Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua tekoälystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ferraro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Katsoin noita videoita niin edelleen suurimpana kysymyksenä on "miksi?". Mitä ihmiset saa irti näistä AI-videoista? Joo onhan osa noista ihan aidon näköisiä, mutta en edelleenkään ymmärrä miksi kukaan niitä katsoisi. Noi trailerit varsinkin on sellaista tyhjää kontenttia kun ne ei ikinä realisoidu miksikään oikeaksi tuotteeksi, paitsi ehkä AI:n tuottamana.

Saman miksi kysymyksen voi kysyä, kun katsoo ensimmäisiä mustavalkoelokuvia. Aika monessa teknologisessa harppauksessa mennään tuolla tavalla, että ensin innostutaan tekniikasta ja kehitetään sitä ja sitten usein vasta myöhemmin syntyy jotain, josta ei enää tarvitse kysyä miksi. Miksi Pong? Ihan urpo idea, videopelit sucks. Asiat tapahtuvat ajassa. Aluksi suurin osa ei ymmärrä, lopuksi homma näyttää ihan alkeelliselta. Sellaista on uusien asioiden kehittäminen. Osa on tietysti ihan paskaa ja siksi kehittämisessä on aina riski eikä hype realisoidu. Kinectiä tai metaversumia ei ehkä nähdä tulevaisuudessa, jos ei jotain outoa tapahdu. Suurin osa innovaatioista ei menesty, mutta jos niitä ei tehtäisi, ei tulisi kehitystä, josta tulee sitä uutta kulttuuria ja elämäntapaa.

Joku heitti jo somessa kysymyksen juuri noista generoiduista haastatteluista yms., että miksi niitä tehdään kun voisi luoda jotain oikeasti upeaa. Olen itsekin luonut geneeristä ai-musiikkia ja geneerisiä ai-kuvia ja -videoita, mutta pakonomaisesti ai:lla kontentin luonti tuntuu vähän hölmöltä.

Benchmatkattiin töissäkin tekemällä asiakkaalle (joskin jo kolme-neljä vuotta sitten) ai:lla tehtyä mainosmateriaalia ja homma oli alkuun kivaa, kun sai protoiltua mutta lopullista materiaalia sillä ei saatu tuotettua virheiden ja hitaan promptaamisen vuoksi. Työkaluna edelleen hyvä nopeuttamaan rutiinihommia, mutta kun pitäisi tehdä nimenomaan tietynlaista sisältöä, niin pelkkä ai ei siihen riitä.

joo voin sanoa että Localilla AI:lla menee kovempaa ku koskaan, Veo 3:n jälkeen on tullut vaikka mitä uutta, puhuin aiemmin että on se modeli millä saa blendattua 2 kuvaa yhteen ja tehdä niistä suoraan videon, no sillon sen vaatimukset oli 80 gigan vram luokkaa, no nyt pystyn jo käyttämään kyseistä softaa localista. ja generoin videon alle 2 minuutissa. lisäksi on tosiaan jopa versio millä pystyn blendaa 4 kuvaa ja hahmoa videoksi. generointi ajat aikalailla samaa luokkaa.

tämä onkin sitten sellainen image työkalu että voi suoraan kutsua AI kuvankäsittelijäksi nimittäin tällä työkalulla voi tehdä kaiken mahdollisen muokkauksen mitä graafisessa suunnittelussakin promtien avulla. ja koska kyseessä on tosiaan flux niin ei mee varmaan kauaa kun tämän kanssa pääsee leikkimään lokaalisti.

Viimeksi muokattu:
Laitetaas tännekin eli tosiaan tällainen Black RTX 6000 pronäytönohjain on julkaistu. hintaa sellainen 10 000 euroa, mutta järjetön määrä tosiaan Vramia, pelikäytössähän tälläisen hankkimisessa ei mitään järkeä ja ai puolellakin kyseessä on vain 8-10% nopeampi AI generointi, mutta tosiaan se mitä tämä mahdollistaa kiitos tuon järkyttävän ison Vram määrän.

niin vaikka tämän sovelluksen käytön, tämä sovelluksen suosituksena on juuri tuo 96 vramia, jos sitä haluaa pyörittää locaalisti, uskon kumminkin että 1-2 viikon sisään modellista tulee niin sanottu hillitympi malli. sitä odottelenkin erittäin innolla. kysessä on nimittäin aivan huippu luokan softa. tämä on Tencentin vasta isku Veo 3:lle.

https://www.reuters.com/business/me...midjourney-copyright-infringement-2025-06-11/

LOS ANGELES, June 11 (Reuters) - Walt Disney and Comcast's Universal filed a copyright lawsuit against Midjourney on Wednesday, calling its popular AI-powered image generator a "bottomless pit of plagiarism" for its use of the studios' best-known characters.
The suit, filed in federal district court in Los Angeles, claims Midjourney pirated the libraries of the two Hollywood studios, making and distributing without permission "innumerable" copies of characters such as Darth Vader from "Star Wars," Elsa from "Frozen," and the Minions from "Despicable Me".

https://www.reuters.com/business/me...midjourney-copyright-infringement-2025-06-11/

LOS ANGELES, June 11 (Reuters) - Walt Disney and Comcast's Universal filed a copyright lawsuit against Midjourney on Wednesday, calling its popular AI-powered image generator a "bottomless pit of plagiarism" for its use of the studios' best-known characters.
The suit, filed in federal district court in Los Angeles, claims Midjourney pirated the libraries of the two Hollywood studios, making and distributing without permission "innumerable" copies of characters such as Darth Vader from "Star Wars," Elsa from "Frozen," and the Minions from "Despicable Me".
Yllättyneitä ei taida olla kovin montaa :D

Mahtava uutinen, toivottavasti myös Kling 2.0 ja Google Veo 3 joutuu samanlaiseen vyörykseen tulevaisuudessa. tämä kaikki sataa aika hyvin localeiden AI käyttäjien laariin. mitä enemmän näitä tulee niin sitä rajoitteneempia noista maksullisen ai puolen sovelluksista tulee. joten otan ainakin itse ilolla vastaan tämäntyylisiä uutisia.

eilen oli tosiaan kova pressi Nvidia Jenseniltä ja on kyllä mahtava seurata tätä teknologian kehitystä. tämä Jensenin Star Wars tyylinen B-1 robotti teki suuren vaikutuksen, mennään kokoajan enemmän ja enemmän sinne Cyberpunkin suuntaan, tuo nvidia halo AI system autoihin teki myös suuren vaikutuksen.

Viimeksi muokattu:
Mahtava uutinen, toivottavasti myös Kling 2.0 ja Google Veo 3 joutuu samanlaiseen vyörykseen tulevaisuudessa. tämä kaikki sataa aika hyvin localeiden AI käyttäjien laariin. mitä enemmän näitä tulee niin sitä rajoitteneempia noista maksullisen ai puolen sovelluksista tulee. joten otan ainakin itse ilolla vastaan tämäntyylisiä uutisia.

eilen oli tosiaan kova pressi Nvidia Jenseniltä ja on kyllä mahtava seurata tätä teknologian kehitystä. tämä Jensenin Star Wars tyylinen B-1 robotti teki suuren vaikutuksen, mennään kokoajan enemmän ja enemmän sinne Cyberpunkin suuntaan, tuo nvidia halo AI system autoihin teki myös suuren vaikutuksen.

Millä tavalla tämä sataa local AI laarii? :D Luuletko ihan tosissaan, ettei sama kohtalo ole silläkin jos lähdet tollaista copy-right settiä jakamaan? :D

Millä tavalla tämä sataa local AI laarii? :D Luuletko ihan tosissaan, ettei sama kohtalo ole silläkin jos lähdet tollaista copy-right settiä jakamaan? :D

jos itse tosiaan luulet että nuo kyseiset firmat lähtevät tuhlaamaan resursseja pienien yksittäisten usereiden perään niin väärässä tosiaan olet tässä, ei niitä kiinnosta pienet tekijät. vaan iskee suoraan näihin softiin ja firmoihin, mutta localilla puolella sä et voi iskeä mihinkään koska niitä ei voi edes sulkea. et kuhan pitää softat pilvessä tai ulkoisella kovalevyllä tai niin sulla tulee olemaan ikuisesti nuo localit ai softat tallessa ja täydessä käyttö valmiudessa, että vaikka generatiivinen ai sovellukset poistettaisiin kokonaan niin se ei silti vaikuta millään tasolla Local puolen ai käyttäjiin. se olisi itseasissa se kaikkein kovin dream scenaario että, Klingit, Veo 3:t ja midjourneyt ja muut poistuisi kokonaan.

itse arvotan generatiivisen ai (ja yleisesti AI:n kuten AI agentit) Kryptot aikalailla samaan asemaan. molemissa tosiaan mukana. ja molemmat tulee olemaan iso osa tulevaisuutta tainno ne on jo. ja kokoajan tulee olemaan yhä enemmän ja enemmän. hyvä esimerkki tosiaan tuo Nvidian jensenin pressi missä puhuu paljon generatiivisen ai hienoudesta, ja minkälaisiin projekteihin nvidia tulee jatkossa käyttämään AI:ta

Viimeksi muokattu:
jos itse tosiaan luulet että nuo kyseiset firmat lähtevät tuhlaamaan resursseja pienien yksittäisten usereiden perään niin väärässä tosiaan olet tässä, ei niitä kiinnosta pienet tekijät. vaan iskee suoraan näihin softiin ja firmoihin, mutta localilla puolella sä et voi iskeä mihinkään koska niitä ei voi edes sulkea. et kuhan pitää softat pilvessä tai ulkoisella kovalevyllä tai niin sulla tulee olemaan ikuisesti nuo localit ai softat tallessa ja täydessä käyttö valmiudessa, että vaikka generatiivinen ai sovellukset poistettaisiin kokonaan niin se ei silti vaikuta millään tasolla Local puolen ai käyttäjiin. se olisi itseasissa se kaikkein kovin dream scenaario että, Klingit, Veo 3:t ja midjourneyt ja muut poistuisi kokonaan.

itse arvotan generatiivisen ai (ja yleisesti AI:n kuten AI agentit) Kryptot aikalailla samaan asemaan. molemissa tosiaan mukana. ja molemmat tulee olemaan iso osa tulevaisuutta tainno ne on jo. ja kokoajan tulee olemaan yhä enemmän ja enemmän. hyvä esimerkki tosiaan tuo Nvidian jensenin pressi missä puhuu paljon generatiivisen ai hienoudesta, ja minkälaisiin projekteihin nvidia tulee jatkossa käyttämään AI:ta
Voi voi, saathan nää kotona noilla puuhastella mutta heti jos alat noilla rahaa tienaamaan niin kauaa ei mene ja saat copyright claimin niskaan.

AI on mullistava juttu, ei siinä mitään mutta ei sillä tule rahaa tienaamaan jos käyttää copyrightattuja juttuja noissa. Mutta onnea toki valitsemallesi tielle. :)

Voi voi, saathan nää kotona noilla puuhastella mutta heti jos alat noilla rahaa tienaamaan niin kauaa ei mene ja saat copyright claimin niskaan.

AI on mullistava juttu, ei siinä mitään mutta ei sillä tule rahaa tienaamaan jos käyttää copyrightattuja juttuja noissa. Mutta onnea toki valitsemallesi tielle. :)

tossa on hyvä esimerkki kun ei moni tunnu tajuavan että sä voit tehdä localilla AI:lla käytänössä mitä vaan eli inpainttasin Aerithin FF7 Rebirthin introsta ja laitoin promtit ja muokkasin hahmon sillai että se edes muistuta enää Aerithia tuo on vaan yksi esimerkki mä voin suoraan inpaintata hahmon ja tehdä niille niin paljon muokkauksia että, copyrighteista hirveästi huolehtia.

oon tosiaan opetellu tämmöisen teknologian, helppo sinänsä ku on entinen graafinen suunnittelija ja kuvankäsittelijä, jo ennenkö tutustuin Generatiivisen AI:ta et mä voin ottaa taustan hahmon, tehdä niistä videon ja vaihtaa hahmot ja kasvot ja mitä vaan ja laittaa promtit ja muut, käden liikeet ja tämmöiset. sen takia musta vähä tuntuu ku tänne tekoäly osioon kirjoittelee niin monelle ei tosiaan ole hajuakaan siitä mitä Localin puolen AI:lla voi jo tehdä ja kokoajan voi tehdä enemmän ja enemmän. voin tosiaan myös kloonata hahmolle minkä tahansa hahmon äänen, tai miks ei vaikka oman ja muuta joten mahdollisuuksia on rajattomasti. eli tässä tapauksessa muokkasin mother gothelista Wonder womanin.

Screenshot 2025-06-12 082054.png

ja murdoc voi tosiaan laitella niitä nauruhymiöitä niin paljon ku haluaa, ne vaan motivoi mua entistä enemmän, se on ollut yks aina mun main motivaattoreita ja drivereitä jos joku tulee kertomaan mulle et mitä voin tehdä ja mitä en, yleensä teen silloin vaan kahta kovemmin.

Viimeksi muokattu:
ja murdoc voi tosiaan laitella niitä nauruhymiöitä niin paljon ku haluaa, ne vaan motivoi mua entistä enemmän, se on ollut yks aina mun main motivaattoreita ja drivereitä jos joku tulee kertomaan mulle et mitä voin tehdä ja mitä en, yleensä teen silloin vaan kahta kovemmin.
Joo jos on intoa johonki asiaan, niin se on hienoa ja ei tarvikaan kuunnella muiden mielipidettä, jos itellä on kivaa ja harrastus tuottaa iloa (eikä aiheuta vahinkoa & haittaa muille). Täällä toki forumilla ei välttämättä saa komppausta omille harrastuksille, jos asia ei resonoi muille. Itseä ei AI jutut kiinnosta, koska vielä en ole nähnyt mitään mikä olisi jotain uutta ja luovaa, joka tuntuu "aidolta" (en tarkoita grafiikkaa, vaan luomisprosessia). Näissä sun luomissa videoissa pointti tuntuu olevan vaan naishahmot ja tissit, ja prinsessojen/naishahmojen esittäminen lyhyillä videoilla. Kenties näiden pointti on sinun aiemmin viittaama rahantekomahdollisuus olettaen, että näille löytyy riittävästi yleisöä ja materiaali on laillista (molempia asioita epäilen). Työkalu/tuotantoprosessimielessä sinulla tuntuis olevan intoa ja osaamista, jolla voisi luoda jotain erillaista kun pelkkää tirkistelykamaa. Uskoisin, että sen mahdollisuuksien tutkiminen ja palautteen saaminen täältä olisi hedelmällisempää. Mutta jos tirkistelykama ja rahanteko on se suurin intressi, niin en usko, että täältä saa suurta komppausta/buustia sille missiolle.

Viimeksi muokattu:
Alkaa menemään kyllä jo aika ylimieliseksi tämä homma täällä.

Sinä siis iloitset käytännössä siitä, että sinulle jää helpompi mahdollisuus hyväksikäyttää muiden immateriaalioikeuksia koska voit tehdä touhujasi paikallisesti. Melkoista.

Ei kukaan varmaan kuvittelekaan että laitteitasi tai ohjelmistojasi tultaisiin noin vain pois viemään. Voit kuitenkin olla varma että siinä kohtaa kun alat sisältöä jakamaan, ja se on vähänkään Disneyn tai vastaavien IP-oikeuksien kaltaista, voi oveltasi kuulua koputus.

Kannattaa ehkä verrata tilannetta siihen kun porukka on jakanut yhtä elokuvatiedostoa netissä. Sen vuoksi on haettu koneita takavarikkoon. Lapsilta.

On siis aika naiivia kuvitella että olisit turvassa jos teoksissasi näkyy yhtään alkuperäisten omistajien tuotokset. Ja sinähän nimenomaan olet täällä hehkuttanut muiden omistamien hahmojen käyttämistä ja muokkaamista.

En myöskään usko että AI-softat mihinkään on häviämässä. Ainoastaan IP-oikeuksia tullaan valvomaan tarkemmin ja/tai tekijöiden täytyy olla tarkempia siitä, millaisia tuotoksia julkaisevat. Mietipä hetki, kuinka todennäköistä on että tällainen bisnes muka kuihtuu kokonaan pois ja koko AI-tuotanto jäisi vain sinun (ja kaltaisesi) paikallisena tekevien tyyppien haltuun. Aika harhainen ajatus.

nVidialla (ja vastaavilla) tuskin on tarvetta käyttää muiden materiaalia samalla tapaa kuin sinulla. AI myös lienee ihan hyödyllistä vaikka jonkin maiseman tai asioiden kopioimisessa, esim. erilaisten kivien tai puiden tekemisessä maisemaan. Se on kuitenkin eri asia kuin ottaa muiden alkuperäisteoksia, joita jakaa omanaan.

Tekoälyn käyttö voitaneenkin jakaa kahteen tapaan. Toisessa hyödynnetään sitä lähinnä sellaisiin asioihin, joihin on turha tai tarpeeton käyttää luovuutta. Niitä voisivat olla vaikka juuri kivet, puut ja muut tavalliset ja mielenkiinnottomat asiat. Toinen tapa on sitten olla tekemättä ja luomatta itse mitään ja pyytää tekoälyä ottamaan mallia muiden työstä, jonka jälkeen lesoilla mitä on "luonut".

Se, että pyytää tekemään metsän tietyillä spekseillä, on vähän eri asia kuin pyytää "Ghibli-style Spider-Man fights Yellow Venom in Mario World".

Tekoälystä, kun on puhe ja itse vihaan sitä että Google kuvahaku täynnä tuota paskaa, niin käytän Ublock Origin mainosestoa Firefoxissa ja siinä tätä listaa.

Kiitos tästä. Täytyy vakavasti harkita tällaista. Saisipa samanlaisen Instagramiin ja muualle. Some on lähtökohtaisesti jo pitkälti sontaa mutta nykyään saa olla entistä tarkempi että mikä on puhdasta valetta ja huijausta tekoälyllä luotuna.

En olisi uskonut että tulevaisuuden dystopia on tätä. Tämä on, jos ei nyt karmeampaa, niin ainakin helvetisti tympeämpää kuin kuolla Skynetin kynsissä.

oon tosiaan opetellu tämmöisen teknologian, helppo sinänsä ku on entinen graafinen suunnittelija ja kuvankäsittelijä, jo ennenkö tutustuin Generatiivisen AI:ta et mä voin ottaa taustan hahmon, tehdä niistä videon ja vaihtaa hahmot ja kasvot ja mitä vaan ja laittaa promtit ja muut, käden liikeet ja tämmöiset. sen takia musta vähä tuntuu ku tänne tekoäly osioon kirjoittelee niin monelle ei tosiaan ole hajuakaan siitä mitä Localin puolen AI:lla voi jo tehdä ja kokoajan voi tehdä enemmän ja enemmän. voin tosiaan myös kloonata hahmolle minkä tahansa hahmon äänen, tai miks ei vaikka oman ja muuta joten mahdollisuuksia on rajattomasti. eli tässä tapauksessa muokkasin mother gothelista Wonder womanin.
Miksi olet entinen graafinen suunnittelija? Ikävänä ajatuksena voisi kysyä, että etkö ollut hyvä työssäsi ja siirryit muiden töitä hyväksikäyttämään? Siltä se alkaa vaikuttamaan, koska olet kovin ylimielisellä asenteella liikkeessä, samalla olettaen että muut eivät vain tajua tai ymmärrä mihin sinä, tai paremminkin AI kykenee.

Kyse on kuitenkin ollut koko ajan pääasiassa siitä, että tekoälyllä leikkivät eivät itse oikeasti luo mitään. Se asia on moneen kertaan todettu ja todistettu, esimerkkien kera. Viimeisimpänä tässä minun viestissäni on ainakin yksi esimerkki siitä, minkälaista "luomista" tekoälyn käyttö on.

Itsekin todistat jatkuvasti sitä, miten tympeää hommaa tuo on. Sinusta tulee tekstiesi perusteella todella ikävä, tympeä ja ylimielinen kuva. Tunnut olevan tyyppi, jolle ei ole väliä millään muulla kuin omalla tekemisellä tai hyötymisellä.

Eli jos poliisi tulisi sanomaan ettet saa rikkoa lakia, niin saisit vain "driveä" rikkoa lakia lisää? Siltä tämä nyt tässä kohtaa nimittäin vaikuttaa.

Nauruhymiökin oli sinänsä peruteltu että se oli viestissä, jossa kerroit miten käytännössä hyväksikäytät muiden teoksia ja kierrät kiinnijäämisen. Samassa viestissä osoitat myös jälleen kerran, ettet oikeasti itse tee mitään. Käytät vain työkaluja, jotka tekevät kaiken työn, pohjaten senkin suoraan muiden nimettyihin teoksiin (Wonder Woman, Mother Gothel).

Tuo sinun asenteesi ja "drivesi" olisi ihailtava juttu jos et itse olisi homman pahis.

nyt on kyllä niin turhaa riidan hakua tuo yllä oleva viesti, et jätän viestin kokonaan noteeraamatta ja lukematta. joten jos tarkoitus on haastaa riitaa ja aukoa päätänsä, varsinkaan kun ei tunnu muistavan sitä että olen aika useasti maininnut eri pelien threadeissa Elden Ring, Ghost of tsusthima yms, että olen reumasairas nivelpsoriasta sairastava ihminen jolla ei sormet toimi kunnolla, ja jolle tulee helposti nivel tulehduksia, aika monta peliä olen joutunut jättämään kesken kun sormet tulehtuivat, joten olisiko siinä se suurin syy minkä takia en ole enää graafisella alalla kun en vittu käyttää edes hiirtä ja näppistä kunnolla esim en voi pelata hiirellä ja näppiksellä ollenkaan, koska niveliin sattuu ja tulehtuu helposti. joten mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta vittuakaan mitä joku perus terve on asioista mieltä. olen tosiaan joutunut vaihtamaan ammattia tuon kyseisen sairauden takia, mutta kiitos generatiivisen AI:n olen saanut ammattini takaisin.

tämä pätkä kuvaa hyvin omia ajatuksia. eli et tunne ja tiedä taustoja niin älä tuu kertomaan sillon myöskään mitä voin tehdä ja mitä en. kun et pysty mitenkään asettumaan samaan asemaan.

Viimeksi muokattu:
nyt on kyllä niin turhaa riidan hakua tuo yllä oleva viesti, et jätän viestin kokonaan noteeraamatta ja lukematta. joten jos tarkoitus on haastaa riitaa ja aukoa päätänsä, varsinkaan kun ei tunnu muistavan sitä että olen aika useasti maininnut eri pelien threadeissa Elden Ring, Ghost of tsusthima yms, että olen reumasairas nivelpsoriasta sairastava ihminen jolla ei sormet toimi kunnolla, ja jolle tulee helposti nivel tulehduksia, aika monta peliä olen joutunut jättämään kesken kun sormet tulehtuivat, joten olisiko siinä se suurin syy minkä takia en ole enää graafisella alalla kun en vittu käyttää edes hiirtä ja näppistä kunnolla esim en voi pelata hiirellä ja näppiksellä koska niveliin sattuu ja tulehtuu helposti. joten mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta vittuakaan mitä joku perus terve KATEELLINEN IHMINEN on asioista mieltä.
Ei kai se reumasairaus varsinaisesti siihen vaikuta minkälainen sinun asenteesi on lisenssinalaisen tuotteen käyttöön omissa (tienaamisen hakuisuus) tarkoituksissasi?

Eikä se myöskään vaikuta siihen että viesteissäsi toistelet sitä kuinka me muut täällä ei muka tiedettäisi mihin AI pystyy. Tai sitä että oikein toivot julkisten AI tuotteiden alasajoa, koska lisenssinalaisten tuotteiden käyttö, mutta samalla fiilistelet kuinka voit käyttää niitä itse paikallisesti asentamillasi ohjelmilla.

Jokainen videosi mitä olet postannut kestää muutaman sekunnin, eikä oikein sisällä mitään. Eli mistä tässä pitäisi nyt olla niin ihmeissään?

harrastushan se onkin, se että erehdyin joskus mainitsemaan että en laita vastaan jos siitä tulee jossain vaiheessa työ. se kun tarkoituksen hakuisesti yritetään triggeröidä niin isken vasta palloon ja aiheutan vasta reaktion, varsinki ku olen aika useasti maininnut tuosta sairaudestani. mä kamppaile joka päivä tämän sairauden kanssa, niin vähemmästäkin ärsyyntyy, mutta edelleen kyllä se generatiivinen AI käyttö, on pääasissa on ihan harrastus. tulevaisuus näyttää että mitä siitä jatkossa tulee ja että onko sille edes tarvetta kiitos tuon toisen teknologia, silti olisin valmis maksamaan aika ison summan siitä että olisin perusterve ihminen.

Viimeksi muokattu:
Kyllä Destiksen viestit nyt olleet jo pitkän aikaa sen verran harhaista mietintää että ensinnäkään et tuolla AI pohdinnalla ja kokeilulla tule itsellesi luomaan latiakaan rahaa ja mieluummin kannattaisi käyttää aika omaan henkiseen hyvinvointiisi jatkossa jos kerran aiempi ura murentui.. Noilla eväillä tämä uusi urakokeilu nimittäin ei tule onnistumaan vaikka laitteistoon kuinka satsaisit..

Ylös Bottom