Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat)
Mistäköhän johtuu, että mun PS4 tuntuu välillä kadottavan nettiyhteyden kokonaan...saattaa siis toimia vaihdellen 10min-30min ihan normaalisti, kunnes Pleikka ns. kadottaa nettiyhteyden minuutin tai parin ajaksi, tämän huomaa Pleikan dashilla ollessa esim. siitä, että ne uutiset ei lataa, eikä kaverilista lataa, eikä Storekaan lataa. Eli netti ei varsinaisesti katkea, menee vain niin hitaaksi ettei voi ladata mitään. Sitten sen minuutin tai parin jälkeen homma toimii taas ihan normaalisti. Outoa minusta...tuo ongelma on siis ollut ihan Pleikan ostosta lähtien, noin kuukausi sitten sen ostin. Eli ei ole mitenkään vasta tullut ongelma, mutta tuon sen vasta nyt esiin täällä.
Ja tosiaan, tämä ongelma siis dashilla lojuessa, mulla kun ei mitään pelejä tuolle vielä ole. Destinyn betaa kyllä pelasin monta tuntia silloin kun se oli sen viikonlopun auki, ja koko viikonlopun aikana taisi kolme kertaa heittää erroria ruutuun. Kaksi kertaa kun pelasin kaverin kanssa ja kerran kun seikkailin ihan itsekseni Marsissa. Tiedä sitten, voiko syyttävää sormea osoittaa kaverini tai Bungien suuntaan, vai johtuiko minun yhteydestäni. Ilman noita muutamaa katkeamista peli kyllä sujui kuin rasvattu koko viikonlopun.
Sen sijaan Netflix on ainakin ihan käyttökelvoton, koska Pleikka tekee noita yhteyden kadottamisia myös sitä käytettäessä. Saatan tyyliin pystyä katsomaan 15min jotain jaksoa ja sitten jakso jäätyy ja alkaa latamaan itseään...jos vain jaksaisi odottaa taas sen pari minuuttia niin sitten jaksoa voi jatkaa hyvillä mielin, mutta kun ei oikein kiinnosta tuollaiset vartin välein tulevat "mainoskatkot" ainakaan itseä.
Xboxilla normaalisti käytän Netflixiä, eikä sillä puolella taas ole ollut mitään ongelmaa...
Itseltä löytyy siis myös X360 ja PS3, nämä veijarit olen aina kytkenyt nettiin niin, että nettipiuha konsolin perseestä kiinni tuohon Buffaloon joka sitten langattomasti ottaa yhteyden tuonne alakerran "purkkiin"...ja aina on toiminut oikein mainiosti...siksi ihmettelen, että miksi tämä PS4 tekee tollaisia outoja minuutin tai parin "katkeamisia" aina välillä, vaikka ihan samalla tyylillä se on netissä kuin aiemmatkin konsolit...pelottaa vain, että kun tuo uusi änäri tulee niin en kai lennä tyyliin joka toisesta pelistä ulos tai vastaavaa.