Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Potentiaalinen tyttöystävä ilmoitti tänään sitten, että pitää meitä vain ystävinä. Tuntuu et oon ihan *****moinen idiootti.
 
Potentiaalinen tyttöystävä ilmoitti tänään sitten, että pitää meitä vain ystävinä.
Ah, vanha kunnon "ollaan vain ystäviä". Annan nyt hyvän vinkin: usko tyttöä ja siirry eteenpäin. Itse hakkasin turhan monta vuotta päätä samaan seinään, kunnes tajusin, että vieressä on ovi.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Annan nyt hyvän vinkin: usko tyttöä ja siirry eteenpäin..

Tämä. Omasta kokemuksesta voinen lisätä että jos naikkonen tuon sanoo niin lähin mihin tuolla voi päästä on olla se olkapää jota vasten neito itkee kun kundi josta se on oikeasti kiinnostunut on jällen kerran kuspie... :p
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tänään pitäisi pujottaa kihlasormus sormeen... Onkohan tämä nyt sitten hyvä vai huono asia? Ainakin musta tulee kahlekuningas.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tänään pitäisi pujottaa kihlasormus sormeen... Onkohan tämä nyt sitten hyvä vai huono asia? Ainakin musta tulee kahlekuningas.

Meinasin juuri itsekin ihmetellä ääneen, että eiköhän tämä kuuluisi kuitenkin tuonne "Iloiset Tapahtumat"-ketjuun kuin tänne. Onnea nyt kuitenkin kauheasti!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ah, vanha kunnon "ollaan vain ystäviä". Annan nyt hyvän vinkin: usko tyttöä ja siirry eteenpäin. Itse hakkasin turhan monta vuotta päätä samaan seinään, kunnes tajusin, että vieressä on ovi.

Kyllä tässä eteenpäin ollaan siirtymässä hyvää vauhtia, mutta on vaan se yleinen tuska, että mistä löytäisi taas jonkun kenestä välittää ja kuka välittäisi itsestä.

Lisä-ärsytystä tuo myös, että potentiaalinen tuleva vaihtoehto olisi ollut tarjolla, mutta päätin katsoa käden loppuun.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Noihin juttuihin pätee se, että silloin kun jotain on meneillä, niin pitää olla 110 % mukana koko hommassa, mutta jos se loppuu tai menee ohi, niin heität kokonaan mielestä. Murehtiminen yleisellä tasolla tai "tarttisin tyttöystävän" -ajatukset on kuitenkin hyödyttömiä, masentavat ja enintään heikentävät mahdollisuuksia löytää sitä kumppania.

Itse olen huomannut, että se vie vain omaa jaksamista, jos miettii turhaan etenkin jos ei ole ketään potentiaalista "ehdokasta" näköpiirissä. Sellainen löytyy jos löytyy, asiat menee omalla painollaan jne. Ajatellen myös sitä kautta, että sen kumppanin kanssa olisi tarkoitus jakaa oma elämä, niin nyt voit keskittyä sen elämän rakentamiseen, elämiseen ja suunnitteluun ynnä muuhun.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ei jumalauta, tarkoittaako toi nyt muka sitä, että lapsille saa tehdä nurkantakana mitä tahansa, kunhan ei ole silminnäkijöinä aikuisia? :mad:
Ei tietystikään. Mutta tapauksissa joissa syytetty kiistää syyllisyytensä, ja todisteena on vain sana sanaa vastaan, tarvitaan yleensä ulkopuolisia todistajia.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ei tietystikään. Mutta tapauksissa joissa syytetty kiistää syyllisyytensä, ja todisteena on vain sana sanaa vastaan, tarvitaan yleensä ulkopuolisia todistajia.

Toivotaan, että Poliisi, joka tutkii asiaa, ei ole saanut sähköpostejani perjantailta, siinä olen antanut paljon tietoa ulkopuolisista todistajista...
Ei tässä muuten mitään, mutta kun muutkaan lapset eivät uskalla paljoa ulkona oleskella kun pelkäävät papparaisen uudestaan tulevan, tyttäreni hieman nuorempi kaveri oli mukana ja tuli itkien sisään, niin he ovat valmiita todistamaan... Mutta kun tuo tutkijahutkija sanoi, ettei enempää ota todistajia jotka ovat lapsia...

Kertokaas sitten, että mitä pitäisi tehdä, että vihdoin ja viimein saisi papan kuriin ja lopettamaan uhkailut ja tilille teoistaan?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Täytyy varmaan kaivaa Hammurabin lait naftaliinista ja vilkasta mitä ne sanookaan asiasta.

No ei vaines.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kurkku kipeenä ja turvoksissa jo viikonlopusta asti kuumeen kera. Tänään "arvauskeskuksesta" eivät osanneet muuta sanoa kun että katotaan ylihuomenna uudestaan vaikka näytteestä löytyi verta. Hyvä että pystyy juomaan mitään... :mad:

Alkaa ottaa päähän tämmönen toiminta terkkarin osalta. EI minkäänlaisia hoito-ohjeita nykyiseen tilaan tulostenvalmistumista odotellessa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Potentiaalinen tyttöystävä ilmoitti tänään sitten, että pitää meitä vain ystävinä. Tuntuu et oon ihan *****moinen idiootti.

Oli muuten samanlainen tilanne tossa alkuvuodesta :D

Nauratti oikeen, ensimmäinen musta kiinnostunut nainen joka kiinnosti myös minua, niin totta kai hän lemppaa mut. Ihan tarpeeks monta kertaa joku on ollu kiinnostunu meikästä mutta mua ei oo kiinnostanut ollenkaan. Pitäs vissii laskee vaatimuksia =P
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Yleinen sääntö naisten kanssa on se, että ole hiukan pissapää. Toki saa ylistää ja olla kivakin, mutta varpaillaan niitä kannattaa pitää. :p

Huomiona sekin, että jos naista hakee hakemalla, tai pokaa pokaamalla niin todennäköisesti nainen ei kiinnostu. Oma kokemuspankki viittaa ainakin tuohon suuntaan. Kunhan katkoo liiat innokkuudet pois (riippuu tietenkin naisesta) ja antaa asioiden mennä omalla painollaan, niin tulos voi olla parempi.

Toki asioissa on muuttujia, varsinkin kun kyseessä on niinkin salaperäinen lajike kuin naiset, mutta näidenkin ihmisolioiden lukemiseen harjaantuu. Jos lohduttaa niin ei ne naisetkaan kovin häävisti ymmärrä meitä. Tosin miehen pokaamiseen yleensä ei vaadita muuta kuin kysyminen. :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Oli muuten samanlainen tilanne tossa alkuvuodesta :D

Nauratti oikeen, ensimmäinen musta kiinnostunut nainen joka kiinnosti myös minua, niin totta kai hän lemppaa mut. Ihan tarpeeks monta kertaa joku on ollu kiinnostunu meikästä mutta mua ei oo kiinnostanut ollenkaan. Pitäs vissii laskee vaatimuksia =P

Joo täältki löytyy yks. Kaikki näytti hyvält, mut sit sielt tulee et haluu ollaa vaa frendi... Masensihan se ja pari päivää oli aik paska olo, mutta kyl se sit siitä. :) Kannattaa muistaa, että niitä naisia TULEE ja liikaa ei saa INNOSTUA, jalat vaa maassa alussa. :). Kyl me viel ne löydetään. ;)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Täältä kotosalta lämmitys rikki.
Öljypumppu ilmeisesti sanoi itsensä irti, ja se tarkoittaa varmaan mukavaa laskua äiteelle.
Naapurihan tuon osaisi korjata, mutta osat pitäisi tilata että saisi korjattua itse ja torppahan olisi tuohon mennessä jäässä kun viellä viikonloppukin osui eteen.
Tällainen hiihtoloman alku sitten..
 
Ylös Bottom