Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
QUZU lopettanu koodien myynnin ku sähköpostilla kyselin, et milloin tulee koodeja myyntiin.![]()
Siis täh??? Eihän betojen ostossa ole mitään järkeä, vai mitä koodeja täällä tarkoitetaan?
MS pisteitä ja liveaikaa.
Mikä ihme siinä on kun ei ihminen osaa nukkua? Taas heräsin keskellä yötä kolmen aikaan ihan pinteessä että perkele, herätys ei soinut, nyt ollaan myöhässä töistä. Nopeesti liikkeelle ja vähän kahvia tulemaan että herää, tuossa vaiheessa vähän taas rupesi mietityttämään kun ulkonen tavallista pimeämpää, istun alas koneelle hetkeksi ja tajuan katsoa kelloa. Tuossa vaiheessa tuli sitten se "ei ***** taas kävi näin" olo ja eikun takaisin sänkyyn, ja sama toistuu tunnin päästä -> pomppaan ylös ja mietin olevani myöhässä, tällä kertaa tajusin katsoa kelloa heti ja eikun takas makaamaan. Sama paska toistui tuon toisen kerran jälkeen noin puolen tunnin välein kunnes sitten kuudelta päätin mennä suihkuun..
Täysin sama homma käynyt nyt parina päivänä viimeisen kahden viikon aikana, helvetin rasittavaa kun nyt sitten väsyttää aivan perkeleesti kun piti heräillä vähän väliä yöllä. No, nykyään sentään saa nukutuksi ilman unilääkkeitä joten onhan tilanne siinä mielessä parempi, vaikka hiton ärsyttävää tuo heräilykin on.
Onko sulla stressiä tai isompia huolia nykyisessä elämäntilanteessa? Muistan itselleni ilmaantuneen samantyylisiä ongelmia pienemmässä mittakaavassa(nukahtamisvaikeudet, heräily normaalia aikaisemmin yms), kun elämässäni tapahtui ei niin mukavia mullistuksia. Stressi ja huolet ovat kettumaisia siinä mielessä, että vaikka ne yrittäisi sulkea pois mielestä, niin aina ne pompahtavat pinnalle kuitenkin haitaten normaalia elämää ja päivärytmiä.
En tiedä voisko tämä nyt johtua siitä yleensä olen tottunut nukkumaan n. 5-6 tuntia, ja nyt lähiaikoina olen mennyt nukkumaan niin että kerkeän nukkua arvioilta 7-8 tuntia. Voiko keho olla vain niin tottunut tuohon 5-6 tuntiin että tulee sitten pompattua automaattisesti pystyyn?![]()
Otan osaa. Säännöllinen backup voi vähän auttaa, eli sieltä voi kaivaa menetykset takaisin. Parasta tietysti olisi, jos Sony lopultakin toisi mahdollisuuden laittaa halutut profiilit salasanan/PIN-koodin taakse. Silloin ei pääsisi vekarat dellimään mitään vahingossakaan.Kyllä nyt tympii taas vaihteeks. Poika TAAS kerran poistanu pleikkarilta kaikki pelitallennukset, Rock Band ja Singstar biisit..
Jätä roskaruoka pois ja kulje edes joskus koulumatkat pyörällä. Auttaa kummasti. Nimimerkillä 8km koulumatka pyörällä läpi vuodenE: Niin ja ettei siinä olisi vielä tarpeeksi, niin olen lihonnut neljä kiloa koulun alkamisen jälkeen. Hampurilaiset ja energiajuomat tappaa..
Vähän ketuttaa, kun Nhl-avausottelusta olin ajatellu ostaa paidan, nii siellä sitten selvis, että hintaa on mukava 170€Muuten kyllä mukava kokemus.
Ei nyt ihan paria kymppiä sentään. Ilman painatustakin maksaa alk. 114.99 USD (plus verot päälle). Kyllä ne hinnat on keksinyt pitkälti NHL itse, ja siihen vähän vaivanpalkkaa Eurooppaan raahaamisesta.siis joo, kukakohan noi hinnat keksii? Hjallis Tö Pallis? Meinaa Jenkeissä kuitenki hinta on tyylii pari kymppiä...