Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista
Allekirjoitan kanssa ylläolevan siinä mielessä, et mun mielestä kans PS3-ohjaimet kesti paremmin. Olen varsin brutaalipelaaja, koska sain aikanaan jopa ne PS3-ohjaimet hajalle, mut kyl nämä uudet PS4-tatit meni nopeammin vaihtokuntoon.
Vaikka täällä on haukuttu Sonyn takuutoimia, niin täytyy ehkä sanoa, että mun mielestä nyt takuuvaihto sujui helpommin kuin PS3 aikoina.
No minä en ole kova pelaamaan änäriä. Ehkä 5 matsia illassa. Ja ei kestä. Tosiaan yksin olen tuhonnut vissiin nyt 6 ohjainta. Kaks kertaa nappi reistaillut, muutoin tatin kumi repeytynyt. Ja ei..ei ole pitkiä kynsiä tms joka selittäis. Kuten todettu, niin paljon kovemmalla käytöllä PS3 ohjaimet kesti 6vuotta ilman oireita, kunnes yks naapurin kakara hajotti kummatkin kerralla. Eli ei se kyllä pelkästään pelaajasta ole kiinni, että noi hajoo.
Nyt uusin jonka sain suoraan Sonyltä, on ihan eri materiaalia koko tatit, eikä sellasta löysää kumia joka vanhoissa oli.
Allekirjoitan kanssa ylläolevan siinä mielessä, et mun mielestä kans PS3-ohjaimet kesti paremmin. Olen varsin brutaalipelaaja, koska sain aikanaan jopa ne PS3-ohjaimet hajalle, mut kyl nämä uudet PS4-tatit meni nopeammin vaihtokuntoon.
Vaikka täällä on haukuttu Sonyn takuutoimia, niin täytyy ehkä sanoa, että mun mielestä nyt takuuvaihto sujui helpommin kuin PS3 aikoina.