Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vaihdon noin kuukausi sitten oman käyttäjänimen siinä toivossa, että se vapautuisi käytettäväks toisessa accountissa. Noh, ei vapautunut. Nyt kun olen ollu yhteydessä Sonyn tukeen niin kovin vaikeaa tuntuu olevan saada se vaihdettua takaisin vaikka lupailivat sen olevan helppoa. On annettu viimeaikaiset ostotapahtumat, sähköpostit, konsolin sarjanumero ynm mutta eivät halunneet sitä vaihtaa takas. Vielä täs odottelen yhteydenottoa edellisestä kerrasta jos nyt onnistuis.

Sen lisäksi ketuttaa taas vaihteeksi Smite ja gemit. Lupasin itselle taannoin, että en laita enään senttiäkään Smiteen ja sen gemeihin mutta noin vaan ja naps ku ostin 800 gemiä ihan vaan että sain direct buy skinin... Joka on ihan helvetillistä riistoa. Miksikö sitten ostin? No niimpä.. Niimpä.
 
Vaihdon noin kuukausi sitten oman käyttäjänimen siinä toivossa, että se vapautuisi käytettäväks toisessa accountissa. Noh, ei vapautunut. Nyt kun olen ollu yhteydessä Sonyn tukeen niin kovin vaikeaa tuntuu olevan saada se vaihdettua takaisin vaikka lupailivat sen olevan helppoa. On annettu viimeaikaiset ostotapahtumat, sähköpostit, konsolin sarjanumero ynm mutta eivät halunneet sitä vaihtaa takas. Vielä täs odottelen yhteydenottoa edellisestä kerrasta jos nyt onnistuis.

Sen lisäksi ketuttaa taas vaihteeksi Smite ja gemit. Lupasin itselle taannoin, että en laita enään senttiäkään Smiteen ja sen gemeihin mutta noin vaan ja naps ku ostin 800 gemiä ihan vaan että sain direct buy skinin... Joka on ihan helvetillistä riistoa. Miksikö sitten ostin? No niimpä.. Niimpä.
Vanha tunnus ei tosiaan vapaudu, koska taisi olla niin, että esimerkiksi PS3 pelit eivät osaa tuota uutta tunnusta käyttää (jos en ihan väärin muista)
 
Kolmatta kertaa olin tänään yhteydes ja taas kysyivät samat sa*tanan asiat ku kahella aiemmalla kerralla kun hylkäsivät koko jutun. Ei sa*tana mitä touhua.
 
Mikä siinä sit sanoivat klikkaavan etteivät jatka?
Sähköpostissa minkä nyt oon kaks kertaa saanu sanotaan vain, että tiedot eivät vastaa rekisterissämme olevia tietoja. Mutta kun on soittanut tukeen niin kaikki kuulemma ovat ok.

Ainut mitä en ole antanut on alkuperäisen konsolini sarjanumero koska sitä minulla ei tietenkään enään ole, mutta siitä se ei kuulemma johdu. Toi viimeisin asiakaspalvelija itsekkin ihmetteli tätä edestakas pallottelua.
 
DLC -suunnittelu nykypäivänä: Se että peliin on tulossa laajennus ei haittaa sinänsä, mutta sitten kun tulee ilmi, että peliin on tulossa kaikkea uutta pitkin vuotta, niin se tappaa lisää iloa pelistä.
 
DLC -suunnittelu nykypäivänä: Se että peliin on tulossa laajennus ei haittaa sinänsä, mutta sitten kun tulee ilmi, että peliin on tulossa kaikkea uutta pitkin vuotta, niin se tappaa lisää iloa pelistä.
Itse olen tästä eri mieltä. Hyvää peliä on kiva pelata, kun siihen tulee lisäsisältöä.

Jotenkin tuntuu typerältä ostaa kokonaan uusi jatko-osa, joka tuntuu enemmänkin vain isolta DLC:ltä, kuin joukko DLC-paketteja, vaikka loppuhinnaksi tulisikin sama.
 
No itselle kyllä kelpaa perus dlc setti, mutta jos tässä tarkoitetaan enemmän sellaista games as a service ajattelua jossa tulee joku uusi päivitys joka kuukausi niin kyllähän tuo ärsyttää. Tehkää se peli kerralla valmiiksi älkääkä ripotelko ominaisuuksia pitkin vuotta.
Juuri tuollaisen takia esim rage 2 tulee ostettua vasta vuoden lopulla.
 
Onko foorumilla muita jotka yrittää olla juomatta alkoholia.

Itse en ole koskaan halunnutkaan juoda mitään alkoa. Sattuu oma terveys kiinnostaa keskimääräistä enemmän. Alkoholi ei edistä sitä millään tavalla vaikka "kaverit" yrittää niin uskotella.

Mielellään sitä on yksin jos ainoa tapa olla edes kaveri on ryypätä. :(

En nyt muuta paikkaa keksinyt mihin tästä avautua.
 
Onko foorumilla muita jotka yrittää olla juomatta alkoholia.

Itse en ole koskaan halunnutkaan juoda mitään alkoa. Sattuu oma terveys kiinnostaa keskimääräistä enemmän. Alkoholi ei edistä sitä millään tavalla vaikka "kaverit" yrittää niin uskotella.

Mielellään sitä on yksin jos ainoa tapa olla edes kaveri on ryypätä. :(

En nyt muuta paikkaa keksinyt mihin tästä avautua.
Sama.

En tykkää juoda yleisestikkään mutta vielä koska on kaksuuntaista ynm taustalla niin ihan senkään takia en halua. Ja silti aina tulee painostusta kavereilta juoda ja ihmetellään sitä kun en halua.

Ihmisestä tulee kännis ihan toinen ihminen joka puhuu mitä sattuu paskaa kenelle tahansa niin sekin ajatus ahdistaa itseä.
 
Onko foorumilla muita jotka yrittää olla juomatta alkoholia.

Itse en ole koskaan halunnutkaan juoda mitään alkoa. Sattuu oma terveys kiinnostaa keskimääräistä enemmän. Alkoholi ei edistä sitä millään tavalla vaikka "kaverit" yrittää niin uskotella.

Mielellään sitä on yksin jos ainoa tapa olla edes kaveri on ryypätä. :(

En nyt muuta paikkaa keksinyt mihin tästä avautua.
En mä missään baareissa ole 15vuoteen jaksanut käydä. Enkä kyllä humalassakaan ollut kuin ehkä kahdesti vuodessa.
Mutta tuossa jokunen vuosi sitten kun kokeiltiin tapaturman jälkeen eri lääkkeitä, niin ei voinut ottaa edes saunakaljaa. Siinä se jäi ja ei ole sen jälkeen tehnyt mieli.
Nykyisin voisin sinällään ottaa, vaikka yksi lääke vaikutusta tehostaakin, mutta kun ei maistu. Grillimakkaran kanssa 2-3 kertaa kesässä voin kaljan juoda ja jos joku tarjoaa saunakaljan.

Mielummin juon nykyisin jotain muuta, eikä syynä ole terveys tms, vaan muiden juomien maku vain on paljon parempi.
Oudointa tässä on ollut se, että kun itselle ei maistu, niin mua ärsyttää se et esim vaimo juo ehkä kerran viikossa saunajuoman. Enkä tiedä edes miksi.
 
Ihmisestä tulee kännis ihan toinen ihminen joka puhuu mitä sattuu paskaa kenelle tahansa niin sekin ajatus ahdistaa itseä.

Alkoholi vaikuttaa jokaiseen erilailla ja sitä voi myös ottaa hillitymmin. Itseäkin ärsyttää ihmiset joiden ainoa tarkoitus on saada mahdollisimman nopeasti pää sekaisin ja sitten on hauskaa kun ei muista mitään ja seuraavana päivänä parvekkeelta löytyy betoniporsas :D

Itse tykkään kerran tai pari kuukaudessa tissutella ja yleensä teen jotain mihin motivaatio ei selvänä oikein riitä. Viimeksi tuli tehtyä ne kuvakaappaus aiheeseen postaamani "arvostelut" ja pestyä vessa sekä tietenkin vaan chillasin ja kuuntelin musiikkia.
 
Alkoholi vaikuttaa jokaiseen erilailla ja sitä voi myös ottaa hillitymmin. Itseäkin ärsyttää ihmiset joiden ainoa tarkoitus on saada mahdollisimman nopeasti pää sekaisin ja sitten on hauskaa kun ei muista mitään ja seuraavana päivänä parvekkeelta löytyy betoniporsas :D
Joo siis tarkotin lähinnä itseä tuolla.

Itseä ei huvita muutenkaan juoda mutta jos pitää yksin juoda niin vielä vähemmän. Ja lopulta ne kerrat kun otan on aina tapahtunut kaverien painostuksesta.

Ymmärrän kyllä, että olis välis ihan kiva nollata mutta se laukasee itellä muita asioita ja ei vaan sovi mulle.
 
Onko foorumilla muita jotka yrittää olla juomatta alkoholia.

Itse en ole koskaan halunnutkaan juoda mitään alkoa. Sattuu oma terveys kiinnostaa keskimääräistä enemmän. Alkoholi ei edistä sitä millään tavalla vaikka "kaverit" yrittää niin uskotella.

Mielellään sitä on yksin jos ainoa tapa olla edes kaveri on ryypätä. :(

En nyt muuta paikkaa keksinyt mihin tästä avautua.
Silloin ei ole kyseessä oikeat kaverit, jos ei voi seuraan lyöttäytyä, vaikkei itse mitään joisikaan. Itsekään en ole mikään raivokännien ystävä, mutta joku erikoisempi olut maistuu silloin tällöin. Onneksi kaupat ovat petranneet pienpanimotuotteiden kanssa. Silti, jos istutaan iltaa ja joku kaveriporukasta ei halua juoda, niin ei sitä häneltä vaaditakaan, tai hänelle tuputeta.

Se on totta, ettei alkoholi edistä terveyttä, mutta ei yksi tai kaksi saunakaljaa sitä vielä mitenkään romahdutakaan.
 
Onko foorumilla muita jotka yrittää olla juomatta alkoholia.

Itsellä kyse ei ole edes yrittämisestä, vaan olen vain päättänyt olla käyttämättä alkoholia. Oma isä meni 52 vuoden iässä kesällä 2010 alkoholin aiheuttamiin lieveilmiöihin, joka on jonkin verran vaikuttanut päätökseen. Tuon jälkeen olen juonut yhteensä kaksi saunalonkeroa, joista viimeisimmän jouluna 2014. En tarvitse, eikä tee edes mieli.

Muutenkin oma alkoholin käyttö rajoittuu oikeastaan vain vuosiin 2005-2009, jolloin opiskelin Helsingissä. Tuli kavereiden kanssa silloin tällöin luentojen jälkeen käytyä muutamilla, mutta en minä silloinkaan juonut kuin 2-3 lonkeroa per kerta siinä muutaman tunnin aikana. En siis silloinkaan ollut koskaan humalassa.
 
Joo, antaa olla. En ole enään Ketunloikka vaan suojaava944sieni.

Neljännen soiton jälkeen Sonyn tukeen kun laitoin linkin kautta kuvan omasta ajokortista saan sähköpostin jossa kysytään tarkkaa päivämäärää jolloin tili on luotu. Kyllähän minä tällaista tietoa pidän ylhäällä tietenkin.

Jos olisin tiennyt tän vaihdon olevan näin vaikeaa niin en välttämättä olis vaihtanu ollenkaan.
 
Pesukone päätti hajota eilen. Kyllähän se sitten 18 vuotta kestikin.
Koittanut uutta päältä täytettävää katsella ainakin gigantin ja powerin sivuilta ja lähinnä paskoja kokemuksia tuntuu ihmisillä olevan noista 300-350e koneista.
Tässäkin varmaan pätee se, että harvemmin ne tyytyväiset mitään arvosteluja kirjoittaa eikä noita muutenkaan ole kuin muutama / kone.
Saman hintaluokan masiina tuo vanhakin oli ja hyvin toimi.

Sitten tarttis uusi sohva ja silmälasitkin ostaa.
Onneksi mulla on backlogissa paljon pelejä sillä niitä ei varmaan pahemmin ostella seuraavaan pariin kuukauteen.
 
Pesukone päätti hajota eilen. Kyllähän se sitten 18 vuotta kestikin.
Koittanut uutta päältä täytettävää katsella ainakin gigantin ja powerin sivuilta ja lähinnä paskoja kokemuksia tuntuu ihmisillä olevan noista 300-350e koneista.
Tässäkin varmaan pätee se, että harvemmin ne tyytyväiset mitään arvosteluja kirjoittaa eikä noita muutenkaan ole kuin muutama / kone.
Saman hintaluokan masiina tuo vanhakin oli ja hyvin toimi.

Omassa taloudessa on ollut nyt 9 vuotta tuollainen suunnilleen saman hintaluokan päältä täytettävä Whirlpool. Taisi maksaa uutena jotain 400 euron paikkeilla ja hyvin on toiminut. Käyttöäkin on ollut, kun varsinkin kesäaikaan saa pestä hikisiä kuteita useamman kerran viikossa, vähintään kolmen päivän välein. Lähipiirissä on muillakin tuon hintaluokan koneita ja hyvin ovat kestäneet, kun uusimistarvetta ei ole esiintynyt.

Oma yleinen fiilis pesukoneista on, että ihan laadukkaita ja kestäviä nuo tuon hintaluokan koneet ovat. Jos niissä olevat ominaisuudet ovat itselle riittävät, niin aika turhaa se on ostaa kalliimpia, joissa on ominaisuuksia, joita ei edes tarvitse, pelkästään sillä ajatuksella, että jos se kalliimpi nyt sitten kestäisi pidempään. Ainahan nuo laitteet ovat yksittäistapauksia, mutta kyllä nykypäivänä tuollaisen peruskoneen voi olettaa ja odottaa kestävän melkein vuosikymmenen.
 
Tehtää mitä teette, mutta älkää ostako AEG. Nimim. helmikuussa Pesukone ja maalistussa kuivausrumpu SER-lavalle. Molemmat koneet oli 700 € hintaluokkaa ostohetkellä runsaat kuusi vuotta sitten. AEG siirsi tuotannon johonkin halpamaahan (Turkki tms.) ja se kyllä näkyy, jos teillä taas on oikein ikiwanha Ruotsissa valmistettu AEG se saattaa kestää 20 vuotta heittämällä. Niistä kannattaa pitää kiinni, käytettynäkin hyväkuntoinen olisi ehkä ihan hyvä ostos.

Joutu tekeen vähän salapoliisityötä että minkä sitten ostaisi tilalle? Päädyin Siemens (Made in Germany laite) Miele kestäisi myös tod. näk. hyvin mutta hinnat niissä aika rouheahkoja.

PS. Ainiin, Gram Induktio liesitaso SER-lavalle 2 vuoden ja 3 KK käytön jälkeen. Maahantuoja vaan vittuili sähköpostissa että "voivoi takuu on vain 2 vuotta, korjauta itse" Ei siis enää ikinä Grammiakaan. (Tällä hetkellä Gram kalleimmat mallit kylmäkoneet ja tiskinone, mutta jos asenne on tuo ei enää uskalla ostaa)
 
Viimeksi muokattu:
Aika monet tuota harrastaa. Meilläkin MIELE oli vielä kunnon MIELE, mutta jopa samaa mallia saatettiin tehdä turkissa.

nykyisin meillä on LG kuivaava 12kg suoravetomoottori ja ollut jo 5v. Toimii kyllä todella hyvin ja oli -40% sillon, kun oli myymälän esittely-yksilö.
 
Ylös Bottom