Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Taitaa toisinaan tapahtuu kun Color depth resetoituu 24 bittiin per sekunti. Nosto 36 bittiin per sekuntti ja taas pelittää.
Onko tällaista kuva ongelmaa ollut kellään, graafisesti päivittänyt itsensä 80 -luvulle [emoji2]

Ongelma poistui, kun sammutti koneen, uudelleen käynnistys ei riittänyt.


1321ff4d51ab5ec17179aeb226c62675.jpg
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Itsellä myös ollut ongelmia tuon eject-näppäimen kanssa. Itse olen tullut siihen tulokseen, että pöly (ja sitä kautta staattinen sähkövaraus?) aiheuttavat tuon omatoimisen levyn sylkemisen. Tuon eject ruuvin rukkaaminen ei auttanut kuin hetkellisesti ja päädyinkin googlen johdattamana poistamaan koko näppäimen konsolista.

Sen koommin ei ole kyseistä ongelmaa ollut ja levylliset pelit saa pois koneesta myös valikon kautta. Täytyy silti sanoa, että tekisivät suosiolla ihan perinteiset näppäimet konsoleihin, kun noita hipaisukytkimiä ei osata kunnolla näköjään tehdä.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Täytyy silti sanoa, että tekisivät suosiolla ihan perinteiset näppäimet konsoleihin, kun noita hipaisukytkimiä ei osata kunnolla näköjään tehdä.
CUH-1200-sarjan malleissa nuo ovatkin jo perinteisempiä painikkeita, ja näin varmaan tulevat olemaan tulevaisuuden uusissa malleissakin.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Hei!
Onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa ku mulla. huomasin vasta, että pelit lagaa offline tilassakin.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Onko imuroitu? Onko suljetussa tilassa? Bootit ja varmaan muut jo kokeiltu?

joo oon hyvin kyl imuroinut. ja ihan avoimessa tilassa kone. kaikki oon yrittäny paitsi ton koneen alustus vielä on tekemättä. jos se ei sillä lähe toimimaan niin heitän koneen tohon palokan järveen.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Tein kaikki maholliset puhdistukset, boottaukset yms... sit vaihdoin toisen ohjaimen ja siinähän se vika olikin. nyt skulaa hyvin. Ei vaan käyny pienessä mielessäkään et vika saattaisi olla 3kk vanhassa ohjaimessa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Muutettiin uuteen asuntoon tänään, ja kun yritin uudessa kodissa käynnistää PS4, ei tapahdu mitään, ei ohjaimesta eikä konsolista. Olisiko voinut vahingoittua muutossa, mitä en itse usko, vai jotain muuta? Ei mielestäni ottanut osumaa missään vaiheessa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Koita pitää virtanäppäintä pohjassa useita sekunteja (oisko 5 tai 10), lähteekö sittenkään?
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Nyt kun kokeilin niin lähti heti skulaamaan. Vaati ilmeisesti että oli hieman pidempään töpselissä että lähti päälle.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Näytä liitetiedosto 15939

onko tullut kyseistä "ongelmaa" vastaan kenelläkään? lähtee kun käyttää aloitusnäytössä, jos vaihtaa kanavaa nii ei tule mukana. suhkot harvoin esiintyvä.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

onko tullut kyseistä "ongelmaa" vastaan kenelläkään? lähtee kun käyttää aloitusnäytössä, jos vaihtaa kanavaa nii ei tule mukana. suhkot harvoin esiintyvä.
Pitäisikö kuvan sijasta olla video, vai mikä tuossa on se ongelma? En nyt itse mitään tavallisuudesta poikkeavaa havaitse.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Pitäisikö kuvan sijasta olla video, vai mikä tuossa on se ongelma? En nyt itse mitään tavallisuudesta poikkeavaa havaitse.

siis kuvassa tuossa mustassa kohdassa on tuo valkoinen viiva.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

siis se valkoinen viiva ilmestyy välillä kuvaa, se pysyy ainoastaan telkkarin pelikanavassa ja häviää kun painaa ohjaimen ps nappia jolloin pleikkari siirtyy aloitus ruutuun.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

siis se valkoinen viiva ilmestyy välillä kuvaa, se pysyy ainoastaan telkkarin pelikanavassa ja häviää kun painaa ohjaimen ps nappia jolloin pleikkari siirtyy aloitus ruutuun.
Onko se aina samassa kohdassa? Onko viivoja yksi vai useita? Tuleeko se vain jossain tietyssä pelissä vai kaikissa? Entä tuleeko esim. Netflix/YouTube-käytössä?
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Onko se aina samassa kohdassa? Onko viivoja yksi vai useita? Tuleeko se vain jossain tietyssä pelissä vai kaikissa? Entä tuleeko esim. Netflix/YouTube-käytössä?
Jos se on aina samassa kohdassa niin joku pikselijuttu..
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Näytä liitetiedosto 15939

onko tullut kyseistä "ongelmaa" vastaan kenelläkään? lähtee kun käyttää aloitusnäytössä, jos vaihtaa kanavaa nii ei tule mukana. suhkot harvoin esiintyvä.

Näyttäisi kovasti ihan telkun terävöinti ominaisuudelta...ettei olis joku säätö automaatti päällä joka etsii muka "parasta" kuvamoodia materiaalin perusteella?

Voihan se olla ps4 hardis vikakin mutta kovin erikoista olisi että se näyttäisi juuri reunaterävöinniltä :)

Edit... joo siis puhut tuosta valkeasta 5..6 pikselin vaakaviivasta mustalla pohjalla... no se on joku mahdollinen muistivika joko telkan tai pleikan sisuksissa..

Hurja terävöinti kuvassa silti, näyttää kaameelta ;-)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom