Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Turun palloseura, TPS, ja puhun siitä jääkiekkojoukkueesta. Samasta jengistä, joka viime kaudella voitti mestaruuden. Nyt tuloksena 13 ottelusta 3 pistettä.. Pelaajia tulee ja menee, mutta tulosta ei tule. Penkin takaa mies vaihtoon, niin voidaan elätellä toiveita säälipleijareista. Jos mitään ei tapahdu, niin liigakarsinnat kutsuvat. Ei näin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa suunnattomasti. Pleikkari irtisanoi sopimuksensa eilen. Juuri kun olisi ollut lomaa koulusta koko ensi viikko ja aikaa pelata rutkasti muttakun ei niin ei.:mad:

Yellow Light Of Dead iski joten ei muutakun maanantaina viiä ostoliikkeeseen konetta. Toivottavasti sais takas ennen Black Opsin julkasua prkl.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa suunnattomasti. Pleikkari irtisanoi sopimuksensa eilen. Juuri kun olisi ollut lomaa koulusta koko ensi viikko ja aikaa pelata rutkasti muttakun ei niin ei.:mad:

Yellow Light Of Dead iski joten ei muutakun maanantaina viiä ostoliikkeeseen konetta. Toivottavasti sais takas ennen Black Opsin julkasua prkl.
Lähetä ite se niin ei tarvi liikkeen säätöä odotella.. Mä lähetin ite ja tais mennä 5 arkipäivää ku uus konsoli tuli.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Urhotv.
En omsita luottokorttia maksumahdollisuus vain ålandsilla/handelsbankkenilla, olen antenniverkossa. eli en pääse näkemään esimerkiksi tiistain pelicans-ässättiä.
Tekee urho kaiken vaikeaksi. :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mitähän toi Sonera taas vittuilee yhteyksiensä kanssa, välillä iskee yhteyden varoittamatta poikki ja palaa sitten taas hetken kuluttua. Prkl!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vois sanoo et ottaa päähän nää kivut perhana sentää.Oikea olkapää on ihan saakutin kipee ei voi kauheesti liikuttaa ja käden nostaminen tekee niin hemmetin gutaa et taju meinaa lähteä samalla pitää paukettakin tuo käsi kun liikkuu.Sitten vasemman jalan nivunen ihan hemmetin kipee sekin et kävely tuntuu todella mukavalta ja sitten kun on vetäny nappia naamaan niin johan alko mahaakin poltteleen mukavasti siksi tässä ollaan hereillä jepujeejee.:mad::mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lähetä ite se niin ei tarvi liikkeen säätöä odotella.. Mä lähetin ite ja tais mennä 5 arkipäivää ku uus konsoli tuli.
menee offtopic mutta mihin osotteeseen mä ton konsolin lähettäsin?
Viimekerralla ainakin käskivät viemään ostoliikkeeseen, ja aika nopeasti homma hoitu kyl sielläkin. :rolleyes:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

menee offtopic mutta mihin osotteeseen mä ton konsolin lähettäsin?
Takuuvaihtoon lähtevä Pleikkari lähetetään suoraan maahantuojalle VAIN jos sieltä on niin ohjeistettu tekemään. Muussa tapauksessa takuuvaihto hoidetaan ostoliikkeen (tai muun virallisen PlayStation-jälleenmyyjän) kautta.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Huomasin tuossa eräs ilta, että Xbox-housuissani on reikä. Itse asiassa jopa useampia reikiä. Nyt tiistaina myös Xbox vilautti jouluvaloja. Liekö kyseessä ennusmerkki?!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Uudella puhelimella leikkiminen ei kannata. DNA kiitti 102 euron puhelinlaskulla. :eek:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ollaan pian autoketjussa, mutta onhan tämä ketju sentään kaikkien offtopiccien äiti.

-Paras esimerkki vehosta. Pakoputken joustopalan vaihto n.1000€. Itse vaihdettuna 20€. Sanokaa vaan jos teillä on liikaa rahaa! LOL! :cool:
-Hinhan+vesipumppukin vaihdossakin tuli mukavasti säästöä.
-Turvavyönkin onnistuin vaihtamaan huomattavasti halvemmalla.
-Öljyn vaihdot öljyn ja suodattimien hinnoilla.
-Pissapoikakin on aika halpa täyttää ja sulatkin olen vaihtanut.
-Etulampun kuvun vaihdosta en ottanut selvää, että olisiko veholla ollut kalliimpi, mutta kokemusteni perusteella veikkaisin, että olisi. Sitä en itse vaihtanut vaan vaihdon suoritti Appiukko.

Kyllä tuosta säästöä tulee jo sen verta, että sillä ostaisi uuden 3d telkkarin ja vielä boxin ja pleikan päälle.

Pitääkö uusi auto huoltaa merkkiliikkeessä? | Kuningaskuluttaja

Nyt ketuttaa ihmisten tietämättömyys merkkikohtaisten korjaamoiden toiminnasta.

Varmaan ymmärrätte sen, että merkkikorjaamot on sidottuja ostamaan tuotteensa auton maahantuojalta. Jos maahantuoja antaa vain mahdollisuuden ostaa koko putken sen kuntoon saattamiseksi, niin jälleenmyyjä liike ei siihen voi kuluttajalle todeta muuta kuin, ota tai jätä. Siellä ei ostella pärnäsen korjaamolta tarvikeosia ja korjailla autoa jonkun toisen maahantuojan varaosilla. Tämmöiset maahantuojan valtuuttamat merkkikorjaamot ovat maahantuojan auditoinnin jälkeen ex merkkikorjaamoita.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Rakas suosikkijoukkueeni pelaa päin persettä. Meidän ykkösmolari ei ole voittanut tälläkaudella peliäkään, kakkosmokke on ja monta.

Tää on mun Tappara.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Rakas suosikkijoukkueeni pelaa päin persettä. Meidän ykkösmolari ei ole voittanut tälläkaudella peliäkään, kakkosmokke on ja monta.

Tää on mun Tappara.

Oo onnellinen, ettet kannusta TPS:iä, kuten en mäkään :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Heh onneksi ässillä menee pitkästä aikaa hyvin. ;)

no, se siitä lätkästä... Nyt vituttaa kun työt on loppunut, eikä mitään tietoa koska alkaa taas. Pitäis kai olla tyytyväinen, kun pitkästä aikaa on vapaata, mutta stressaa jo valmiiksi jo tuo tuleva paperisota kelan kanssa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Sapettaa Steam Pc maailmassa. Fallout New Vegasin pitää sitäkin kuraa sitten käyttää... 4h päästä saa TOIVOTTAVASTI pelin asennettua että pääsee pelaamaan ja toteamaan varmaankin sen mitä tuolla Bethesdan foorumeilla on todettu että ötököitä riittää. Noh onneks tulee viikonloppu, niin voi vaikka lähteä ajelemaan talvikumit sileiksi.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mua ketuttaa nykyaika:(

Raha raha ja raha,siinä on nykyaika koosteena.Nykyään kaikki pyörii enää rahan ympärillä.Kansanedustajat jotka edustavat vain itselleen isomman palkkapussin köyhien kustannuksella.Ihmisen tyhmyys,mitä tulee sotimiseen.Kaikki V:n vaivat.Kylmyys.

Varsinkin big brother ärsyttää.Onneksi sitä ei ole pakko katsoa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mua ketuttaa nykyaika:(

Raha raha ja raha,siinä on nykyaika koosteena.Nykyään kaikki pyörii enää rahan ympärillä.Kansanedustajat jotka edustavat vain itselleen isomman palkkapussin köyhien kustannuksella.Ihmisen tyhmyys,mitä tulee sotimiseen.Kaikki V:n vaivat.Kylmyys.

Varsinkin big brother ärsyttää.Onneksi sitä ei ole pakko katsoa.

Joka asiassa olen aivan samaa mieltä... eniten noista veetuttaa: Kaikki!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vanquishin julkaisu siirtynyt 26. Ilmeisesti kuitenkin Verkkis on lähettänyt jo tilaajilleen kopionsa eilen. Harmi, kun ei tullu sieltä tilattua. Ketuttaa paljon muukin, mutta ei jaksa avautua.
 
Ylös Bottom