Osa ongelmaa on se, että tekstisi on jopa omaani vaikealukuisempaa, joten jäi epäselväksi, oliko siellä joku vaihe oikeasti itse tehtyä vaiko ei.lainaan koko pätkän tosta omasta tekstistä eli mikä tässä jää epäselväksi, olisiko pitänyt esim käyttää vaikka luonut termiä, tehdyn sijaan, vai jäikö Shamaniac:lta lukematta kyseinen lause ja siitä väärinymmärrys
Tässä on tosiaan omia luomuksia jotka olen itse tehnyt AI:lla, paitsi noi hahmot latasin mutta kaikki figut ja seinä artit tehnyt itse, tämä antaa jonkunlaista kuvaa että miten järjetön potentiaali pelillä on. nämä omat artit ei ole tosiaan tehty pelin sisäisellä toolilla vaan olen tehnyt ne itse, eli tällaista jälkeä peliin ei voi suoraan tehdä mutta peliin voi updata mitä vaan ja pelissä on 3D printer joka sitten tuo objektisi peliin. eli miten olen tehnyt esim noi figuurit ja muut niin olen tehnyt ensin AI kuvasoftalla figut ja sitten upannut vasta peliin. eli vaikka ei ite niitä ei osaisi tehdä niin meitä AI Art Harrastajia/ammattilaisia on hirveä määrä, joten todennäköisesti löydät haluamasi sitten sieltä storesta.

Mutta ehkä se, mihin tuossa lopulta tartuin, oli niinkin pieni sana kuin "itse". Se jotenkin vie omaa ajattelua siihen suuntaan, että työ olisi painotetusti "itse" tehtyä. Jos tuota viestiä siis korjaisin, niin jättäisi pois sanan "itse", varsinkin kun se ei tuo siihen mitään lisäinfoa. Pelkkä "olen tehnyt AI:lla" riittäisi.
Sitten siellä tosiaan on figuja, hahmoja, tuonteja, tekemisiä ja muuta niin sekaisin että oli hankala pysyä kärryillä mikä oli tehty, missä ja minkä avulla. Jotenkin siinä sitten sen "itse"-sanan mukanaolon kautta ajattelin että jossain on jotain oikeasti itse luotuakin.
Tosin jos minulta kysytään, niin AI:lla ei tehdä mitään. AI:lla generoidaan.