhawkissa mutta chat huoneisiin ja partyyn codissa hän ei pääse :F en ole testannut vielä pääsenkö muiden partyyn mutta ainakin ennen olen päässyt niin veikkaan että vika ei ole tässä päässä.

Chatissä:
"nimimerkki" ei voinut liittyä keskusteluun

COD:ssa kun yritän joinata hänen partyyn:
"unable to connect game session tjsp"

sama toisinpäin kun hän yrittää liittyä minun

ääh toivottavasti tämä on vain tilapäistä ja vaikka seuraava päivitys poistaisi moisen errorin kun muuten ei mitään vikaa näy.


40Gt malli hänellä mutta ei tämän pitäisi vaikuttaa vai?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Voihan prkl! Laitoin just Pleikkarin päälle ja kuva on ihan sekainen. Sotkuista sahalaitaa vaan vilistää ruudulla. Oitn piuhat irti ja yritin uudelleen, sama homma. Eilen vielä toimi moitteetta. Onko vinkkejä? Onkohan hdmi-piuha mennyt paskaksi, vai koko laite?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

tumilyi sanoi:
Voihan prkl! Laitoin just Pleikkarin päälle ja kuva on ihan sekainen. Sotkuista sahalaitaa vaan vilistää ruudulla. Oitn piuhat irti ja yritin uudelleen, sama homma. Eilen vielä toimi moitteetta. Onko vinkkejä? Onkohan hdmi-piuha mennyt paskaksi, vai koko laite?
Ootko kokeillut komposiitillä? Sillähän se selvinnee... :confused:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

tumilyi sanoi:
Voihan prkl! Laitoin just Pleikkarin päälle ja kuva on ihan sekainen. Sotkuista sahalaitaa vaan vilistää ruudulla. Oitn piuhat irti ja yritin uudelleen, sama homma. Eilen vielä toimi moitteetta. Onko vinkkejä? Onkohan hdmi-piuha mennyt paskaksi, vai koko laite?

koitappa laittaa uusiksi ne näyttö asetukset. Välillä pleke oudosti itselläkin mennyt siihen perus 50hz pal systeemeihin. Kannattaa koittaa ajaa asetukset uusiksi
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Huh huh.... Onneks oli väärä hälytys. Tänään taas toimii ihan ok. Tais telkkarissa olla joku toimintahäiriö. Nyt kun otin siitä virrat pois kokonaan ja töpselit irti seinästä ja takaisin, niin lähti taas toimimaan. Ja sit taas hakkaamaan Rock Bandia......
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Mitenkä voisin ratkaista ongelmani kun pelaan esim Warhawkia niin en näe kun puolet nimestä kenet olen vaikka tappanut. Olen kokeilut säätää ps3.n ja Tv.n näyttöasetuksista resoluutiota mutta silti pikkusen oikeaa ja vasenta laitaa jää näkyvistä. TV.nä toimii vanha JVC.n telkkari.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Wolfigy sanoi:
Mitenkä voisin ratkaista ongelmani kun pelaan esim Warhawkia niin en näe kun puolet nimestä kenet olen vaikka tappanut. Olen kokeilut säätää ps3.n ja Tv.n näyttöasetuksista resoluutiota mutta silti pikkusen oikeaa ja vasenta laitaa jää näkyvistä. TV.nä toimii vanha JVC.n telkkari.

warhawkin optionsista saa muokata tuota kuvan kokoa, kaverilla oli sama ongelma ja sääti sen kuntoon sitä kautta.SD televisiolla varmaan tätä ongelmaa enempi tuossa pelissä kun itse en ole vastaavaa kokenut.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

onkos muille käynyt niin kun ps3 on jumittanut eli pysähtynyt totaalisesti ja mikään nappula ei vastaa ja mitään ei pysty tekemään,kuva jäätyy ja siittä sitte ku pitää ON/OFF nappulaa pohjassa sammuttaakseen PS3 niin se vihreä valo vilkkuu...sit ei heti sammukkaan vaan kuuluu PIIP PIIP PIIP jonka jälkeen vihreä vilkkuu vielä hetken ja sitten sammuu:confused: elikkäs tuollainen outo piippaamis ääni..piippaa 3-5krt. tapahtunu monesti silloin kun on joutunu sammuttamaan jumiutumisen takia.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

ps3-player sanoi:
onkos muille käynyt niin kun ps3 on jumittanut eli pysähtynyt totaalisesti ja mikään nappula ei vastaa ja mitään ei pysty tekemään,kuva jäätyy ja siittä sitte ku pitää ON/OFF nappulaa pohjassa sammuttaakseen PS3 niin se vihreä valo vilkkuu...sit ei heti sammukkaan vaan kuuluu PIIP PIIP PIIP jonka jälkeen vihreä vilkkuu vielä hetken ja sitten sammuu:confused: elikkäs tuollainen outo piippaamis ääni..piippaa 3-5krt. tapahtunu monesti silloin kun on joutunu sammuttamaan jumiutumisen takia.
Mulla on käyny tota usein kun sammutan nettiselainta.
 
Ylös Bottom