Tuo vitosfirmis julkaistiin joka tapauksessa jo yli kuukausi sitten, eli "tulilinjalle" joutuneet ovat aika pitkään joutuneet kärvistelemään ilman pääsyä PSN:ään.
Tätä ongelmaa minulla ei sentään ole. Aivan normaalisti pystyn toistaiseksi ainakin onlinessa pelaamaan.
Kannattaa vähintään yrittää, se ei sinällään maksa mitään eikä vaadi hirveästi vaivaa. Gigantin livechatin kautta saa yhteyden käytännössä saman tien, jos ei halua ihan liikkeessä asti vierailla.
Eipä taidakkaan riittää takuu, vuosihan nuissa taitaa olla se takuuaika (?). Muistelin vaan jostain että olisi ollut pidempi aika. Eli turha tuota on Gigantille viedä, saatikka edes varmaan Ranskaankaan lähettää huoltoon kun halvemmaksi tulee varmaan ostaa uusi konsoli (?)...
PS. Oletko kokeillut asentaa tuota v5.01-päivitystä Safe Moden kautta UBS-kepukalta?
Kyllävain.. Tässä mietin, että pitäisköhän kokeilla alustaa koko konsoli (?)...