Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virtanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Täytynee liittyä kerjäläisten joukkoon, vaikka toistaiseksi ei ole yritykset näyttäneet hedelmää liiemmin kantaneenkaan (prove me wrong!) :rolleyes:... Eli täälläkin päin maailmaa oltaisiin erittäin kiitollisia betakoodista, jos jollekin alkaisi vaikka tupsahdella ylimääräisiä jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

laittakaa koodia tulemaan vaan jos löytyy ylimääräisiä :D
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Jos jollakin sattuisi olemaan yksi ylimääräinen koodi, olisin kiitollinen jos saisin sen:)
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Jaahas, minulle EI missään nimessä tuota kyseistä koodia saa lähettää, ei vaikka niitä luvattaisiin repullinen... :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Ou no! Olen ollut sen verran kiireinen, etten ole täällä ehtinyt kauhean aktiivisesti käymään joten tämäkin on mennyt sivusuun :(

Onko jollakin vielä ylimääräisiä betakoodeja jäljellä? Ottaisin ilomielin sellaisen :)

Kiitos jo etukäteen!
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Ou no! Olen ollut sen verran kiireinen, etten ole täällä ehtinyt kauhean aktiivisesti käymään joten tämäkin on mennyt sivusuun :(

Onko jollakin vielä ylimääräisiä betakoodeja jäljellä? Ottaisin ilomielin sellaisen :)

Kiitos jo etukäteen!

Heh, ei pelkoa. Ei täällä ole koodin tarjoajia toistaiseksi vielä pahemmin näkynyt ;). Mutta toivoa sopii että joskus niitäkin ilmaantuu.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Joo minullekkin voisi joku antaa kun niitä tulee.On odotetuimpia pelejä ensivuodelle!
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

jos kellään olis antaa riippuvaiselle avainta:D
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Minullekin kelpaisi, olisin tosi kiitollinen jos saisin :)
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Tännekkin kelpais koodi. kun ei oo kertaakaan lykästänyt :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

vau...tähänkin betatesti...pakko sanoa että hienoo..kylläpä koodi kelpaisi :)
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Joo.. Minä voisin kanssa ottaa! Oikein mukavaa, että tähänki tuli beta.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Oukei, onkos kellään sit mitään käryä mistä näitä koodeja voisi saada? Themen lataus storesta ei tainnut tuottaa tulosta ainakaan. Ja tietysti jos ylimääräistä löytyy, niin otan mielelläni.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Äh, mä olin varma, että nyt mulla käy kerrankin onni, mutta ei...:p
Ilmeisesti sähköposti tulee jos on ladannut storesta Killzone2 teeman, vai onko tämä aivan randomia?

No onnexi mulla ainakin oli kaksikin KZ2 teemaa ladattuna... Harmi vaan että noi kutsut on rajattu henkilökohtaisiksi ja koodia voi käyttää vain kerran!
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Mihin asti tämä beta kestää? Tänään koittanu pari kertaa pelata niin ei ole päässyt.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Mihin asti tämä beta kestää? Tänään koittanu pari kertaa pelata niin ei ole päässyt.

Itse pelasin aamupäivällä pari tuntia, hyvin toimi. Olethan ottanut sen Open beta-jutun ja poistit sitä ennen vanhan ja kaikki savet?
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Itse en ole ihan vielä edes saanu ps3, mut mietin että mitenkä ne valitsee ne jotka he kutsuvat betaan? Randomilla kahtovat PSN:stä ketä sieltä löytyy vai pitääkö olla rekisteröityny jonnekki?
Valintametodeja on useita erilaisia. Ensinnä betat saavat ihan viralliset betatestaajat, jotka joutuvat myös antamaan virallista palautetta etuoikeutensa vastineeksi. Tuon jälkeen on yleensä ns. suljettu beta, johon pääsevät osallistumaan erilaisista kilpailuista yms. betakoodinsa saaneet. Joissain tapauksissa koodin saa esim. lataamalla tietyn teematiedoston PS Storesta tai PlayStation Qoren kylkiäisenä. Viimeisenä (ja toistaiseksi harvinaisempana) tulee avoin beta, johon nimensä mukaisesti voi melkeinpä kuka vaan osallistua.
 
Vastaus: Killzone 2 (Betakoodien jako ja kysely)

Valintametodeja on useita erilaisia. Ensinnä betat saavat ihan viralliset betatestaajat, jotka joutuvat myös antamaan virallista palautetta etuoikeutensa vastineeksi. Tuon jälkeen on yleensä ns. suljettu beta, johon pääsevät osallistumaan erilaisista kilpailuista yms. betakoodinsa saaneet. Joissain tapauksissa koodin saa esim. lataamalla tietyn teematiedoston PS Storesta tai PlayStation Qoren kylkiäisenä. Viimeisenä (ja toistaiseksi harvinaisempana) tulee avoin beta, johon nimensä mukaisesti voi melkeinpä kuka vaan osallistua.
Äh, mitä sie jätkä sekoilet? Virallisten betailijoiden vaihe on suljettu beta, muiden mukaan tullessa esim. betalatauskoodeilla kyseessä on jo avoin beta. Myös huolimatta siitä, että siihen ei oikeasti kaikki pääse mukaan.

(Tulipa skitsofreninen olo...)
 
Ylös Bottom