Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kuluttajansuojalaki on oikeasti äärimmäisen tehokas taikasana näihin tilanteisiin, vaikka sitä ei ihan heti uskoisikaan asiakaspalvelun ylimielisyydestä. Suosittelen tosiaan tällaisissa tilanteissa aina vihjaamaan tuohon, niin asiat tuppaavat järjestymään kumman helposti.

Kieltämättä muuttui ääni kellossa kun tuosta mainitsin. Tähän meikäläisen juttuun sisälty niin paljon uskomatonta settiä, etten olis koskaan uskonut kokevani. Kuten aiemmassa viestissä mainitsin, liittymä oli muijan nimissä, mulla oli muijan antamat valtuudet (jotka olivat käytännössä samanarvoiset). Yhtäkkiä kesken puhelun mun valtuudet "oli kadonnut", eli puhelin kiiinni ja muijan piti soittaa sinne. Ja eniten tosiaan hämmästytti tuo suoranainen *ittuilu mua kohtaan, ihan niinkuin minä olisin se joka jotain väärää tekisi. Annoin kyllä viimeiselle naikkoselle suhteellisen suoraa palautetta, ja ihan asiasta. Mielestäni asiakaspalvelijan tehtävä ei oo vittuilla sinne soittaville. Mutta lopetin homman tyylillä, haistatin pitkät paskat koko elisalle puhelimeen, ja pistin kiinni :)

Kuluttajansuojalaki on oikeasti äärimmäisen tehokas taikasana näihin tilanteisiin, vaikka sitä ei ihan heti uskoisikaan asiakaspalvelun ylimielisyydestä. Suosittelen tosiaan tällaisissa tilanteissa aina vihjaamaan tuohon, niin asiat tuppaavat järjestymään kumman helposti.

Eihän kukaan halua mitään ilmaiseksi pois antaa? Annetaan vasta sitten, kun on pakko. Ikävä tälläinen toimintatapa, mutta sinänsä ihan ymmärrettävä. Itse en kannata tuota yrityksien harrastamaa kusettamista, tai muutakaan liikeasioihin liittyvää huijaamista. Ja tosissaan, kyllä voi yksi sana aiheuttaa melkoisen muutoksen siihen puhelun kulkuun.

Itseäni ketuttaa tällä hetkellä se, kun windows herjaa lähes joka pelistä virheilmoitusta. Mitään ei voi pelata, ja on kaikki windowsin asetukset muuttuneet ihan yhtäkkiä, mitään en ole itse muuttanut, eikä täältä viruksiakaan löytynyt :confused:

Jep. Eilen porukat osti kuivausrummun ja kun se oli asennettu kotiin jne paikoilleen niin eikös huomata, että toinen sivu aika hyvin lytyssä ja vekotin ei toimi. No soitettiin liikkeeseen ja sanottiin niiden myyneen valmiiksi rikkinäistä kuivausrumpua, no ei tietenkään uskonut. No mietittiin hetki ja uusi soitto jollon ilmotettiin, että viedään eteenpäin. No tietysti lupasivat tiistaiksi uuden.

Nyt on pakko avautua, anteeks jo etukäteen. On ollu niin hauskaa pelata tuota EA Grand Slam tennistä netissä, mutta nyt kun on ranking noussu sijan 4000 tuntumaan niin niiltä sijoilta alkaa tulla pelkkää idioottia vastaan. Siis pelaajia joilla on yksi hiton kikka, jota ne hinkkaa koko matsin ajan niin että pelissä ei ole tippaakaan hauskaa kummallakaan ja ottelun voittaa se joka hinkkaa pidempään ja tarkemmin omaa kikkaansa. Yksi tällainen taktiikka on mennä syöttöviivan ulkoreunaan, syöttää äärikulmassa kentän poikki ja voittaa piste stopparilla verkolta.

Ja sitten maailmanlistan kärjessä on pelaajia, joilla on esim. 225 ottelua joista kaikki voittoja. Kyse tuskin on pelitaidoiltaan yli-ihmisestä vaan yli-idiootista joka jaksaa veivata samaa kuvioita pallosta toiseen. Kun kaksi tuollaista sattuu vastakkain niin kumpikaan ei voita yhtään palloa toisen syöttövuorolla, vaan ottelun voittaa se joka ei älyä lopettaa pelaamista. Puoltoista tuntia tänään netissä tuota pelasin ja tuloksena oli yksi peli-iloa tuottava matsi.

Mutta onneksi olen saanut kerättyä jonkin verran buddy-listaa hyvistä vastustajista, joiden kanssa on tullu monipuolisia, ovelia ja tasaisia matseja. Ärsyttää kun peli mahdollistaa niin monenlaisia lyöntejä ja taktiikoita, niin sitten tuollainen sakki pilaa koko pelisession. En voi ymmärtää mitä nautintoa nuo idiootit tuollaisesta "pelaamisesta" saavat. Eikä tähän avautumiseen vaikuta se että hävisin tämän aamun matseista kaikki yhtä lukuunottamatta... :rolleyes:

Eilen soi baarissa putkeen Popeda, Klamydia ja Baseboollsi. Kaivelee vieläkin.

Kyllä baarissa on pahempaakin kuultu. Mm. kaikki konemusiikki mitä baareissa soitetaan on ylikierrätettyä paskaa. Tuo jo yksinään antaa syyn vetää hirvittävät kännit jotta turtuu kaikki olennaisimmat aistit. Toinen syy (näillä leveysasteilla ainakin) on lippalakkipojat jotka haastaa riitaa, vaikka mitään oikeaa syytä ei olisikaan. Eli suomeksi, en enää pahemmin harrastele baareja, ellei ne ole laadukkaita pikku pubeja. Irkkubaarit <3

Pari tuntia ollu vasta suomessa ja kyrpii niin ettei veri kierrä päässä, tarvii ruveta sorvaamaan styroksista kenkiä ja kaivamaan pilkkihaalareita esille.

Kyllä baarissa on pahempaakin kuultu. Mm. kaikki konemusiikki mitä baareissa soitetaan on ylikierrätettyä paskaa. Tuo jo yksinään antaa syyn vetää hirvittävät kännit jotta turtuu kaikki olennaisimmat aistit. Toinen syy (näillä leveysasteilla ainakin) on lippalakkipojat jotka haastaa riitaa, vaikka mitään oikeaa syytä ei olisikaan. Eli suomeksi, en enää pahemmin harrastele baareja, ellei ne ole laadukkaita pikku pubeja. Irkkubaarit <3

Noo, on täällä kuopiossa futari, joka on ihan kiva jalkapalloteemainen pubi, mutta siellä kun ei niitä kavereita sitten käy lainkaan. Ja ei se musiikki sentään minua saa mitään överikännejä vetämään (en harrasta).

Ratkaisu tosiaan oli sitten tuohon mennä rokkipuolelle ja toivoa Raised Fistiä, se "rauhoittaa" :D

Tosiaan saa myös vähintään yhtäpaljon veren kiehumaan Lady Gaga, Flo Rida (?) yms.

Hoocee ja uugeeräppi kolahtaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Perkele että menee hermot toho sossuun... Viimeviikon tiistaina vietii toimeentulotukihakemus sinne ja just soitettii sinne, että millonkohan mahtaa tulla ne rahat sieltä. Kun 5 arkipäiväähän on nykyään se maksimi raja toimeentulotuen saamisessa.

Just... Torstaina soitettiin sinne ja tänään käytiin siellä, ei saatu aikaa sinne, että oltais naamatusten päästy kyselemään, mutta akka kattoi, että 26.helmikuuta on viety se hakemus...
Noh, mikäs tässä, ei oo vieläkään käsitellyt sitä meiän hakemusta! Eikä kuulemma käsittelekkään tänään sitä!
Siis mitä v*ttua? Nyt oikeesti alkaa palamaan hermot!
Onko mitään ideoita, mistä sitä rahaa saisi ja miten noille hörhöille sossussa saa järkeä käteen, ettei kolmi lapsinen perhe pysty elämään ilman rahaa... :mad:

Otan osaa. Toi on yks näistä elämän huonoista puolista, meillekkin tuli pari niitä ennenkuin onnistuttiin. Mutta kyllä se teilläkin vielä onnistuu :)

Kiitoskia. Ei onneksi paljon alkua pidemmälle kerennyt edetä. Eukko tosin ottaa melkoista stressiä asiasta, kun hänen puolella sukua on ollut sangen paljon hankalia raskauksia.
Ei muuta kuin uutta taikinaa uuniin, kyllä siitä vielä pulla muodostuu :p

Kiitoskia.Ei muuta kuin uutta taikinaa uuniin, kyllä siitä vielä pulla muodostuu :p
Ja mikäs se näin miehen näkökulmasta onkaan parasta, kuin joutua mahdollisimman usein tekemään niitä kersoja, vaikkakin ei ihan heti onnistukkaan, saapahan useammin harrastaa itse tekemistä :D

Ja mikäs se näin miehen näkökulmasta onkaan parasta, kuin joutua mahdollisimman usein tekemään niitä kersoja, vaikkakin ei ihan heti onnistukkaan, saapahan useammin harrastaa itse tekemistä :D

Totta turiset veliseni :D
Tämä keskustelu rupeaa lähestulkoon soveltumaan paremmin "iloiset asiat"- palstalle :p

Ylös Bottom