Guardian Viper
KonsoliFIN Alumni
Siis tämä nyt on uusi Star Wars-threadi, jolla voi keskustella kaikista Star Wars-universumiin liittyvistä asiosta (elokuvat, sarjakuvat ja ym.). Tosin SW-peleille on jo keskustelualue tuolla PS2finin toimintapelien puolella. Episodi II ja III juttuista voi puhua, mutta muistakaa spoileri-säännöt. Sanotaan, että spoilerien raja menee siinä, että trailereiden tapahtumista voi keskustella ääneenkin. Myös kommenttia ja kinastelua jo julkaistuista SW-leffoista tervetullutta.
Toivottavasti tämä threadi ei vain katoa niinkuin edellinen jota Leo Stenbuckin kanssa kätettiin.
Tässä nyt pari alkufaktaa Episodi II: Kloonien hyökkäyksestä ettei turhaa kysellä:
Ensi-ilta: 16.5. niin Suomessa kuin Jenkeissäkin
Trailerit: löytyy Star Warsin viralliselta sivulta
Itse olen luottavaisella mielellä Episodi II:m suhteen, sillä trailerit ovat todella lupaavia, kun Boba Fett ja Stormtroopperit näyttävät päässen vauhtiin! Jopa Ewan McGregor (Obi-Wan) on kehunut elokuvaa hyväksi. Mieshän haukkui Episodi I:n lyttyyn vaikka itse onkin siinä. Elokuva on kuulemma hänen mukaansa paluu alkuperäisen trilogian tunnelmiin.
Jeps ei muuta... tänne vaan juttua!
Toivottavasti tämä threadi ei vain katoa niinkuin edellinen jota Leo Stenbuckin kanssa kätettiin.
Tässä nyt pari alkufaktaa Episodi II: Kloonien hyökkäyksestä ettei turhaa kysellä:
Ensi-ilta: 16.5. niin Suomessa kuin Jenkeissäkin
Trailerit: löytyy Star Warsin viralliselta sivulta
Itse olen luottavaisella mielellä Episodi II:m suhteen, sillä trailerit ovat todella lupaavia, kun Boba Fett ja Stormtroopperit näyttävät päässen vauhtiin! Jopa Ewan McGregor (Obi-Wan) on kehunut elokuvaa hyväksi. Mieshän haukkui Episodi I:n lyttyyn vaikka itse onkin siinä. Elokuva on kuulemma hänen mukaansa paluu alkuperäisen trilogian tunnelmiin.
Jeps ei muuta... tänne vaan juttua!