Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menny kyllä Pelit lehden toiminta ihan överiksi ja jo häiriköinniksi. Tammikuussa lopetin tilauksen kun Pelaaja lehti loppui ja tilalle jatkui Pelit lehti. Pelaajasta lähes täydellinen kokoelma, vain 11 ensimmäistä numeroa puuttuu enkä ala Pelit lehteä keräämään kun kaikki nurkat täys kokoelmia.

Mutta siis tämä aiheuttanut sen että Pelit lehdestä, viimeksi juuri äsken taas, jo seitsemännen kerran soitetaan että tilaa Pelit lehti. Voi v*ttu. En tilaa. Ei mene asia perille millään. Vaikka jokaisen numeron estänyt niin aina vaan soittaa uusi tyyppi sieltä. Niin raivostuttavaa tyrkytystä.
Useinhan noissa ei ole taustalla varsinaisesti lehti itse, vaan myynti on ulkoistettu jollekin hämärälle puljulle, eikä lehti välttämättä saa (ainakaan heti) tietää huonoista myyntikäytänteistä. Toki heidän ns. pitäisi tietää ja ovat vastuussa.

Itse en ole myllyyn vielä joutunut, sillä lehti yhä tulee ja sen taisin saada vuodeksi samaan edulliseen hintaan, jolla minulle Pelaaja tuli. Olen myös ollut lehden laatuun hyvin tyytyväinen, vaikka onhan siinä painotus hieman eri kuin Pelaajassa oli. Sääli, että Pelaaja loppui, mutta silti on toki hienoa, että Suomessa on vielä pelilehti.

Hesarin digiversion menin tilaamaan yhden maksumuurijutun vuoksi kahdeksi kuukaudeksi ilmaiseksi, kun sellaista tarjottiin. Hieman nyt pelottaa, että meninkö myymään mielenrauhani liian halvalla.

Ei nykyään oikein kannata tuntemattomiin numeroihin edes vastata, ellei tiedä varmasti odottavansa puhelua sellaisesta. Huijaukset ovat yleistyneet ja aina saa olla sydän syrjällään, ettei esimerkiksi vanha sukulainen ole mennyt johonkin vipuun. Aika herkästi laitan itse numeroita estolistalle, mikäli nettihaun perusteella se on perusteltua.

Olen itse ajatellut niin, että mikäli jollain on olennaista asiaa, hän kyllä laittaa vaikka tekstiviestin perään.

Ylös Bottom