P
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
You will still experience ads on devices if you use only a pihole. Many content providers (like YouTube / Reddit / Twitch / Spotify / Pandora / Facebook / Hulu) now stream/serve ads from the same servers as the content (meaning if you attempt to block the ads using a PiHole you will also block the content).
Ymmärrän, ettei kaikilla ole halua tai välttämättä edes varaa maksaa YouTube Premiumista. Mutta meidän perheessä tuo 17,99 euron kuukausisatsaus on hintansa arvoinen. Kenenkään ei tarvitse kikkailla adblock-softilla tai muutenkaan käyttää selainversiota, vaan laitteella kuin laitteella YouTubea voi katsoa ilman mainoksia.
En ole valehtelematta koskaan kokenut näin paskaa asiakaspalvelua, kun mitä tämä on ollut. Miten ei nykypäivänä voi edes sitä chattiä olla, mitä kautta tämä olisi hoitunut varmasti viidessä minuutissa? Puuh saatana, kun turhauttaa!Pyyntöäsi tutkitaan parhaillaan. Sinuun otetaan yhteyttä sähköpostitse heti, kun asiasi on käsitelty.
Kyllä vaan meinaa järki lähteä tuon Pleikkarin suomi-tuen kanssa! Viikon verran on viestitelty sähköpostitse liittyen tuohon Uncharted Legacy of Thieves päivitys ongelmaan ja mihinkään ei olla edetty. Vastaukset tulee aina 2-3pvä viiveellä ja ovat yleensä yhden lauseen mittaisia. Lisäksi tähänastiset vastaukset/kysymykset sieltä suunnalta on ollut sellaisia, että eivät ole edes lukeneet sitä ihan ensimmäistä viestiäni läpi kunnolla. Viimeisin vastaus heiltä tältä päivää oli:
En ole valehtelematta koskaan kokenut näin paskaa asiakaspalvelua, kun mitä tämä on ollut. Miten ei nykypäivänä voi edes sitä chattiä olla, mitä kautta tämä olisi hoitunut varmasti viidessä minuutissa? Puuh saatana, kun turhauttaa!
Et selvästikään ole ollut vastaavanlaisten asiakaspalveluiden kanssa itse tekemisissä kun neuvosi on tuota luokkaaRauhotuppa välillä, kyllä se hoituu ajan kanssa.
Oletko kokeillut soittaa? Itse en saanut alkuperäiseen sähköpostiini vastausta koskien AC Syndicaten Gold Editionia Storessa, mutta PlayStationin tukeen soitettuani lähettivät sähköpostilla ratkaisuehdotuksen saman päivän aikana. Mitään se ei kylläkään auttanut ja toisen puhelun myötä selvisi että ongelma ei ole edes ratkaistavissa. En tiedä kuinka hyvällä prosentilla tuonne saa puhelut läpi normaalisti, mutta soitin kummallakin kerralla sekunnilleen klo 10:00:00, jolloin aspa virallisesti avautuu ja pääsin heti juttelemaan.Kyllä vaan meinaa järki lähteä tuon Pleikkarin suomi-tuen kanssa! Viikon verran on viestitelty sähköpostitse liittyen tuohon Uncharted Legacy of Thieves päivitys ongelmaan ja mihinkään ei olla edetty. Vastaukset tulee aina 2-3pvä viiveellä ja ovat yleensä yhden lauseen mittaisia. Lisäksi tähänastiset vastaukset/kysymykset sieltä suunnalta on ollut sellaisia, että eivät ole edes lukeneet sitä ihan ensimmäistä viestiäni läpi kunnolla. Viimeisin vastaus heiltä tältä päivää oli:
En ole valehtelematta koskaan kokenut näin paskaa asiakaspalvelua, kun mitä tämä on ollut. Miten ei nykypäivänä voi edes sitä chattiä olla, mitä kautta tämä olisi hoitunut varmasti viidessä minuutissa? Puuh saatana, kun turhauttaa!
Mutuilen nyt täysin mutta minä jätän soitot aina tekemättä jo sen vuoksi että ne on ikävän usein X,XX Eur/min + mpm. Ja mikä parasta, joskus voi jopa jonotus maksaa. Ei siinä kauheasti huvita soitella.Oletko kokeillut soittaa? Itse en saanut alkuperäiseen sähköpostiini vastausta koskien AC Syndicaten Gold Editionia Storessa, mutta PlayStationin tukeen soitettuani lähettivät sähköpostilla ratkaisuehdotuksen saman päivän aikana. Mitään se ei kylläkään auttanut ja toisen puhelun myötä selvisi että ongelma ei ole edes ratkaistavissa. En tiedä kuinka hyvällä prosentilla tuonne saa puhelut läpi normaalisti, mutta soitin kummallakin kerralla sekunnilleen klo 10:00:00, jolloin aspa virallisesti avautuu ja pääsin heti juttelemaan.
Jos vain tiedät numeron tuonne niin soittaisin kyllä mielellään mutta mistään en löytänyt muutakun tuon sähköpostin ja sekin oli aika kivasti piilossa.Oletko kokeillut soittaa? Itse en saanut alkuperäiseen sähköpostiini vastausta koskien AC Syndicaten Gold Editionia Storessa, mutta PlayStationin tukeen soitettuani lähettivät sähköpostilla ratkaisuehdotuksen saman päivän aikana. Mitään se ei kylläkään auttanut ja toisen puhelun myötä selvisi että ongelma ei ole edes ratkaistavissa. En tiedä kuinka hyvällä prosentilla tuonne saa puhelut läpi normaalisti, mutta soitin kummallakin kerralla sekunnilleen klo 10:00:00, jolloin aspa virallisesti avautuu ja pääsin heti juttelemaan.
Noinhan se usein on, muttaMutuilen nyt täysin mutta minä jätän soitot aina tekemättä jo sen vuoksi että ne on ikävän usein X,XX Eur/min + mpm. Ja mikä parasta, joskus voi jopa jonotus maksaa. Ei siinä kauheasti huvita soitella.
Olen soittanut numeroon 0942450803. Jonkin mutkan takaa löysin sen Sonyn tukisivulta, mutta muistaakseni varsin monimutkaisen FAQ-viidakon takana se oli.Jos vain tiedät numeron tuonne niin soittaisin kyllä mielellään mutta mistään en löytänyt muutakun tuon sähköpostin ja sekin oli aika kivasti piilossa.
Kiitos numerosta! Koetin tuota vielä uudelleen etsiä tuolta tukisivuilta mutta ei vaan meikäläisen taidot riittänyt, sen verran hyvin oli piilossa. Nyt on soiteltu ja saatu asiaa vähän liikahtamaan eteenpäin.Noinhan se usein on, muttanähtävästi ei maksanut paljoa jutella lyhyesti pleikkarin kanssa. Tarkistin juuri puhelinlaskun kyseiseltä kuulta ja se oli neljä senttiä normaalia suurempi. En tiedä tosin oliko tuo neljä senttiä edes pleikkarin kanssa juttelusta vai mistä.
Edit: Otetaas takaisin, levitin misinformaatiota. Se olikin tammikuun puolella, ja lasku siitä on vielä tulossa. Eli enpäs tiedäkään paljonko nuo juttelut maksoivat.
Olen soittanut numeroon 0942450803. Jonkin mutkan takaa löysin sen Sonyn tukisivulta, mutta muistaakseni varsin monimutkaisen FAQ-viidakon takana se oli.
Pistetään nyt tähän vielä päivitys, jos joku jäi miettimään minkä hintainen on tuo Sonyn sivuilleen piilottama aspan numero. Puhelinlaskuni tammikuulta oli täsmälleen sama 15,90 kuin aiemmin, eli lisämaksuttomalta numerolta näyttäisi. Sinne vain soittelemaan!Noinhan se usein on, muttanähtävästi ei maksanut paljoa jutella lyhyesti pleikkarin kanssa. Tarkistin juuri puhelinlaskun kyseiseltä kuulta ja se oli neljä senttiä normaalia suurempi. En tiedä tosin oliko tuo neljä senttiä edes pleikkarin kanssa juttelusta vai mistä.
Edit: Otetaas takaisin, levitin misinformaatiota. Se olikin tammikuun puolella, ja lasku siitä on vielä tulossa. Eli enpäs tiedäkään paljonko nuo juttelut maksoivat.
Olen soittanut numeroon 0942450803. Jonkin mutkan takaa löysin sen Sonyn tukisivulta, mutta muistaakseni varsin monimutkaisen FAQ-viidakon takana se oli.
Mielenkiinnosta kysyn: tekivätkö mitään varpaalle? Käsittääkseni niihin on vaikea ja/tai turha pistää mitään kipsejä tms, joten annetaan parantua itsestään kunhan luut (jne) on paikallaan ja ehjiä muuten.Mukava aloitus hiihtoloma/talvilomaviikolle. Poika mursi varpaansa ja eilen yli 5 tuntia jonotettiin päivystyksessä ja tänään vaimo sai positiivisen koronatuloksen. Voihan årse.
Ei muuta kuin teipattiin ja kipulääkettä tarvittaessa.Mielenkiinnosta kysyn: tekivätkö mitään varpaalle? Käsittääkseni niihin on vaikea ja/tai turha pistää mitään kipsejä tms, joten annetaan parantua itsestään kunhan luut (jne) on paikallaan ja ehjiä muuten.
Tuli siis vain mieleen kun jokunen vuosi sitten potkaisin tosi pahasti varpaani ja se turposi ja oli älyttömän kipeä. En käynyt lääkärissä vaan elin sen kanssa varmaan viikon kunnes aamuna, jona olin aikonut lopulta lähteä lääkäriin ("jos ei lopu"), alkoi se lopulta kestämään kävelyä. Oli ilmeisesti siis parantunut ja luultavasti ollut nimenomaan murtunut.
Ei siis sillä etteikö kannattaisi käydä tutkimassa mutta tulipahan vain mieleen miten meni omalla kohdalla.
Muistaakseni jostain googlailin ja kyselin että mitä sille voi tehdä ja päädyin oletukseen että ei niille oikein mitään voi tehdä kuin odottaa.