Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tämä taitaa sitten olla jotain vakavampaa, meinaan selkä kipeytyi jo viime perjantaina. :o

Tuo tosiaan kuulostaa jo aika pahalle. Kantsii varmaan pikku hiljaa miettiä ihan vakavissaan lääkärin pakeille menoa, jos ei siis ala millään helpottamaan. Selkävaivat ovat tosiaan niitä vaivoja joiden kanssa ei sovi ottaa liian kevyesti. Toivotaan nyt kuitenkin, että se alkaa tuosta helpottamaan.

Itelläkin on ollut joskus tiukan reenin jälkeen muutaman päivän jumisempia jaksoja. Noin pitkää aikaa en kuitenkaan muista selkäni olleen salireenin jälkeen jumissa.

Kuulostaa tutulta. Syyllinen oli välilevyn pullistuma. Alkoi 1½ vuotta sitten ja nyt on uskaltanut jo varaovasti käydä salilla ilman, että tarvii maata viikko sen jälkeen sängyssä.
Kokeilepa huviksesi istua tuolilla selkä suorana, ja hitaasti nostat toista jalkaa suoraksi. Jos kipua -> lekurin juttusille.

Varpaasta luu poikki+2 pientä murtumaa. 3 viikkoa saikkua ja ISO kasa lääkkeitä. Kannattaa varoa mihinkä varpaansa tökkää :D

Noniin, käväisenpä sitten lekurilla päivän päätteeksi. Toivottavasti ei ole mitään ihmeellisempää. Kokeilin tuota jalan nostoa, ja kyllähän se jonkin verran vihlaisi, vaikka ei nyt ehkä sietämättömästi.

Tuolilla istuminen on kyllä edelleen yhtä tuskaa. Ja sitä pitäisi vielä harrastaa neljään asti. :mad:

PS: Haha, Google-mainokset tuossa alhaalla mainostavat kaiken maailman keinoja selän parantamiseen. :p

Varpaasta luu poikki+2 pientä murtumaa. 3 viikkoa saikkua ja ISO kasa lääkkeitä. Kannattaa varoa mihinkä varpaansa tökkää :D

No mulla ei oo luut poikki, mutta huomasin saman, ettei kaikkeen kannata potkia, esim eilen vahingossa potkaisin vasemman jalan varpaan TV-Tasoon ja siitä eteenpäin varvas ollu helvata kipeä. Ja kun aamulla heräsin, niin oikea polveni oli tosi pipi... Ei pysty ees kävelemää kunnolla enää. :o

Ärsyttävät noi Canal+:n lasten leffat/animaatiot kun ne on aina dubattu ruotsiksi...ei saa suomee eikä ees englantia...nytkin likka kattoo Alvinia....eihä tota mongerrusta ymmärrä kukaan...eikä saa ees tekstejä. (ei se likka viel osaa lukeekkaan mut entäs minä....snif)

Edittiä: Soitimpa naapuriin niin siellä kyllä toimii ihan suomeksikin...eri boxi kylläkin...perhana

Edittiä2: No toimii meilläkin näköjään toisen huoneen boxilla...näköjään toi perus HD boxi ei vaan anna tuota suomen kieltä...jos jollain on semmonen canaldigitalin perus hd boxi niin voisiko testata

No mulla ei oo luut poikki, mutta huomasin saman, ettei kaikkeen kannata potkia, esim eilen vahingossa potkaisin vasemman jalan varpaan TV-Tasoon

Itse väistin meidän Shar pei pentua ja horjahdin ja potkaisin jalkani "pyykkikorin" rautajalkaan. Kuului vaan ruks ja tipahdin samantien. Varvas on kuin musta peruna ja liikkuminen tuskaa. Eilen otettiin kuvat ym. Luulin että se oli sijoiltaan tai vastaavaa mutta olikin mennyt vähän pahemmin. Lääkäri vain tuumasi että parempi näin kun että olisit astunut pennun päälle :D

Tuossa syyllinen: http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphoto..._355241302091_585747091_3582990_8184434_n.jpg

Melkonen karvaturpa. Mutta missä viipyvät kuvat jalasta? :D
Itseä ei ole taas vähään aikaan ottanut kupoliin oikeastaan mikään ja ensi viikolla pääsee kirjoittelemaan iloisiin tapahtumiin :cool:

Varvas on kuin musta peruna ja liikkuminen tuskaa.

No, onhan tässäkin asiassa jotain positiivistäkin, eli saat makoilla soffalla ja ihan luvan kanssa pyytää eukkoas tuomaan kaikkea herkkua nenän eteen, ilman että alkaa laiskaksi haukkumaan. Ja nythän sulla on enemmän aikaa kahtella perheen arkirutiineja ja vaikkapas pelailla hieman enemmän, kuin normaalisti :D
Tosin kuin meillä, eukko suostu mitään tekemään...

PS: Teiän hauva näyttää ihan karvatossulta :D

Ketuttaa nyt niin perkeleesti ku tulee tunne että olen joutunut kauppahuijauksen kohteeksi (Konsolifinillä).
Maksoin paketin 16pv Tiistaina, nyt kaverista ei kuulu mitään. (No vaikutti rehdiltä, ja toivotaan että paketin pian saanu matkalle). Noh, huomenna päivä uus..
Jos ei seurantakoodia näy niin mars poliisille ja kokeilen vielä jos pankista saisin rahat takasin, en tiedä kyllä yhtään onko enään mahdollista.
Kyse kummiski 225eurosta, kaverin tiedot ylhäällä.
Infota sit tarkemmin tännekki jos tosissaan yrittää kusettaa, ei jannu asu kun 100km:n päässä mutta en taida viihtiä lähtä hakeen itelle syytteitä.

Ja kahtoo nyt miten tää etenee, huomenna näkee.

Perkeleen sinisilmäsyys!

Perkeleen sinisilmäsyys!

Sepä se on Suomalaisten vikan. Mutta itse pitäydyn sellaisessa periaatteessa, että ostan täältä Kfinista ainoastaan sellaisilta ihmisiltä, jotka ovat joko täällä tai PSN:ssä kaverilistallani ja pelailen heidän kanssaan usein. Sitä kautta on ainakin jonkinlainen käsitys sitten myyjästä, että millainen on... Muilta en osta täältä ollenkaan, kun itse taas en luota keneenkään, ketä en tunne hieman paremmin.

Hampaassa ollut reilu 3kk hammastikun mentävä reikä, se siis jää siihen pystyyn. Syöminen hoituu hoituu suun toisella puolella sillä muuten tämä reikä on täynnä mömmöä ja silloin sitä saa kaivella ihan hulluna.

Ihan kuin tämä ei olisi riittänyt, niin tänään siitä hampaasta lohkesi uusi pala irti. Ei oo enää kolo vaan Grand Canyon. Onneksi on perjantaina hammaslääkäri, eikä hammaskaan oo kipee.

Sepä se on Suomalaisten vikan. Mutta itse pitäydyn sellaisessa periaatteessa, että ostan täältä Kfinista ainoastaan sellaisilta ihmisiltä, jotka ovat joko täällä tai PSN:ssä kaverilistallani ja pelailen heidän kanssaan usein. Sitä kautta on ainakin jonkinlainen käsitys sitten myyjästä, että millainen on... Muilta en osta täältä ollenkaan, kun itse taas en luota keneenkään, ketä en tunne hieman paremmin.

Joo ihan hyvä toimintaperiaate.

Hirvee räkätauti ja ääni menny kohta viikon, ei kiinnostas tehdä mitään, silti joka päivä töihin ... :(

Yllättäen yläkerrassa harrastetaan taas vaihteeks maailman äänekkäintä remonttia. Kohta tippuu rappaukset katosta ja taulut seiniltä. Eilen alkoi tämä pauke ja kiitos sen, kaikki mahdollinen mikä vaan voi pikkasenkin ketuttaa niin ketutti kyllä niin, että naapuritkin sen kuulivat.

Tämä päivä ei vaikuta yhtään paremmalta. Tällä hetkellä kuulostaa siltä niinkuin koittasivat tulla vessan katosta läpi. Tiiä sit tekevätkö suoran ulostusaukon tuohon meidän pönttöön niin ei tartte omaa käyttää vai mitä helevettiä siellä tapahtuu.

Heräsin yllättävän hyvissä tunnelmissa, mutta tällä menolla tämäkin päivä tulee olemaan taas todella ihana ja rentouttava. Pitää varmaan lähtee päiväkännit vetämään paikallisten spurgujen kanssa.

Heräsin yllättävän hyvissä tunnelmissa, mutta tällä menolla tämäkin päivä tulee olemaan taas todella ihana ja rentouttava. Pitää varmaan lähtee päiväkännit vetämään paikallisten spurgujen kanssa.

Pussikaljavaihtoehdolle vahva b. Toki ulkona on ihan ok keli (ainakin tääläpäin Suomea), joten pieni reippailu pihalla saattaisi piristää olotilaa.

Ketuttaa nyt niin perkeleesti ku tulee tunne että olen joutunut kauppahuijauksen kohteeksi (Konsolifinillä).
---
Ja kahtoo nyt miten tää etenee, huomenna näkee.

Perkeleen sinisilmäsyys!

JoniP, ylläpito selvittää asiaan liittyviä asioita. Oman aikansa ottaa ja keinomme ovat toki rajalliset, mutta otetaan rauhassa ja katsotaan mitä saadaan aikaiseksi. Toivottavasti asiat kääntyy paremmalle kantille.

Ja Joohanh, hyvä kun tosiaan menet lekurille. Nuo selkäkipu hommelit voivat mennä pahasti pöpelikköön kun kipujen takia hermosto lamaannuttaa tietyt pikkulihakset toimimasta ja jo lyhyessä ajassa ne alkavat surkastumaan. Sitä surkastumista sitten voi joutua korjailemaan pahimmassa tapauksessa vuosia. Tilanteesi ei varmaan ihan noin paha ole, mutta kannattaa tosiaan noi pidempään jatkuneet selkäkivut selvittää heti. Itse en ole moista kokenut, mutta kaverilta revähti selkä ja kun ei kiinnittänyt asiaan huomiota, niin nyt kaveri on jo toista vuotta kuntoutuksessa. Zemppiä ja buranaa täältä suunnasta.

Ylös Bottom