Vastaus: Ketutuskeskustelu
Kieltämättä muuttui ääni kellossa kun tuosta mainitsin. Tähän meikäläisen juttuun sisälty niin paljon uskomatonta settiä, etten olis koskaan uskonut kokevani. Kuten aiemmassa viestissä mainitsin, liittymä oli muijan nimissä, mulla oli muijan antamat valtuudet (jotka olivat käytännössä samanarvoiset). Yhtäkkiä kesken puhelun mun valtuudet "oli kadonnut", eli puhelin kiiinni ja muijan piti soittaa sinne. Ja eniten tosiaan hämmästytti tuo suoranainen *ittuilu mua kohtaan, ihan niinkuin minä olisin se joka jotain väärää tekisi. Annoin kyllä viimeiselle naikkoselle suhteellisen suoraa palautetta, ja ihan asiasta. Mielestäni asiakaspalvelijan tehtävä ei oo vittuilla sinne soittaville. Mutta lopetin homman tyylillä, haistatin pitkät paskat koko elisalle puhelimeen, ja pistin kiinni
Kuluttajansuojalaki on oikeasti äärimmäisen tehokas taikasana näihin tilanteisiin, vaikka sitä ei ihan heti uskoisikaan asiakaspalvelun ylimielisyydestä. Suosittelen tosiaan tällaisissa tilanteissa aina vihjaamaan tuohon, niin asiat tuppaavat järjestymään kumman helposti.
Kieltämättä muuttui ääni kellossa kun tuosta mainitsin. Tähän meikäläisen juttuun sisälty niin paljon uskomatonta settiä, etten olis koskaan uskonut kokevani. Kuten aiemmassa viestissä mainitsin, liittymä oli muijan nimissä, mulla oli muijan antamat valtuudet (jotka olivat käytännössä samanarvoiset). Yhtäkkiä kesken puhelun mun valtuudet "oli kadonnut", eli puhelin kiiinni ja muijan piti soittaa sinne. Ja eniten tosiaan hämmästytti tuo suoranainen *ittuilu mua kohtaan, ihan niinkuin minä olisin se joka jotain väärää tekisi. Annoin kyllä viimeiselle naikkoselle suhteellisen suoraa palautetta, ja ihan asiasta. Mielestäni asiakaspalvelijan tehtävä ei oo vittuilla sinne soittaville. Mutta lopetin homman tyylillä, haistatin pitkät paskat koko elisalle puhelimeen, ja pistin kiinni