Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFIN Hockey League

Vastaus: KFIN Hockey League

Tuota noin... Näyttää taas siltä, että pari kaveria ei oikein aktiivisesti liigaa pelaa! :mad:
Eli pistetäänpä pieni gallup: Mulla olis semmonen ehdotus, että käynnistäisin uuden liigan kokonaan ja mukaan pääsisi 10 aktiivisinta. Pelattaisiin nopeasti runkosarja läpi. Itse haluaisin joskus saada tämmösen liigan loppuun, ja se ei ikinä tule onnistumaan, jos kaikki eivät pelaa! :mad:
Toinen vaihtoehto on, että potkin liigasta ulos ne pari kaveria, ja otetaan mukaan TOIVOTTAVASTI aktiivisemmat pelaajat sisään.
LIsäksi nuo pitäisi selvittää, että mistä johtuu ettei jotkut voi pelata kaikkia vastaan..? Itellä onnistui kaikki pelit, eikä mitään yhteyskatkeamisia tullut.
PIstäkääpä vähän omia mietteitä miten liigaa jatketaan... Bahrain12345 pistikin jo YV:ä, että jotain toimenpiteitä pitäisi tehdä!
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Travo, syytön mä siihen olen, etten pysty päivisin pelaamaan ja kukaan ei ole onlissä koskaan, kun itse alan pelaamaan :mad:
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Travo, syytön mä siihen olen, etten pysty päivisin pelaamaan ja kukaan ei ole onlissä koskaan, kun itse alan pelaamaan :mad:

En mä sua syytäkään, kyl mä oon nähnyt että oot useesti onlinessa! Erityisesti acidjatsia edellisellä viestillä tarkoitin.. Ei ole tarkoitus hyppiä kenenkään silmille, mutta mua ainakin suoraan sanoen vit**ttaa, että lähetään mukaan liigaan, eikä sitten pelata sitä aktiivisesti loppuun saakka! Minusta vois sen verran kunnioittaa muita liigaan osallistuneita, että pelaa loppuun asti. Häviää vaikka sitten pleijareissa tahallaan, jos ei halua jatkaa.. :rolleyes:
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Täytyy kyllä täysin yhtyä tuohon, että pistäähän se pikkuisen ketuttamaan kun ensin pystyy pelaamaan kymmenisen peliä hyvinkin nopealla aikataululla, mutta sen jälkeen joutuu odottelemaan pitempään yksittäisiä pelejä varten. Etenkin kun sama on tapahtunut muissakin parissa liigassa joissa olen aikaisemmin ollut mukana. Tuo porukan karsiminen pienempään, mutta sitäkin aktiivisempaan, liigaan voisi olla kenties hyvä keino, siinäkin tapauksessa etten itse mahtuisi mukaan.

Tärkeintähän näissä olisi aina että jokainen miettii itse tarpeeksi tarkkaan, pystyykö olemaan riittävän aktiivinen ja roikkumaan onlinessä. Ymmärtäähän sen, että aina ei voi päästä pelaamaan mitä erinäisimmistä syistä, joten reilua varmaan antaa vielä itse kunkin antaa asiasta mielipiteensä, jos sellaista on.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

yhdyn kyllä noihin ylläoleviin kommentteihin. Hermot alkaa itselläkin menemään tähän touhuun kun ei noita liigoja saada ikinä pelattua loppuun saakka. Selvät deadlinet näihin pitää tehdä muuten ei saada koskaan liigaa päättymään
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Minä = Online = Tänään = Kello 22 viimeistään :) = Saanko vastustajia :confused:
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Joo odotetaan sen verran, että ainakin suurin osa liigan pelaajista on kommentoinut, että mitä tehdään. Mutta en enää kauan viitsisi odotella... Ja ihan näin tiedoksi, että itellä alkaa koeviikko 9. helmikuuta ja kestää 17. helmikuuta asti.. Joten joko pistetään mahdollisesti uusi aktiivisempi liiga pystyyn aikaisemmin, että ehdin paremmin pelata tai sitte odotellaan, josko tämä nykyinen liiga saataisiin päätökseen ja aloitetaan uus liiga sitten myöhemmin..? Ite olisin ainakin halukas pelaamaan liigaa, ja mieluiten sellaista mistä joskus saataisiin mestari selville.. :rolleyes:
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Mites ois, seuraavaan liigaan otetaan tasan 8 aktiivista pelaajaa ja pelattaisiin maajoukkueilla :rolleyes:
Sitten mietitään, että mitkä 8 Maajoukkuetta mahtaa olla tasaisia keskenään, ettei tule mitään Kanada - Japani matseja :D
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Mielestäni joilla ei kiinnosta/jouda, niin pihalle vaan,varmasti saadaan hyviä jatkajia tilalle.Aktiivisella pelaajalla ei mene pitkään kun pelaa meitä kaikkia vastaan pelit.Sekin tosiaan ihmetyttää miksi lähteä liigaan mukaan jos tietää että aika ei riitä tähän?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFIN Hockey League

Seuraavaan liigaan tarkka kellonaika ja päivä/t millon sarja pelataan loppuun. Itse olin pelaamassa tämän sarjan loppuun sillä viikolla kun alotettiin ja notkuinkin linjoilla kolme ensimmäistä päivää. Tiesin, että oli aikaa noihin aikoihin pelata ja oletinkin, että muutaman pelaajan sarja vedetään kolmessa illassa pleijareihin. Ei näköjään :confused:

Ehdottamasti tiukempi aikataulu ja ne jotka ei pysy mukana niin pihalle vaan. Se on vaikea saada pelattua tämmösiä loppuun, kun ihmiset ovat linjoilla niin eri aikoihin. Osa venailee päivisin ja ketään ei näy. Toiset iltaisin ja ei vastustajia näkyvissä. Sarja pitää saada pelattua nopeasti loppuun sen aloittamisesta, muuten se jää roikkumaan. Tämä on ihmisen peruskäyttäytyminen niin monen tyyppisessä asiassa (siivouksesta työprojekteihin ja kaikkea siltä väliltä). Tai sitten on vaan hyväksyttävä, että vedetään hitaasti näitä sarjoja finaaliin.

Vaikkapa kymmenen jamppaa liigaan (tai vähemmän). Perjantaina aloitus ja finaali on pelattuna sunnuntaina. Tai jos on liian kova tahti, niin alotetaan torstaina ja sunnuntaihin loppuu. Pelit sovitaan alkavan johonki aikaan ja kaikki siihen suostuvat sitten ovat myös paikalla tai ilmoittavat että ei pääse ja poistuu sarjasta. Eihän sitä voi oikeitakaan puulaakipelejä pelata jos kaikki tyypit valuvat hallille/kentälle/whatsoever täysin eri aikaan ja yksin käyvät vuorotellen luistelemassa/juoksemassa/hillumassa pelivälineen kanssa.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Mä voisin kyllä lähtee mennee ku parin tyypin kaa en pysty pelaamaan ni en sit saa ikinä sarjaa päätökseen... Travo voit poistaa mut ku en pääse tänään plekelle...
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Mä voisin kyllä lähtee mennee ku parin tyypin kaa en pysty pelaamaan ni en sit saa ikinä sarjaa päätökseen... Travo voit poistaa mut ku en pääse tänään plekelle...

Ok... :(
Voisko joku pistää vaikka listaa, että ketä vastaan ei voi pelata? Olis kiva tietää keillä on ongelmia pelata toisia vastaan.. Sama vika voi sitten tulla seuraavassakin liigassa..
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Ok... :(
Voisko joku pistää vaikka listaa, että ketä vastaan ei voi pelata? Olis kiva tietää keillä on ongelmia pelata toisia vastaan.. Sama vika voi sitten tulla seuraavassakin liigassa..

Gigetzun kanssa ei ainakaan ikinä saatu ekaa alotusta tulemaan aina tuli et yhteys vastustajaan katkennut, sit oli joku toinen mut en millään muista kuka se oli... :)
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Ite oon ollu mukana tossa toisessakin kfin liigassa ja siellä on aika sama tilanne, mun mielestä vois vaikka ottaa molemmista ne aktiivisimmat jampat ja laittaa niiden kesken sen liigan pystyyn, eihän tästä ny tuu mitään.
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Ite oon ollu mukana tossa toisessakin kfin liigassa ja siellä on aika sama tilanne, mun mielestä vois vaikka ottaa molemmista ne aktiivisimmat jampat ja laittaa niiden kesken sen liigan pystyyn, eihän tästä ny tuu mitään.

Joo vois toimia tämä idea.. Nyt tästä ei tuu yhtikäs mitään! :mad:
 
Vastaus: KFIN Hockey League

Gigetzun kanssa ei ainakaan ikinä saatu ekaa alotusta tulemaan aina tuli et yhteys vastustajaan katkennut, sit oli joku toinen mut en millään muista kuka se oli... :)

Joo ite oon pelannut Gigetzun kans muuten vaan, ja aina on käynyt sama juttu..
 
Ylös Bottom