Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Harmittaa, kun huomenna piti hakea huomenna Hyvinkäältä Top Spin 3 PS3:lle, mutta liike ilmoitti, että ainoastaan X360-versiota on tullut ja muut liikkeet eivät ole saaneet mitään versiota. Saamarin juhannusaatto...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Voi vitun vittu tämän siitepölyallergian kanssa. Nyt on Etelä-Suomessa suurimmat koivun siitepöly ajat ja lääkkeitä vedetty kurkusta alas, nenään ja silmiin ja kotona sisällä kyyhötetty, pakko oli kaupassa käydä ja täyttä tuskaa ollut sen jälkeen taas päivä. Olkaa ihmiset tyytyväisiä kenellä tätä piinaavaa allergiaa ei ole. Mitä eriskummallisinta niin tämä oli pikku-junnuna myös aika vahva, sitten n. 3-5v. ilman oireita ja nyt taas 2-3 vuotta kamalaa silmien kutinaa, punaisuutta ja vuotoa, kurkun ja nielun kutinaa sekä vetistä nuhaa ja nenän syyhyämistä. Pakko viikon alussa käydä lääkärissä jos jotain apua tulisi. Mitenköhän selviän koulussa seuraavan viikon... Positiivisesti ajateltuna enään 1-2 viikkoa niin alkaa hellittämään ja allergia antaa hyvän syyn pelaamiseen ja sisällä olemiseen :rolleyes:

Äh, melkein sama juttu täällä, toukokuussa alkoi sellanen allerginen silmätulehdus että ja on kestänyt tähän asti. Lääkkeitä on ollut kymmenkunta erilaista, eikä niistä ole pahemmin apua ollut. Ärsyttää kun silmät on niin punaset ja kutisevat ja turvonneet ja aamulla muurautunu umpeen vittu... Ei oo kivaa. Mutta eiköhän se ala tästä hellittään.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Juu, tuo on perseestä. Itsellä alkukesästä nenää syyhysi, silmät vuosi ja koko ajan sai aivastella. Hyvä siinä on jonnekkin yleisille paikoille mennä, ihmiset vähän kahtoo :) Silmät kun vuoti, niin olipa hyvä aamulla melkein sokkona kävellä kouluun kun ei pystyny silmiä melkein ollenkaan pitämään auki :D Allergiatesteissäkin kävin, mutta kun en ole muistanut soittaa ja kysyä tuloksia.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ei voi käsittää, miten voi hajottaa näin pahasti, kun TJ on 8. Seitsemän tunnin junamatka väsyttää, viikonloppu virka-avussa, koneesta pamahti virtalähde tiistaina ja Xbox 360 on edelleen matkalla huollosta takaisin rakkaan isukkinsa luokse. Olis jo ens viikon perjantai...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Huh, pikkasen kyllä hajottaa jo valmiiksi huomen aamuinen herääminen. Töitä pukkaa 6-14 välisenä aikana, joten herätyskellokin soi kohtuu varhain. Ei siinä muuten mitään, mutta aamuheräämiset ei todellakaan ole mun juttu. Illalla on myös vaikea saada aikasin unta, joten yöunet jää väkisinkin vajaiksi. Päivä menee sitten duunissa koomaillessa. Ilalla pitäisi vielä lähteä virkeänä kundina radalle, kun yks tuttu daami kutsui synttäreitään juhlimaan. Vois ilmeisesti samalla juhlia omatkin syndet alta poies, kun nekin koittavat jo heti ensimmäinen heinäkuuta:).

Näin rankkaa on elämä tällä suunnalla;).
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

vittu mun mikki hajos, tuskin siis tuun pelaamaan pitkiin aikoihin nettiin BF:ää tai Codia! Ku mua ei kiinnosta pätkääkä pelata ilman mikkiä, jos on mahdollisuu puhua!
Kyllä siinä vihreä valo vilkkuu, muttei muuta sitte tapahdukkaan, paitsi joo, mä kuulen muiden puheet mut kukaa ei kuule mua, esim ko. peleissä ei ees näy että mulla ois mikki päällä, hajos heti Ku pelattii klaani matsi FoD:ia vastaan, eikä mulla oo rahaa ostaa uutta, joten otan vastaan lahjjoituksena PS3:lle mikkiä joka toimii moitteettomasti :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mulla kävi samoin tuossa taannoin et yhtäkkiä loppu mikin toiminto. Koko päivänä ei sit pihahtanu ollenkaan enkä tiedä korjasiko tää ongelman mutta jos sulla usb välikappaleen kautta headsetti kiinni pleikassa ni puhdista pölyt pois usb pistokkeesta ja samoin välikappaleesta. Mulla läks sitten taas toimimaan. Mut jos sulla on BT kapula ni sit en kyl osaa sanoa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Sinituuttihan se täällä on :p mut joo, paritin uuestaa sen mikin ni avot, johan toimii :)
Mutta perkele, ostakaa halpa rapula, vähän käytetty :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vittu oikeesti, mä en jaksa mun elämääni, TT-2k tietää jotain mitä oon emännästäni kertonu, en mä saatana jaksa ku se saatana ei haluu olla mun kanssa hetkeäkään, ain väittää että on nii saattanan väsyny... ja paskat oo!
mä jo tonne meiän klaanin omalle foorumille pistin, että jätän klaanitoiminnan niille jotka on elämässä kiinni ja joilla on muutaki tekemistä ku kalja... ja lopuks sanoin: Ehkä jonku aikaa jaksan palloilla teiän kanssa, mutta en välttämättä enään syksyyn asti (jos emäntä ei halua olla sillonka mun kanssa ni hyvästi jätkät)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vittu oikeesti, mä en jaksa mun elämääni, TT-2k tietää jotain mitä oon emännästäni kertonu, en mä saatana jaksa ku se saatana ei haluu olla mun kanssa hetkeäkään, ain väittää että on nii saattanan väsyny... ja paskat oo!
mä jo tonne meiän klaanin omalle foorumille pistin, että jätän klaanitoiminnan niille jotka on elämässä kiinni ja joilla on muutaki tekemistä ku kalja... ja lopuks sanoin: Ehkä jonku aikaa jaksan palloilla teiän kanssa, mutta en välttämättä enään syksyyn asti (jos emäntä ei halua olla sillonka mun kanssa ni hyvästi jätkät)

Ja vittuaka kiinnosta meikän murheet... mutta ei oo eka kerta... ainoastaa tähän mennessä yks nainen on tajunnu nää mun murheet... ja seki saatana on lepakko :D :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vittu oikeesti, mä en jaksa mun elämääni, TT-2k tietää jotain mitä oon emännästäni kertonu, en mä saatana jaksa ku se saatana ei haluu olla mun kanssa hetkeäkään, ain väittää että on nii saattanan väsyny... ja paskat oo!
mä jo tonne meiän klaanin omalle foorumille pistin, että jätän klaanitoiminnan niille jotka on elämässä kiinni ja joilla on muutaki tekemistä ku kalja... ja lopuks sanoin: Ehkä jonku aikaa jaksan palloilla teiän kanssa, mutta en välttämättä enään syksyyn asti (jos emäntä ei halua olla sillonka mun kanssa ni hyvästi jätkät)

Nyt kuulostaa vähän huolestuttavalle. Mutta kyllä asialle jotain pystyisi tehdä, eikös?! Älä luovuta, älä!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ja vittuaka kiinnosta meikän murheet... mutta ei oo eka kerta... ainoastaa tähän mennessä yks nainen on tajunnu nää mun murheet... ja seki saatana on lepakko :D :mad:

Äh, eukot on eukkoja. Joihinkin ei todellakaan voi luottaa. Vitun väsymyskeskustelut on käyty eksän kanssa joskus sata vuotta sitten, kipeäähän se teki erota aikoinaan, kun muksut ja kaikkea, mutta kyllä se siitä. Pitkän aikaa menee pohjamudissa, mutta ainakin minä pystyin nousemaan sieltä. Ja uskon että sinäkin siihen pystyt jos vain yrität. Akat pitäisi kyllä oikeasti kieltää laissa, ne osaa satuttaa ihan liian lujaa.

Noh, anyway, näen kakaroita vielä ja käy ne täälläkin, tunnenpa jopa tämän eksän nykyisen miehen ja on hyvä tyyppi. En todellakaan ole vihainen kenellekkään enää, vaikka alkuun oli perkeleen vaikea sulattaa tuota. :mad: Mutta nyt elän onnellisesti uudessa parisuhteessa, vaikka välillä on usko, toivo ja luottamus koetuksella historian takia, eksän takia.

Mutta anyway, koita jaksaa ja jatkaa. Kyllä niitä hienojakin asioita löytyy vaikka se ero nyt tulisikin. :eek:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jooh tsemppiä täältäkin Timppa78:lle.

Parisuhteet voivat olla pahimmillaan melkoisia elämän tukipilarin murskaajia, vaikkei itsellä eroista olekaan (onneksi) kokemusta. Voin vain helposti kuvitella fiiliksen, jossa puolison lämpö loppuisi ja tilalla olisi välttelyä, etääntymistä ja huonoja selityksiä.

Muista, että juuri silloin kun on kaikkein vaikeinta, kannattaa pitää kiinni jostain tärkeästä. Jos se on joku sun lähipiirin läheinen tai kaverit, niin pidä yhteyttä. Jos se on videopelaaminen, niin anna palaa. Jos se on joku muu, niin ole sen asian lähellä. Yksin ei kannata jäädä (ainakaan pitkäksi aikaa) murehtimaan, jos kaikki menee kätöseen.

Fight for your rights to be happy.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vittu oikeesti, mä en jaksa mun elämääni, TT-2k tietää jotain mitä oon emännästäni kertonu, en mä saatana jaksa ku se saatana ei haluu olla mun kanssa hetkeäkään, ain väittää että on nii saattanan väsyny... ja paskat oo!
mä jo tonne meiän klaanin omalle foorumille pistin, että jätän klaanitoiminnan niille jotka on elämässä kiinni ja joilla on muutaki tekemistä ku kalja... ja lopuks sanoin: Ehkä jonku aikaa jaksan palloilla teiän kanssa, mutta en välttämättä enään syksyyn asti (jos emäntä ei halua olla sillonka mun kanssa ni hyvästi jätkät)

Pakko se on koittaa toivottaa tsemppiä Timpalle tältäkin suunnalta, vaikka siitä nyt ei tilanteeseen suoranaista apua olekaan. Kyllä homma toivottavasti lähtee ajan ja kaverien tuen kanssa selkiytymään. Joskus tosiaan parisuhteet menee jomman kumman osapuolen toilailujen takia auttamattomaan umpikujaan. Itsellekin mahtuu tuonne useamman vuoden taakse yksi todella kipeä ero, jossa silloinen eukko teki todella kylmät. Niihin aikoihin oli tosiaan kohtuullisen paska fiilis, mutta kyllä siitä kaverien tuella selvittiin. Yksin ei siis tosiaankaan kannata asian kanssa jäädä, eli juurikin niin kuin Corca tuossa aiemmin kerkesi mainitakin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kiitti jätkät saatanasti kivoista sanoistanne, piristi kummasti lukea noi viestit. Tän juu :) Jopa konsolifinin "edustajakin" Corca:kin osallistui :eek:
Eilen menin sitte emännän luo Lahteen ja "taoin" sille päähän järkeä, että minkälaista parisuhteessa kuuluu olla ja pyysi jopa anteeksi, että kuinka paska on ollut mua kohtaan, no ilta päättyi sitten kunnon K-18 (Hitto että olin poikki sen jälkee:D) touhuun jonka jälkeen kattoon elokuva vierekkäin ja sitte ajoissa koisaamaan, päätin siinä ennen nukahtamista, että nyt saatana loppu mun kaljottelu, ehkä saunassa otan saunakaljat, mutta muuten ne kaljat on mun osalta litkitty!
Elämä muuttuu ny mun osalta eikä tästä oo ku yks suunta... Ylös :)

-Timppa-
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kiitti jätkät saatanasti kivoista sanoistanne, piristi kummasti lukea noi viestit. Tän juu :) Jopa konsolifinin "edustajakin" Corca:kin osallistui :eek:
Eilen menin sitte emännän luo Lahteen ja "taoin" sille päähän järkeä, että minkälaista parisuhteessa kuuluu olla ja pyysi jopa anteeksi, että kuinka paska on ollut mua kohtaan, no ilta päättyi sitten kunnon K-18 (Hitto että olin poikki sen jälkee:D) touhuun jonka jälkeen kattoon elokuva vierekkäin ja sitte ajoissa koisaamaan, päätin siinä ennen nukahtamista, että nyt saatana loppu mun kaljottelu, ehkä saunassa otan saunakaljat, mutta muuten ne kaljat on mun osalta litkitty!
Elämä muuttuu ny mun osalta eikä tästä oo ku yks suunta... Ylös :)

-Timppa-

No hyvä jos jostakin saa "vertaistukea". Netissä kun ihmiset usein pakkaa olemaan välinpitämättömiä ja julmiakin. :( Jos joku huutaa, niin tämä molopää ainakin vastaa. ;) Toivotaan nyt että asiat alkaa sulla luistamaan paremmin ja eukkokin pysyy kunnollisena. :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

No hyvä jos jostakin saa "vertaistukea". Netissä kun ihmiset usein pakkaa olemaan välinpitämättömiä ja julmiakin. :( Jos joku huutaa, niin tämä molopää ainakin vastaa. ;) Toivotaan nyt että asiat alkaa sulla luistamaan paremmin ja eukkokin pysyy kunnollisena. :)

Joo. Mammoilla on mammafoorumi, ja ukoilla KonsoliFin. :)
 
Ylös Bottom