Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

olisiko tuossa sopivat? Gigantti - Koss kuulokkeet On kyllä vähän kalliimmat kun 20€, mutta kuulemma hyvät...

Itselläni on nyt käytössä viidennet Koss PortaPro -kuulokkeet. Jokainen pari ennen näitä nykyisiä on hajonnut samalla tavalla: ensin toinen kuuloke alkaa pätkimään ääntä ja kohta se mykkenee kokonaan. Viides pari. Sekös hatuttaa. Olen onnistunut takuulla ja muuten selviämään, mutta silti ei kauhean hyvää kuvaa ko. firman tuotteista. Tosin kyseinen malli ei näytä ihan samalta kuin nuo tuossa kuvassa, olisiko eri mallista kyse kuitenkin?

Lisähatutusta:
Ulkona sataa ja justiinsa tänään kengät päättivät hajota kantapäästä. Alkukesästä ostetut popot ja toinen kantapää on nyt yksi isohko reikä. Ongelma on varmaan tuossa omassa kävelytavassa, koska toinen jalkinemalli aikoinaan hajosi myös kantapäästä. En sitten osaa kävellä prkl.
Lisäksi jäi avaimet kotiin. Upeata!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jep, jokainen elokuva dubattu ja jokainen ääni kuulostaa samalta. Ei tekstityksiä vaan suoraan dubbaukset. Siitä sitten esim. Ranskaan elokuvia katselemaan :p

Tästä tuli mieleen ku olin rovaniemellä amiksessa vuosia sit, niin asuntolassa missä asuin näky rtl 7 kanava. Jos nyt ton nimen muistin oikeen. Tuli laatu ohjelmaa sieltä kaikki tietysty bubattuna kuten asiaan kuuluu. Parasta kuiteski oli et esim. x-filesissä sama äijä veti koko dubbauksen, hienosti meni Mulderit ja Scullyt tyypiltä. Tuli muitakin laadukkaita dubbauksia esiin tolla kanavalla.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Noh, tili tuli tili meni...
Autot on tosiaan sellaisia, että jos nyt edes vähän vaikuttaisi siltä, että rahaa jäisi vähän "yli", niin eiköhän autosta laukee joku 500+ euron osa. Ei oikein tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. :D Nauretaan, mutta ketuttaa silti.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lomat loppunut ja arki alkanut. Maanantaina puhelin tippui vessanpönttöön. Älkää kysykö miten se on mahdollista. Onneksi on kotivakuutus, mutta silti tuo ylimääräinen 150€ omavastuusta pännii. Tuleepahan sitten uusi iPhone mullekin.

Vastapainoksi tilasin eilen Wheelstand Pro:n ja DFGT:n johon yllättäen rahaa löytyikin ja se ei pänni yhtään.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Minä olen niin hyvä ihminen-asenteinen työtoveri alkaa oikeasti ketuttamaan.
Pitäisi turpansa kiinni silloin, kun ei minun projekteistani mitään tiedä.

Enhän minäkään ala jeesustelemaan hänen käyttämistään ja käyttämättä jätetyistä projektitunneista.

Muuten on erittäin mukava ihminen, mutta aina kun puhutaan yhdestä tietystä Euroopan Unionin kehitysrahaston rahoittamasta projektista (jota siis allekirjoittanut ja eräs hemaiseva neitonen teemme), niin tämä sama hyvä ihminen muuttuu erittäin raivostuttavaksi.

En pidä kiroilusta palstalla, mutta nyt täytyy tuumata ihan tekstimuodossa:
Pitäkää perkele tunkkinne.

Kunhan projekti valmistuu 1.9.2010 kuten pitääkin, niin aion seuraavassa tiimipalaverissa antaa suullisen palautteeni tälle henkilölle, koko perkeleen projektille ja koko pirun työpaikalle.
Ihan vaikka lopputilinkin uhalla. :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ehdin olla viikon opiskelemassa uudessa opiskelupaikassa, kunnes tuli 39,5° kuume.

Oho, sama vika meikällä. Onko kurkkukipua ilmaantunut? Saattaa olla että kestää yhden päivän tuo kuume ja on armoton päänsärky ja yöllä ei saa unta, mutta seuraavana päivänä kuume laskee ja kurkkutulee kipeämmäksi. Olin eilen Nieluviljelyssä ja odottelen nyt mikä tulos tulee. Muutama tunti enään niin saa selville...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Oho, sama vika meikällä. Onko kurkkukipua ilmaantunut? Saattaa olla että kestää yhden päivän tuo kuume ja on armoton päänsärky ja yöllä ei saa unta, mutta seuraavana päivänä kuume laskee ja kurkkutulee kipeämmäksi. Olin eilen Nieluviljelyssä ja odottelen nyt mikä tulos tulee. Muutama tunti enään niin saa selville...

Ei ole vielä kurkkukipua ja päänsärkykin on todella lievää. Viime yönä pää oli sekasin kuin haminan kaupunki ja ihme kyllä sain jotenkin nukuttua, vaikka olikin sellainen olo, että kohta tulee koko limaklimppi suun kautta ulos.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Enpä sitten pelailekaan Kane & Lynch kakkosta vkonloppuvapaillani, kun ei 8 pvää näemmä riittänyt että paketti ilmaantuis Hutista postilaatikkoon. Samasta paikasta tulossa Mafia 2 CE joka lähti ke matkaan....
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Itsekin sairastuin tässä pari päivää sitten, kurkkukipua ja lievää päänsärkyä kaupan päälle. Enpä taida päästä Joen Yöhön tänä vuonna.
Toivon vain että tämä helvetin kuume katoaisi maanantaihin mennessä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Itsekin sairastuin tässä pari päivää sitten, kurkkukipua ja lievää päänsärkyä kaupan päälle. Enpä taida päästä Joen Yöhön tänä vuonna.
Toivon vain että tämä helvetin kuume katoaisi maanantaihin mennessä.

Saattaa olla Enterovirusta. Itsellä siis tuo. Jos kurkku kipu on kovaa ja kurkku näyttää turvonneelta kannattaa mennä nieluviljelyyn. Jos se on taas angiina niin siihen saa sitten reseptin nieluviljelyksen jälkeen. Oma kurkkuni ei enään ole kovin kipeä ja kuumetta ei taida olla ollenkaan. Enteron "rakkuloiden" jotka ovat kurkussa niin niihin tepsii hyvin kylmä. Jäätelö tekee hyvää ja kipu lievittyy :p. Ja ainahan joku ketuttaa. Korjailin tuossa sänkyä äsken ja löin vasaralla suht kovaa sormeen sai pienen herätyspiikin siinä.Sori sekavasta tekstistä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Yskä ja nuha kiusaa minua. Onnenksi kummatkin lieviä, mutta alkaa kyllä kurkku vähän hellänä olemaan yskimisen takia. Mistä tätä räkää oikeen tulee?? :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mistä tätä räkää oikeen tulee?? :mad:

Saunalahd... eiku, tosiaan, flunssaa paljon liikkeellä jostain syystä nytten, vielä olen selvinnyt saamatta mitään oireita, kohta tulee vuos täyteen ilman sairauksia.

Niin, ja se ketutuksen aihe: Koko viikonloppu menee muutossa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Just äsken alotin asentaa Comes with music juttuu koneelle, ekana ohjelma sanoo et valitse PC Suite - tiedon siirto, no perkele kännykkä ottaa tietysti automaattisesti aina Median siirto, kunvaihtaa PC suite. Sitten perkele tietysti kun skippaan sen vaiheen, sanotaan että valitse median siirto -.-. NO KYLLÄ PERKELE PC SUITE TOIMII NYT =_= ja tietysti median siirto ei... Noh, ÄÖ liian pieni varmaa äly puhelimii :{
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Näpsäkästi lähti ajokortti poliisilaitoksen hyllylle. Autot kulkee yllättävän kovaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nyt kävi se ihana tapaus kun kompuutterin kovo päätti lyödä hanskat tiskiin ja räjähtää, ja sattumoisin just se 500gb kovo jossa on kaikki tärkee data ja ei tietenkää mitään backuppia saatavilla. :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tietokoneista puheen ollen: onnistuin tuhoamaan HD5850:ni asentaessani siihen Zalmanin VF3000A-cooleria. Sinne meni pari hunttia kankkulan kaivoon... :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

EA Sports.. NHL 10 ja World Cupissa multa on poistunu hahmoja joukkueista.
Voi jumalauta kuinka paska firma se sattuu välillä olemaan.
 
Ylös Bottom