Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ketuttaa ja kovasti, kun ilmeisesti väärällä tekniikalla tehtyjen selkälihasliikkeiden tuloksena on koko alaselkä ja lonkka niin kipeät ja jumissa, ettei perustoiminnotkaan enää onnistu. Tuolille istuminen täytyy hoitaa käsien varassa, ja pienikin väärä asento lähettää välittömästi todella ikävän tuntuisen särkyimpulssin koko alaselän alueelle.
Ärsyttää kun ei kukaan lähde kuskiksi vaikka rahaa työntää kouraan!![]()
![]()
Tämä taitaa sitten olla jotain vakavampaa, meinaan selkä kipeytyi jo viime perjantaina.![]()
Varpaasta luu poikki+2 pientä murtumaa. 3 viikkoa saikkua ja ISO kasa lääkkeitä. Kannattaa varoa mihinkä varpaansa tökkää![]()
No mulla ei oo luut poikki, mutta huomasin saman, ettei kaikkeen kannata potkia, esim eilen vahingossa potkaisin vasemman jalan varpaan TV-Tasoon
Varvas on kuin musta peruna ja liikkuminen tuskaa.
Perkeleen sinisilmäsyys!
Sepä se on Suomalaisten vikan. Mutta itse pitäydyn sellaisessa periaatteessa, että ostan täältä Kfinista ainoastaan sellaisilta ihmisiltä, jotka ovat joko täällä tai PSN:ssä kaverilistallani ja pelailen heidän kanssaan usein. Sitä kautta on ainakin jonkinlainen käsitys sitten myyjästä, että millainen on... Muilta en osta täältä ollenkaan, kun itse taas en luota keneenkään, ketä en tunne hieman paremmin.
Heräsin yllättävän hyvissä tunnelmissa, mutta tällä menolla tämäkin päivä tulee olemaan taas todella ihana ja rentouttava. Pitää varmaan lähtee päiväkännit vetämään paikallisten spurgujen kanssa.
Ketuttaa nyt niin perkeleesti ku tulee tunne että olen joutunut kauppahuijauksen kohteeksi (Konsolifinillä).
---
Ja kahtoo nyt miten tää etenee, huomenna näkee.
Perkeleen sinisilmäsyys!