Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Henkisesti on varmasti raskasta, etenkin naiselle.
Mutta positiivista on ainakin se, etteivät ammukset ole pelkkiä paukkupanoksia ja maalitaulukin ottaa osumat vastaan :D

Helevetti ketuttaa, ku Honda Monkeyn avain katos. Faijalla on kyl vara-avain, mut se sano, et se antaa sen vasta sitten, kun se eka avain löytyy. V*tun vaikee löytää ja pitää vielä kävellä kouluun. :mad::mad::mad:

80 gigan ipodistani meni kuulokeportti rikki. Kuuluu vain toisesta kuulokkeesta, ja kyllä syö miestä, varsinkin kun takuu ei ole enää voimassa. Laite on pari vuotta vanha ja takuu on vain vuoden.

Pari vuotta sitten mun edelliselle 80 gigan ipodille kävi sama juttu. Mulla on siis, kaksi muuten täysin toimivaa ipodia joissa, ainut vika on tuo kuulokeportti. 500 euron edestä käytännössä hyödyttömiä laitteita. Soitin Applelle, niin arvioivat korjauksen hinnaksi 150-200 euroa, eli korjaus ei kannata ja itse en niitä korjata osaa vaikka olisi varaosat.

Saakelin Apple, en osta enää ainuttakaan ipodia enää koskaan.

En tiedä mistä johtuu, mutta olen oman iPodini pystynyt pitämään ehjänä jo kohta 5v.

Itselläkin toista vuotta ehjänä pysynyt Nano 8Gb. Joskus saattaa musiikki olla kaikuvaa, ja siihen auttaa kun pitää vain iPodia päällä.

Ja itse asiaan, minua ketuttaa se, että selkä on kipeä.

Jonottelin pari tuntii eka hammaslääkärille, sitten repivät minuutissa hampaan vitttuun. Nyt kuola ja veri vaan valuu ja kohta alkaa varmaan helevetinmoinen särky.

Jonottelin pari tuntii eka hammaslääkärille, sitten repivät minuutissa hampaan vitttuun. Nyt kuola ja veri vaan valuu ja kohta alkaa varmaan helevetinmoinen särky.

Tuskin pahasti kipuja tulee, vaikka yksilöllistähän tämäkin. Itellä oli vasta visurin poisto ja ei tuo paha ollut. Piti vaan varoa että ei sorki sitä ja että ei ime hyytymää pois, nimittäin silloin sattuu ja prkeleesti. Ei muuta kuin lääkettä nassuun ja pumpulia eteen, khyl se siit. :)

Noissa viisureissakin on melkoisesti eroa ylä- ja alahampaiden osalta. Ylhäältä poiston jälkeen ei tarvinnut edes pillereitä, mutta alahampaiden lähtemisen jälkeen oli useampi päivä naama turvoksissa (ja Panacod tuli tutuksi). Voi tietysti johtua siitä, että juuret olivat melko miehekkäät ja hampaat piti pilkkoa paikalleen, että saivat pois. Ylhäältä lähtivät vetämällä.

Oli aamulla lakanat mukavan punaiset. Mutta joo vikahan mulla oli viisurissa, mutta repivät nähtävästi sen hampaan mikä siihen osui (eilen vasta tajusin :D) Poski on vieläkin kipeä ja sylkeä ja verta valuu. Ensi viikolla sitten röngteniin ja kirjeitse tulee lappu sitten kirurgille.

mutta repivät nähtävästi sen hampaan mikä siihen osui (eilen vasta tajusin :D) .

:eek: No huhhuh! Onneksi et ollut missään maksanvaihto leikkauksessa tai vastaavaa.

Alkaa ihan karmia kun puhutte täällä hammaslääkörijutuista. Se on niin pirun rasittavaa kun alahampaita poraillessa ei pysty puuduttamaan. Hampaat kun ei puudu mutta kurkunpää puutuu ja hengitys menee vaikeaksi. Parikertaa meinannut tukehtua hampilekurilla ja siihen päälle viellä puuduttamattomat porailut. En siis peittele yhtään, että hammaslääkärissä käynti on yksi paskimmista jutuista maanpäällä ja repisin kyllä pelihousut jos olisivat turhanpäiten vieneet väärän hampaan.

Ilves tasoitti 30 sekuntia ennen pelin loppua! Pilasivat mun veikkausvoiton. Ei se ollut kuin reilu 100€, mutta kerkesin jo vähän suunnitella mitä rahoilla ostaisi. No nyt kävi näin.

Ketuttaa ja kovasti, kun ilmeisesti väärällä tekniikalla tehtyjen selkälihasliikkeiden tuloksena on koko alaselkä ja lonkka niin kipeät ja jumissa, ettei perustoiminnotkaan enää onnistu. Tuolille istuminen täytyy hoitaa käsien varassa, ja pienikin väärä asento lähettää välittömästi todella ikävän tuntuisen särkyimpulssin koko alaselän alueelle.

Kettumaisinta on, että tila pahenee vain päivä päivältä. Toivottavasti pääsen huomenna edes sängystä ylös.

Ketuttaa ja kovasti, kun ilmeisesti väärällä tekniikalla tehtyjen selkälihasliikkeiden tuloksena on koko alaselkä ja lonkka niin kipeät ja jumissa, ettei perustoiminnotkaan enää onnistu. Tuolille istuminen täytyy hoitaa käsien varassa, ja pienikin väärä asento lähettää välittömästi todella ikävän tuntuisen särkyimpulssin koko alaselän alueelle.

Tutuhkoa. Mulla on selkä kipeytynyt ihan "perusselkiä" tehdessä, eli tuosta selkäpenkissä tehtävästä liikkeestä. Pari kertaa on todella ollut kipeä maksimissaan nelisen päivää, sitten on aina hävinnyt.

Tutuhkoa. Mulla on selkä kipeytynyt ihan "perusselkiä" tehdessä, eli tuosta selkäpenkissä tehtävästä liikkeestä. Pari kertaa on todella ollut kipeä maksimissaan nelisen päivää, sitten on aina hävinnyt.
Tämä taitaa sitten olla jotain vakavampaa, meinaan selkä kipeytyi jo viime perjantaina. :o

Mutta joo, tänään sitten vieläkin heikommassa kunnossa. Ei tule tuolilla istumisesta kivun vuoksi mitään, joten taitaapa mennä samalla päiväkin pieleen.

Ylös Bottom