En kyllä tajuaisi pelkän videon perusteella että tuossa tapahtuu se, mitä toivottiin. Enemmänkin satunnaisia pätkiä jostain illanvietosta. Puuhommien ja shakkinappuloiden yhteys ei käy selväksi eikä myöskään se että on sattunut jokin vahinko, koska nuo teipit on vähän missä sattuu eikä niistä käy oikein mitenkään ilmi mikä niiden idea on.
Eli yhä sitä samaa AI-tauhkaa, missä kunnollista syy/seuraus-yhteyttä saa hakemalla hakea. Toisaalta paljon on kiinni myös siitä, osaako generoida oikeita kohtauksia, jotta idea tulee ilmi. Tuonne väliin lähikuvaa shakkinappulan pyörittelystä vajan sisällä ja vertailua puupalikkaan sekä se vahinko, jonka voi kuvata ilman että näkyy verta, esim. takaapäin kuvaten, niin että hahmo ensin työskentelee, kunnes tulee äkkiliike ja kivusta pomppiminen kättä pidellen. Ei mielestäni hankalaa kun tietää mitä tekee. Jos on yrittänyt ikinä tehdä lyhytelokuvia, sketsejä tai melkein mitä tahansa videohommia, niin tuollainen tulisi varmaan selkäytimestä.
Pelkkä tarinan tietäminen/kirjoittaminen ei auta kun pitää ymmärtää myös mitä kuvia (eli siis kohtauksia) sen kertomiseen tarvitaan. Ihan siis kuvakäsikirjoituksella - tai kuten itse oion, eli kirjoitan auki mitä kohtauksessa tapahtuu, koska en jaksa piirrellä. Itse siis olen kässäröinyt paljonkin juttuja aina sketseistä lyhäreihin ja kaikenlaisiin höpöhöpö-videoihin, joten jonkinlainen idea on mitä tekstin saamiseksi videomuotoon vaaditaan.
joo se tosiaan oli vain sivuprojekti, et juu ois tosiaan voinu tehdä paremmankin, mut ku focus muissa jutuissa, ku oon löytäny jo main projektit mitä alan tekee, toinen on että teen toisen Kanavan kokonaan AI Final fantasy Generoidulle kontentille, ja toinen on tosiaan Tales of Elara, en malta odottaa että pääsen dubbailemaan hahmoja ja luomaan omaa Cartoon Sarjaa kyseiselle hahmolle, varsinkin kun oon katellut aikalailla jokaisen suositun old school cartoon sarjan mikä on julkaistu 80-90 luvulla, ja pelannut jokaisen fantasia tyylisen point and click pelit. monkey islandit niin mun hyvä alkaa ammentaa niistä ideoita. ja tietenkin animet niihin päälle.
Tales of Elara teasers (nämäkin tosiaan vasta konsepteja et näistäkin teen vielä paremmat versiot, mulla ei tosiaan ole yksikään AI video mitä oon tehny niin julkisena että kaikki on unlisted)
voisin myös Upscleta näitä kuvia ylöspäin ja parantaa laatua ja tarkkuutta yhdellä promtilla ja tuolla omalla kuvankäsittely ai ohjelmalla, mutta mun mielestä nykyisestä laadusta tulee nyt just semmonen hyvä Old school point and clip seikkailu peli (quest for gloryt, monkey island 3:t yms) fiilis niin pidän oikeastaan siitä että siinä on juuri semmoinen fiilis.
alotan aluks tällaisista clipeistä mut katotaan miten hommat kehittyy tuo anime meets Real life teema on sairaan makee, et alan tekee tämmöisiä Day of Character tyylisiä Teaser pätkiä eri hahmoille ja se ei rajoitu pelkästään FF7 vaan otan käyttöön koko FF universumin ja Kingdom Heartsit siihen päälle vielä vaikka aluksi varmaan teenkin aikalailla FF7:lle sitä, paljon on AI virheitä ja editointia en tehnyt juuri ollenkaan koska tarkoitus on vaihtaa editointi ohjelmaa koska capcutin sopimusehdot on liian rajut oman makuun, joten en anna heille mitään matskua mihin vahvasti uskon, joten pitäisi opetella joku toinen editointiohjelma tilalle, esim tuon Mortal kombat clipin aiemmin editoin capcutilla, mutta se olikin vain testi. mutta tästä selviää jollain tasolla konsepti ilman edittiä ja virheiden kanssakin. aion myös tosiaan tehdä niistä haastettelu pätkiäkin mutta venailen että tämä Wan 2.2 saa sen multitalk supportin.
otetaan nyt vaikka ekaks tavoitteeks rikkoa tämän oman FF7 Rebirthin clipin, lukemat joka nyt ei AI:nse liity, mutta on kerännyt aikamoisen määrän viewsejä ihan tuosta vaan, eli 1000 viewsiä tullut tuosta vaan.
tosiaan tuosta capcutista mainitsinkin ja tästä selviää miksi en käytä enää capcuttia niissä projekteissa joihin uskon, täytyy viikonloppuna varmaan opetella Davinci Resolvea käyttämään.