Tiedän tunteen. Tai no itse pääsen sentään liikkumaan mutta kun ei ole mitään paikkaa minne mennä, eikä ainakaan rahaa mennä minnekkään vaikka haluais. Työt loppu selän takia ja 6v maannu perse homeessa pleikkaria pelatessa, 4v sitten päätin et nyt riittää vetäsin 200 pilleriä litran viinaa ja jäähyväis viestit psn:nään ja watsappiin. No eipä menny putkeen sekään, 3pv:n päästä heräsin siihen kun muutama sukulainen ravisteli mua kuivuneesta oksennuslammikosta ja miettivät ääneen mitäs tehdään jos se on kuollut. Väkinäisen keskustelun jälkeen tultiin siihen lopputulokseen et pitäis nähdä useammin, no eipä olla nähty kuin pikaisesti ennen jouluja. Vituttaa välil kuin pientä oravaa istua yksin neljän seinän sisällä, mutta minkäs teet masennus on niin mahtava et ympärillä olevatkin masentuu ja lähtee karkuun. Jopa te-toimiston yli-innokas parikymppinen uraohjaaja masentu 4v sitten muutaman puhelun jälkeen niin paljon että soitti mulle ottaneensa loparit ja siirtää mut jollekin muulle joka ei ole edes uskaltanu soittaa mulle.
Sain tossa itteni aika hyvään kuosiin kun raahasin itseni väkisin paikalliseen pubiin ja aloin keskustelemaan uusien ihmisten kanssa, mut tuli ongelmia kun ei ole rahaa istua siellä ja sit jäi syöminen kokonaan väliin. Lisäks tuli tää saatanan korona niin rajoitusten takia ketään ei enää käy missään.
Kotona istuminen ei tee kyllä kenellekkään hyvää, eikä esim. äänichatis keskustelu korvaa sitä naamatusten oloa millään tavoin. Vaikka sekin on kyllä parempi vaihtoehto kuin pelkästään sukulaisille juttelu, saa välillä jotain uusiakin puheenaiheita ja välillä huomata ettet ole ainut jolla pääkoppaa sillointällöin kiristää.
Sain tossa itteni aika hyvään kuosiin kun raahasin itseni väkisin paikalliseen pubiin ja aloin keskustelemaan uusien ihmisten kanssa, mut tuli ongelmia kun ei ole rahaa istua siellä ja sit jäi syöminen kokonaan väliin. Lisäks tuli tää saatanan korona niin rajoitusten takia ketään ei enää käy missään.
Kotona istuminen ei tee kyllä kenellekkään hyvää, eikä esim. äänichatis keskustelu korvaa sitä naamatusten oloa millään tavoin. Vaikka sekin on kyllä parempi vaihtoehto kuin pelkästään sukulaisille juttelu, saa välillä jotain uusiakin puheenaiheita ja välillä huomata ettet ole ainut jolla pääkoppaa sillointällöin kiristää.
Viimeksi muokattu: