Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Mä käytän enimmäkseen switchin sovellusta tuben katsomiseen ja sillä näyttää taas vaihteeksi mainosten tulva vähentyneen eli yleensä alussa tulee yksi ja videon aikana yksi tai kaksi jos video kestää vaikka 30 minsaa ja videon aikana ne on yleensä niitä 6 sekunnin pätkiä tai jos ne on pidempiä niin ne voi skipata kuuden sekunnin jälkeen.
 
Olen käyttänyt niin pitkään Youtube Premiumia, että on aika mahdotonta enää ajatella siirtymistä takaisin ilmaiseen Youtubeen. Pikemminkin vaihtoehtona on Youtuben käytön vähentäminen, mutta vielä toistaiseksi olen pitänyt sen käyttöä hinnan arvoisena. Googlelta on aika ikävää, että palvelu on tahallaan rampautettu käyttökelvottomaksi ilmaiskäyttäjiltä, kun on kuitenkin kehitetty monta pientä asiaa, jotka tekevät siitä miellyttävän maksaville asiakkaille.
 
Ymmärrän, ettei kaikilla ole halua tai välttämättä edes varaa maksaa YouTube Premiumista. Mutta meidän perheessä tuo 17,99 euron kuukausisatsaus on hintansa arvoinen. Kenenkään ei tarvitse kikkailla adblock-softilla tai muutenkaan käyttää selainversiota, vaan laitteella kuin laitteella YouTubea voi katsoa ilman mainoksia.
 
Tuohonhan on olemassa myös tuo premium lite mikä maksaa 8,99e/kk ja poistaa mainokset pelkästään. Oli pakko ottaa itellä se kun erehdyin kk kokeilemaan ja sen jälkeen kun lävähti taas mainokset videoihin niin ei vaan kestänyt enään. :D
 
Pi-Holella ei taida saada ihan kaikkia mainoksia myöskään estettyä.

You will still experience ads on devices if you use only a pihole. Many content providers (like YouTube / Reddit / Twitch / Spotify / Pandora / Facebook / Hulu) now stream/serve ads from the same servers as the content (meaning if you attempt to block the ads using a PiHole you will also block the content).

Itse käytin joskus puhelimella Youtube Vancedia, jossa ei ole mainoksia. Nykyään suurin osa tuben katsomisesta tapahtuu tietokoneella, niin poistin koko sovelluksen puhelimesta.

 
Ymmärrän, ettei kaikilla ole halua tai välttämättä edes varaa maksaa YouTube Premiumista. Mutta meidän perheessä tuo 17,99 euron kuukausisatsaus on hintansa arvoinen. Kenenkään ei tarvitse kikkailla adblock-softilla tai muutenkaan käyttää selainversiota, vaan laitteella kuin laitteella YouTubea voi katsoa ilman mainoksia.

18e/kk mainosten poistosta on kova hinta kun gamepass ultimate maksaa 13e/kk.
Ja niin on kyllä myös toisessa viestissä mainittu premium lite 9e/kk hinnallaan.
Kyllä tuolla rahalla pitäisi saada niin paljon enemmän ettei tuossa ole mitään järkeä.
Jos vaihtoehtona on maksaa 9e/kk tai katsoa kuuden sekunnin mainos videon aikana niin mä katson sen mainoksen.

Toisaalta mä lopetin myös blairs sipsien ostamisen paikallisesta citymarketista kun niiden hinta nousi 0.3e yli mun kipukynnyksen.
Mitä te siellä nauratte :D johonkin se raja täytyy vetää tai pian maksat 10e yhdestä sipsipussista ja mulle se raja oli 3.5e ja kun se nousi 3.8e niin en ostanut.
 
Kyllä vaan meinaa järki lähteä tuon Pleikkarin suomi-tuen kanssa! Viikon verran on viestitelty sähköpostitse liittyen tuohon Uncharted Legacy of Thieves päivitys ongelmaan ja mihinkään ei olla edetty. Vastaukset tulee aina 2-3pvä viiveellä ja ovat yleensä yhden lauseen mittaisia. Lisäksi tähänastiset vastaukset/kysymykset sieltä suunnalta on ollut sellaisia, että eivät ole edes lukeneet sitä ihan ensimmäistä viestiäni läpi kunnolla. Viimeisin vastaus heiltä tältä päivää oli:
Pyyntöäsi tutkitaan parhaillaan. Sinuun otetaan yhteyttä sähköpostitse heti, kun asiasi on käsitelty.
En ole valehtelematta koskaan kokenut näin paskaa asiakaspalvelua, kun mitä tämä on ollut. Miten ei nykypäivänä voi edes sitä chattiä olla, mitä kautta tämä olisi hoitunut varmasti viidessä minuutissa? Puuh saatana, kun turhauttaa!
 
Kyllä vaan meinaa järki lähteä tuon Pleikkarin suomi-tuen kanssa! Viikon verran on viestitelty sähköpostitse liittyen tuohon Uncharted Legacy of Thieves päivitys ongelmaan ja mihinkään ei olla edetty. Vastaukset tulee aina 2-3pvä viiveellä ja ovat yleensä yhden lauseen mittaisia. Lisäksi tähänastiset vastaukset/kysymykset sieltä suunnalta on ollut sellaisia, että eivät ole edes lukeneet sitä ihan ensimmäistä viestiäni läpi kunnolla. Viimeisin vastaus heiltä tältä päivää oli:

En ole valehtelematta koskaan kokenut näin paskaa asiakaspalvelua, kun mitä tämä on ollut. Miten ei nykypäivänä voi edes sitä chattiä olla, mitä kautta tämä olisi hoitunut varmasti viidessä minuutissa? Puuh saatana, kun turhauttaa!

Rauhotuppa välillä, kyllä se hoituu ajan kanssa.
 
Kyllä vaan meinaa järki lähteä tuon Pleikkarin suomi-tuen kanssa! Viikon verran on viestitelty sähköpostitse liittyen tuohon Uncharted Legacy of Thieves päivitys ongelmaan ja mihinkään ei olla edetty. Vastaukset tulee aina 2-3pvä viiveellä ja ovat yleensä yhden lauseen mittaisia. Lisäksi tähänastiset vastaukset/kysymykset sieltä suunnalta on ollut sellaisia, että eivät ole edes lukeneet sitä ihan ensimmäistä viestiäni läpi kunnolla. Viimeisin vastaus heiltä tältä päivää oli:

En ole valehtelematta koskaan kokenut näin paskaa asiakaspalvelua, kun mitä tämä on ollut. Miten ei nykypäivänä voi edes sitä chattiä olla, mitä kautta tämä olisi hoitunut varmasti viidessä minuutissa? Puuh saatana, kun turhauttaa!
Oletko kokeillut soittaa? Itse en saanut alkuperäiseen sähköpostiini vastausta koskien AC Syndicaten Gold Editionia Storessa, mutta PlayStationin tukeen soitettuani lähettivät sähköpostilla ratkaisuehdotuksen saman päivän aikana. Mitään se ei kylläkään auttanut ja toisen puhelun myötä selvisi että ongelma ei ole edes ratkaistavissa. En tiedä kuinka hyvällä prosentilla tuonne saa puhelut läpi normaalisti, mutta soitin kummallakin kerralla sekunnilleen klo 10:00:00, jolloin aspa virallisesti avautuu ja pääsin heti juttelemaan.
 
Oletko kokeillut soittaa? Itse en saanut alkuperäiseen sähköpostiini vastausta koskien AC Syndicaten Gold Editionia Storessa, mutta PlayStationin tukeen soitettuani lähettivät sähköpostilla ratkaisuehdotuksen saman päivän aikana. Mitään se ei kylläkään auttanut ja toisen puhelun myötä selvisi että ongelma ei ole edes ratkaistavissa. En tiedä kuinka hyvällä prosentilla tuonne saa puhelut läpi normaalisti, mutta soitin kummallakin kerralla sekunnilleen klo 10:00:00, jolloin aspa virallisesti avautuu ja pääsin heti juttelemaan.
Mutuilen nyt täysin mutta minä jätän soitot aina tekemättä jo sen vuoksi että ne on ikävän usein X,XX Eur/min + mpm. Ja mikä parasta, joskus voi jopa jonotus maksaa. Ei siinä kauheasti huvita soitella.
 
Oletko kokeillut soittaa? Itse en saanut alkuperäiseen sähköpostiini vastausta koskien AC Syndicaten Gold Editionia Storessa, mutta PlayStationin tukeen soitettuani lähettivät sähköpostilla ratkaisuehdotuksen saman päivän aikana. Mitään se ei kylläkään auttanut ja toisen puhelun myötä selvisi että ongelma ei ole edes ratkaistavissa. En tiedä kuinka hyvällä prosentilla tuonne saa puhelut läpi normaalisti, mutta soitin kummallakin kerralla sekunnilleen klo 10:00:00, jolloin aspa virallisesti avautuu ja pääsin heti juttelemaan.
Jos vain tiedät numeron tuonne niin soittaisin kyllä mielellään mutta mistään en löytänyt muutakun tuon sähköpostin ja sekin oli aika kivasti piilossa.
 
Mutuilen nyt täysin mutta minä jätän soitot aina tekemättä jo sen vuoksi että ne on ikävän usein X,XX Eur/min + mpm. Ja mikä parasta, joskus voi jopa jonotus maksaa. Ei siinä kauheasti huvita soitella.
Noinhan se usein on, mutta nähtävästi ei maksanut paljoa jutella lyhyesti pleikkarin kanssa. Tarkistin juuri puhelinlaskun kyseiseltä kuulta ja se oli neljä senttiä normaalia suurempi. En tiedä tosin oliko tuo neljä senttiä edes pleikkarin kanssa juttelusta vai mistä.

Edit: Otetaas takaisin, levitin misinformaatiota. Se olikin tammikuun puolella, ja lasku siitä on vielä tulossa. Eli enpäs tiedäkään paljonko nuo juttelut maksoivat.
Jos vain tiedät numeron tuonne niin soittaisin kyllä mielellään mutta mistään en löytänyt muutakun tuon sähköpostin ja sekin oli aika kivasti piilossa.
Olen soittanut numeroon 0942450803. Jonkin mutkan takaa löysin sen Sonyn tukisivulta, mutta muistaakseni varsin monimutkaisen FAQ-viidakon takana se oli.
 
Viimeksi muokattu:
Noinhan se usein on, mutta nähtävästi ei maksanut paljoa jutella lyhyesti pleikkarin kanssa. Tarkistin juuri puhelinlaskun kyseiseltä kuulta ja se oli neljä senttiä normaalia suurempi. En tiedä tosin oliko tuo neljä senttiä edes pleikkarin kanssa juttelusta vai mistä.

Edit: Otetaas takaisin, levitin misinformaatiota. Se olikin tammikuun puolella, ja lasku siitä on vielä tulossa. Eli enpäs tiedäkään paljonko nuo juttelut maksoivat.

Olen soittanut numeroon 0942450803. Jonkin mutkan takaa löysin sen Sonyn tukisivulta, mutta muistaakseni varsin monimutkaisen FAQ-viidakon takana se oli.
Kiitos numerosta! Koetin tuota vielä uudelleen etsiä tuolta tukisivuilta mutta ei vaan meikäläisen taidot riittänyt, sen verran hyvin oli piilossa. Nyt on soiteltu ja saatu asiaa vähän liikahtamaan eteenpäin.

Tänään viimeksi tuli mailia sieltä, että "Oletko kokeillut laittaa Uncharted 4:n levyä koneeseen?" No en oo, ku ekassa viestissä jo sanoin, että omistan digital editionin PS5:sta... Tämä vastaus siis ennen puhelua sinne. Käsittämättömän luokatonta toimintaa kyllä.
 
Noinhan se usein on, mutta nähtävästi ei maksanut paljoa jutella lyhyesti pleikkarin kanssa. Tarkistin juuri puhelinlaskun kyseiseltä kuulta ja se oli neljä senttiä normaalia suurempi. En tiedä tosin oliko tuo neljä senttiä edes pleikkarin kanssa juttelusta vai mistä.

Edit: Otetaas takaisin, levitin misinformaatiota. Se olikin tammikuun puolella, ja lasku siitä on vielä tulossa. Eli enpäs tiedäkään paljonko nuo juttelut maksoivat.

Olen soittanut numeroon 0942450803. Jonkin mutkan takaa löysin sen Sonyn tukisivulta, mutta muistaakseni varsin monimutkaisen FAQ-viidakon takana se oli.
Pistetään nyt tähän vielä päivitys, jos joku jäi miettimään minkä hintainen on tuo Sonyn sivuilleen piilottama aspan numero. Puhelinlaskuni tammikuulta oli täsmälleen sama 15,90 kuin aiemmin, eli lisämaksuttomalta numerolta näyttäisi. Sinne vain soittelemaan! :D
 
Mukava aloitus hiihtoloma/talvilomaviikolle. Poika mursi varpaansa ja eilen yli 5 tuntia jonotettiin päivystyksessä ja tänään vaimo sai positiivisen koronatuloksen. Voihan årse.
Mielenkiinnosta kysyn: tekivätkö mitään varpaalle? Käsittääkseni niihin on vaikea ja/tai turha pistää mitään kipsejä tms, joten annetaan parantua itsestään kunhan luut (jne) on paikallaan ja ehjiä muuten.

Tuli siis vain mieleen kun jokunen vuosi sitten potkaisin tosi pahasti varpaani ja se turposi ja oli älyttömän kipeä. En käynyt lääkärissä vaan elin sen kanssa varmaan viikon kunnes aamuna, jona olin aikonut lopulta lähteä lääkäriin ("jos ei lopu"), alkoi se lopulta kestämään kävelyä. Oli ilmeisesti siis parantunut ja luultavasti ollut nimenomaan murtunut.

Ei siis sillä etteikö kannattaisi käydä tutkimassa mutta tulipahan vain mieleen miten meni omalla kohdalla.

Muistaakseni jostain googlailin ja kyselin että mitä sille voi tehdä ja päädyin oletukseen että ei niille oikein mitään voi tehdä kuin odottaa.
 
Mielenkiinnosta kysyn: tekivätkö mitään varpaalle? Käsittääkseni niihin on vaikea ja/tai turha pistää mitään kipsejä tms, joten annetaan parantua itsestään kunhan luut (jne) on paikallaan ja ehjiä muuten.

Tuli siis vain mieleen kun jokunen vuosi sitten potkaisin tosi pahasti varpaani ja se turposi ja oli älyttömän kipeä. En käynyt lääkärissä vaan elin sen kanssa varmaan viikon kunnes aamuna, jona olin aikonut lopulta lähteä lääkäriin ("jos ei lopu"), alkoi se lopulta kestämään kävelyä. Oli ilmeisesti siis parantunut ja luultavasti ollut nimenomaan murtunut.

Ei siis sillä etteikö kannattaisi käydä tutkimassa mutta tulipahan vain mieleen miten meni omalla kohdalla.

Muistaakseni jostain googlailin ja kyselin että mitä sille voi tehdä ja päädyin oletukseen että ei niille oikein mitään voi tehdä kuin odottaa.
Ei muuta kuin teipattiin ja kipulääkettä tarvittaessa.
 
Ylös Bottom