Mulla tuntuu nykyisin menevän 1-2 viikkoa tilauksesta. Coolshopin tilaus tais olla lähellä kahta viikkoa mutta ne ei käsittääkseni lähdekään aina Suomesta
Muistaakseni tanskalainen firma.
edit:
Laitetaan omaan vitutukseen klarna.
Äsken kävin tsekkaamassa sähköpostin ja siellä oli ilmoitus siitä, että laskun eräpäivä meni eikä ole maksettu.
Eräpäivä oli 6.12 ja mä olin maksanut laskun 5.12.
Äsken asiakaspalvelussa oli tietenkin tekoäly joka vaan totesi, että verkkopankin kautta maksaessa voi kestää jopa viisi päivää ennen kuin se suoritus näkyy ja käski varmistamaan, että tiedot varmasti on oikein.
Juu on ne kun nykyään verkkopankki itse jopa tarkistaa, että saajan nimi ja tilinumero täsmää ja viitteenkin tarkistin kolmesti.
Ja jos siinä maksun näkymisessä voi kestää viisi päivää niin minkä takia aletaan heti lähettämään muistutuksia eikä vasta sen viiden päivän jälkeen.
Monesti olen maksanut laskun vasta eräpäivänä eikä koskaan ennen ole tullut mitään huomautuksia maksamattomista laskuista.
Pikaisella vilkaisulla en tietenkään löytänyt sähköpostia jonka vois lähettää ihan oikealle ihmiselle ja laittaa vaikka ruutukauppauksen siitä maksusta.
Tosin sekin kertoo jo tekoälyn laadusta kun ekana se kysyi, että maksoinko suoraan klarnalle vai telialle kun kyseessä oli telian ostokset.
No jos mä otan maksutavaksi klarnan niin silloin tietenkin se maksu suoritetaan klarnalle eikä telialle. duh.