Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua tekoälystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ferraro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
AI syö työpaikkoja osa N: Tällä kertaa kääntäjä sai lähteä, kääntänyt mm. KCD2:n dialogeja tsekistä englanniksi, jatkossa työt tekee AI.

Tähän se valitettavasti menee. Varmaan seuraavan vuoden aikana omassa koodarin hommassakin loppuu itse koodaaminen kokonaan ja käskytetään vaan AI agentteja tekemään asioita. Kunhan tuo homma rullaa niin eiköhän niitä ala meilläkin päitä tippumaan. Ja meilläkin on koodarit innoissaan ja suu vaahdossa hehkutetaan AI käyttöä. Jännä nähdä missä kohtaa se suu valahtaa näilläkin alaspäin.

AI syö työpaikkoja osa N: Tällä kertaa kääntäjä sai lähteä, kääntänyt mm. KCD2:n dialogeja tsekistä englanniksi, jatkossa työt tekee AI.

Ja vielä Warhorsella. Pe*kele. Juuri kun olin nostanut sen (omissa kirjoissa) Kingdom Comejen kautta yhdeksi kovimmista studioista.

Luulisi että nimenomaan käännöstyössä pitäisi olla ihmisen luovuutta mukana ettei tule sellaista konekäännöstä.

Ja vielä Warhorsella. Pe*kele. Juuri kun olin nostanut sen (omissa kirjoissa) Kingdom Comejen kautta yhdeksi kovimmista studioista.

Luulisi että nimenomaan käännöstyössä pitäisi olla ihmisen luovuutta mukana ettei tule sellaista konekäännöstä.
Tuskin tulee pelifirmaa olemaan, jotka ei samalle linjalle lähde lähitulevaisuudessa. Tämä on valitettavasti se suunta mihin mennään.

Ylös Bottom