John Smith
Well-Known Member
"sony haluaa itse hoitaa takuuasiat"Näköjää sit kannattaaki jatkossa hakea ohjaimet prismoista ja cittareista ku siel ovat pihalla ku viet sit vaa ohjaimen kuitin kanssa sinne. VPD oli ainakin että "ikävä kuulla, sony halua itse hoitaa takuuasiat" sössö sössö sössö" eikä mitään toivoa et sieltä olisi saanut uutta tilalle.
Onko se sit että "sony haluu itte hoitaa takuu asiat, vai että "me ei jakseta hoitaa takuuasioita nii tapelkaa sonyn kanssa itte".
Joopa joo Voisi alkaa boikotoimaan koko lafkaa jos noin kyrpää meininkiä tuoltakin suunnasta tulee...
Ps: Xbox ohjaimet kannattaa hakea verkkokauppa.comista. Sieltä löytyy semmonen ohjain kun PowerA takanapeilla (backpaddless), nämä ohjaimet alkaa driftaamaan kun muutamia kertoja tiputat ohjaimen lattialle jonka jälkeen voit hakea aina uuden tilalle Näissä on vuoden takuu ja on muuten hyvä ohjain! Toista ohjainta olen menossa vaihtamaan nyt. Viimeksi antoivat vaan suoraan lapun missä oli korvattava summa millä pystyi hakemaan uuden ohjaimen tai ostaa ihan mitä tahansa muuta, muistaakseni rahanakin pystyi saamaan takaisin.
Viimeksi muokattu: