Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Voi jestas, että pienikin asia voi pistää vituttamaan suuresti. Oon ollut tässä jo jonkin aikaa Steelseries kuulokkeiden käyttäjä ja mun vanhat Lucidsound luurit ovat olleet paketissa varaluureina. Tänään päätin kaivaa ne esiin ihan vaan muuten vaan ja luurit olivat siis kuulokkeiden omassa suojapussissa ja nostin ne sieltä varovasti ja kuului naps. Ai kun kiva. Ei nää näköjään olekaan ihan niin taattua laatua mitä aikoinaan annettiin ymmärtää. Perkeles.

No voi perskeles. Pitäisi melkki olla laki, että kuulokkeissa pitää aina olla metallisydän sangassa. Tuo että hipaisusta hajoaa on tietty semi outoa varsinkin, mutta muovi väsyy kun sitä taitellaan joten tuo olisi ollut jokatapauksessa edessä myöhemmin. Itsellä napsahti Turtlen 600X Gen2 samasta juurisyystä ja vielä ihan kupin juuresta. Sain takuusta uudet ja möin ne eteenpäin pienipäisemmälle, jolla toivottavasti kestäisi pidempään. Kyllä se tuntuu olevan niin, että jatkossa pitää luurien sangan metallisydämestä varmistua, ennen kuin tulee luurikauppaa.
 
Noh onneksi kyseessä olivat vanhat kaapissa makaavat varaluurit, mutta sen verran pisti nälkäkiukun voimalla ärsyttämään ettei noista luureista mitä jäljelle jäi pienen moukaroinnin jälkeen kyllä enää kalua saisi tekemälläkään. Noh eikun elämässä eteenpäin. :D
 
Voi jestas, että pienikin asia voi pistää vituttamaan suuresti. Oon ollut tässä jo jonkin aikaa Steelseries kuulokkeiden käyttäjä ja mun vanhat Lucidsound luurit ovat olleet paketissa varaluureina. Tänään päätin kaivaa ne esiin ihan vaan muuten vaan ja luurit olivat siis kuulokkeiden omassa suojapussissa ja nostin ne sieltä varovasti ja kuului naps. Ai kun kiva. Ei nää näköjään olekaan ihan niin taattua laatua mitä aikoinaan annettiin ymmärtää. Perkeles.
Omille kävi aivan samoin aikoinaan...
 
Sain pääsiäiseksi Koronan, jippii!! En ole kolmen vuoden aikana juuri missään käyny, niin heti kun viikonloppuna kävin keikalla, niin sieltä sen todennäköisesti sain. Eipä tässä muuta kuin kurkku kipeä ja hieman kuumetta. Toivottavasti ei tule mitään pahempaa. Viisi rokotetta on otettu.
 
Lunssaa ollut Lauantaista lähtien, Sunnuntai meni lepäillessä. Hämmentää vaan että miten voikin kaikki pään reiät vuotaa noin korvia lukuuottamatta? Aamulla tänään sain vain vasemman silmän auki - senkin vaivalla. Oikea aukesi kun kävin pesemässä yön aikana kuivuneet rähmät pois ripsistä.
Ikinään ennen ollut moista - että silmät rähmii tällä tavoin flunssan yhteydessä
 
Lunssaa ollut Lauantaista lähtien, Sunnuntai meni lepäillessä. Hämmentää vaan että miten voikin kaikki pään reiät vuotaa noin korvia lukuuottamatta? Aamulla tänään sain vain vasemman silmän auki - senkin vaivalla. Oikea aukesi kun kävin pesemässä yön aikana kuivuneet rähmät pois ripsistä.
Ikinään ennen ollut moista - että silmät rähmii tällä tavoin flunssan yhteydessä
Kuulostaa aivan keväiseltä allergialta
 
Mulla on myös perus allergiaoireet aika pahoina nyt, mutta silmät eivät ole koskaan rähmineet pahasti muuta kuin silmätulehduksessa. Se on kyllä inhottava tauti koska siitä ei tunnu saavan saikkua millään ja joutuu sitten rähmäsilmänä töihin. Onneksi aikuisilla silmätulehdus on harvinainen.
 
Mulla on myös perus allergiaoireet aika pahoina nyt, mutta silmät eivät ole koskaan rähmineet pahasti muuta kuin silmätulehduksessa. Se on kyllä inhottava tauti koska siitä ei tunnu saavan saikkua millään ja joutuu sitten rähmäsilmänä töihin. Onneksi aikuisilla silmätulehdus on harvinainen.
Joo taitaa olla sattumaa että iski moinen nyt vaan samoihin aikoihin jonkun allergiaflunssan tms kanssa. Tänään aamulla vaimo toi märän käsipyyhkeen mulle että sain kumpaakaan silmää auki. Oli sen verran hitsautunut kiinni molemmat.

Toi mieleen ajatuksen että millaistahan se olisi olla sokea - tiedän että olisin löytänyt tieni vessaan silmäpesulle ilman silmiäkin mutta olisi se elämä aikalailla erilaista. Kotona varmaan pärjäisi suht ok, mutta sitten noi kaupassakäynti hommat on ihan eri planeetalta
 
Sain pääsiäiseksi Koronan, jippii!! En ole kolmen vuoden aikana juuri missään käyny, niin heti kun viikonloppuna kävin keikalla, niin sieltä sen todennäköisesti sain. Eipä tässä muuta kuin kurkku kipeä ja hieman kuumetta. Toivottavasti ei tule mitään pahempaa. Viisi rokotetta on otettu.
Näköjään yllättävän kauan kestää parantua koronasta. Pahimmat oireet kesti päälle viikon, enkä kahteen viikkoon maistanut ja haistanut yhtään mitään. Nuha on kestänyt nyt n. 3 viikkoa ja esim. Battery maistuu ihan oudolle esanssilitkulle, miltä se ei todellakaan ennen maistunut, helvetin omituista.

No tässä ois taas tarkoitus mennä viikon päästä pe keikalle, niin toivottavasti en taas saa koronaa. :D
 
Näköjään yllättävän kauan kestää parantua koronasta. Pahimmat oireet kesti päälle viikon, enkä kahteen viikkoon maistanut ja haistanut yhtään mitään. Nuha on kestänyt nyt n. 3 viikkoa ja esim. Battery maistuu ihan oudolle esanssilitkulle, miltä se ei todellakaan ennen maistunut, helvetin omituista.

No tässä ois taas tarkoitus mennä viikon päästä pe keikalle, niin toivottavasti en taas saa koronaa. :D
Hmm, tuntuu olevan tosi yksilöllistä. Itellä oli korona noin kuukausi sitten ja sellaiset perus flunssan oireet kesti vajaan viikon ja Thats it. Maku ja hajuaisti toimi ihan normaalisti.
 
Hmm, tuntuu olevan tosi yksilöllistä. Itellä oli korona noin kuukausi sitten ja sellaiset perus flunssan oireet kesti vajaan viikon ja Thats it. Maku ja hajuaisti toimi ihan normaalisti.
Joo on tosi yksilöllistä. Jotkut ei saa mitään oireita, ja jotkut makaa teholla hengityskoneessa. Osa on myös kuollut siihen. Eli ei oo leikin asia. Itse sain Paxlovid- kuurin koska kuulun riskiryhmään, se estää Viruksen lisääntymisen elimistössä. Ilman sitä olis ollu tod. näk. pahemmat oireet.
 
Onko täällä 'univammaisia'?
Sitä nukahtaa normaalisti mutta herää neljältä kun päässä on myrsky pitäen sisällään enimmäkseen työasioita mutta joskus myös muutakin sekamelskaa.
Sitten taas joskus puoliunessa tuohon aikaan (kutsun tätä unen eteiseksi) sitä tulee vaikkapa lennettyä, näkee mahtavia elokuvakäsikirjoituksia, saattaapi elää jonkun toisen elämää jne.

Itse olen kärsinyt tuosta jo toistakymmentä vuotta, Mirtazapin on ollut melko hyvä lääkehoito (luokiteltu masennuslääkkeeksi?) - vaikkakin edelleen tuota yöllistä häröilyä on ajoittain.

//edit: niin joo, miksi ketutus, siksi että kun neljältä heräät, pokkuroit ja kääntelet kylkeä pari tuntia siinä ja nukahdat viimein 6:45. Eli sen varttia ennen herätyskelloa
 
Viimeksi muokattu:
*Nostaa käden*

Just eilen aloin nukkumaan hiukan klo.23 jälkeen ja heräsin joskus kahden jälkeen yöllä.
Kaks tuntia myöhemmin päätin tulla istumaan koneelle ja uusi yritys myöhemmin. Kai sitä unta joku viis tuntia yhteensä lopulta tuli.
Sama homma ollut viikkoja, mutta yleensä herään siinä 5-6 aikaan.
Mun aivot on vielä sellaiset, että vaikka valvoisin kahteen yöllä niin silti heräisin joskus 7-8 aikaan.

Alkoholi tuntuu auttavan ja mulla se kuuluisa aivojen nollaus pitää paikkansa sillä jos tissuttelee pari kolme päivää niin yleensä seuraavat pari viikkoa tulee nukuttua se 7-8 tuntia kunnes se alkaa taas menemään tuohon samaan takaisin.
Valitettavasti mun nykyisellä juomis tahdilla tuo tarkoittaa sitä, että sen parin viikon jälkeen seuraava kuukausi herätään aivan liian aikaisin, mutta ehkä mä saan taas ensviikolla nukkua :D
 
Onko täällä 'univammaisia'?
Sitä nukahtaa normaalisti mutta herää neljältä kun päässä on myrsky pitäen sisällään enimmäkseen työasioita mutta joskus myös muutakin sekamelskaa.
Tuota tapahtui silloin kun kävi töissä ja ne työasiat jotka mieleen tuli tuntui 1.8e308(*) kertaa suuremmilta kuin oikeasti olivat. Koita siinä sitten nukahtaa uudestaan. Noita lentelyitäkin tapahtui sen verran että niistä on jäänyt hassu muistijälki että ne muka olisi tapahtuneet oikeasti (!) vaikka tiedostaa ettei näin ole.




*) Olen 'vähän' pelannut viime aikoina Antimatter Dimensionia kun sen löysi.
 
Pakko olla spenkun tai ryanin vika että näin kävi.
No pakkohan tässä on kohta alkaa vetää pää täyteen, kun kumpikin leiri vetää aika matalalentoa tällä hetkellä - siis ainakin omaan makuuni. Olihan tuo Sonyn Showcasekin aika onneton esitys loppujen lopuksi. Toki Spenkku ja Microsoft ovat vetäneet aikalailla vuoden pohjat tähän mennessä Redfallin kanssa. Tai no, ei se Forspokenkaan ihan alkuvuodesta juurikaan parempi esitys ollut. Eli pakkohan tässä on lähes raittiin miehen kohta käydä Alkossa ostoksilla…
 
Ylös Bottom