huhhuh reilussa vuodessa päästy tälle tasolle, ei ois kyllä uskonu, että modelit on jo tällä tasolla.
On kyllä taso korkealla kun hammasrattaatkin pyöriin ongelmitta vastakkaisiin suuntiin, noiden muiden mainittujen pöljyyksien lisäksi.
Montakohan eri mallia tuossa oli käytössä? Laran vaatetus ja kengät kun tuntuivat hieman vaihtuvan kohtauksesta toiseen.
Et vain ole kohdeyleisöä kun näitä pitää katsoa ja arvostaa vain AI-kuplan sisällä. Kuuluvat asiaan.
juu AI kontent on tehty niille jotka niitä tykkää katella, ei se tosiaan kaikille sovi eikä sen itse asiassa tarvikkaan, et ne glitchit on aika monelle AI kontent seuraaville itseasiassa täysin Okay. et ne pienet glichit kuuluu siihen kontenttiin. täällä palstalla ei tosiaan tunnu kovinkaan moni kuuluvan siihen AI kontent katselu kohderyhmään. et otan kyllä kritiikkiä vastaan mutta otan sitä myös valikoivasti koska itse kuulun niihin jotka tykkää tekemisen lisäksi katsella päivittäin eri tyylisiä ai videoita. ja huomaan niitä glitchejä myös niiden tyyppien videoissa joilla on vaikka 50-100k tilaajia ja miljoonia katselukertoja.
Tämä on jännä että olet luisunut tällaiseen näkemykseen sillä ei se tainnut aluksi sitä olla vaan ihan suoraa hehkutusta miten AI korvaa kaiken olemassaolevan. Nyt AI-tuotoksia ei saakaan missään nimessä verrata enää mihinkään ja pitää olla vielä "AI kontent katselu kohderyhmää" kaiken lisäksi. Aika kovat vaatimukset että pystyy näitä arvostamaan.
et jos ihminen jo automaattisesti on ilmoittanut että vihaa kaikkea AI kontenttia youtubessa niin en mä semmoiselta ihmisiltä ota neuvoja ja kritiikkiä kovin helposti jos ollenkaan, Huttu on itseasissa aikalailla ainut ihminen jolta otan sitä kritiikkiä vastaan tietyissä jutuissa, koska hän osaa antaa sitä rakentavasti)
Ei ole pakko ottaa mitään keneltäkään mutta ihan itse olet kehunut tekoälytuotoksia maasta taivaisiin. Nämä vaatimukset katseluryhmistä ja vastaavista ovat tulleet vasta myöhemmin. Sitä paitsi olisi erittäin suotavaa jos AI-kama pidettäisiinkin omilla alustoillaan, missä sitä arvostavat voisivat sitä keskenään arvostaa. Mutta nyt se on kaiken muun seassa, joten kun/jos sitä sinne laitetaan, tulee sitä myös arvostella ja erityisesti kritisoida samalla tavalla.
Ei ihmisen tekemätkään teokset saa erikoiskohtelua sen mukaan onko sen tehnyt lapsi, ammattilainen, amatööri tms. joten miksi AI:n tuotoksia ei saisi arvostella teoksina itsenään? Erityisesti kun tapaasi sitä niin hirveästi hehkutetaan, ennen kuin osoitetaan ne ilmiselvät pöljyydet:
-Katso kuinka hieno kuva!
-Öö, tuossahan on kahdeksan sormea tyypillä?
-Sitä ei saa huomioida.
-Ai, no entä nuo hiukset, jotka kasvaa korvista?
-Ei saa huomioida.
-Okei, no miten sitten tuo --
-Ei saa huomioida! Ei olisi pitänyt näyttää sinulle kun et osaa antaa kritiikkiä rakentavasti.
Tekoälyn tuotoksia pitää selvästikin käsitellä kuten lapsen taideteoksia: kehua ja jättää kaikki kritiikki pois. Erona vain se, ettei kukaan tosissaan hehkuta lapsen teoksia ylivertaisina. Paitsi omat vanhemmat mutta se on eri asia ja kuuluu hommaan.