Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 -hankintahekumointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Azerach
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Ei tullut vielä tänäänkään! :mad:

Nyt en edes viitsi heittää mitään peruspositiivista "no huomenna varmasti"-kommenttia, v*tun play.com.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Täälläkin sitä killzone 2 odotellaan, ei tänäänkään tullut... Ihmettelen vaan kun asun tässä pääkaupunkiseudun lähellä, Lohjalla, jos Espoosen on tullut niin miksei tänne?

Vituttaa ja rankasti....
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Jep jep, sama homma täällä. Vieläkään ei peli saapunut. Panee vähän miettimään, että mitäköhän Play.comille meinaa ennakkotilaus? Minulle se meinaa tuotteen saapumista jo julkkari päivänä, eikä kaksi viikkoa sen jälkeen. Taisi olla ensimmäinen ja samalla viimeinen kerta kun tilaan ennakkoon Playsta. Muuten ihan OK mesta, mutta lähetyksissä kestää pirullisen kauan.:mad: Ja kun kyseessä on vielä odotettu Killzone 2.:mad::mad:
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Joo, eipä tullut playstä tänäänkään tänne Espooseen... hieno homma.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Jep jep, sama homma täällä. Vieläkään ei peli saapunut. Panee vähän miettimään, että mitäköhän Play.comille meinaa ennakkotilaus? Minulle se meinaa tuotteen saapumista jo julkkari päivänä, eikä kaksi viikkoa sen jälkeen. Taisi olla ensimmäinen ja samalla viimeinen kerta kun tilaan ennakkoon Playsta. Muuten ihan OK mesta, mutta lähetyksissä kestää pirullisen kauan.:mad: Ja kun kyseessä on vielä odotettu Killzone 2.:mad::mad:

No ei liene kovin realistista odottaa, että Englannista tilattu peli saapuu julkaisuun, vaikka olisi tilattu kaksi vuotta ennakkoon.. Edut ovat jossain muualla kuin nopeudessa.

Mutta se on kyllä totta, että Playn palvelutaso on ollut tasaisessa laskussa koko ajan. Itse olen siirtynytkin käyttämään pääsääntöisesti Blahia (jonka toimittamasta Killzonesta on päässyt jo maanantaista asti nauttimaan).
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

tässä alkaa itteenikin epäilyttää onko tullut luukusta tavara sissää... no reilun tunnin päästä totuus paljastuu kun pääsee koulusta pois.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

No ei liene kovin realistista odottaa, että Englannista tilattu peli saapuu julkaisuun, vaikka olisi tilattu kaksi vuotta ennakkoon.. Edut ovat jossain muualla kuin nopeudessa.

Mutta se on kyllä totta, että Playn palvelutaso on ollut tasaisessa laskussa koko ajan. Itse olen siirtynytkin käyttämään pääsääntöisesti Blahia (jonka toimittamasta Killzonesta on päässyt jo maanantaista asti nauttimaan).

Kyllä mulle Amazon.co.uk:sta ennakkotilattu Killzone II oli julkaisupäivänä kotona odottelemassa. Postittivat 25.2. ja 27.2. oli siis perillä.

Kyllä se vain on valitettavasti niin että Play.com kusee ja pahasti.

Nimim. "Entinen Play.com:n asiakas"
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Kyllä mulle Amazon.co.uk:sta ennakkotilattu Killzone II oli julkaisupäivänä kotona odottelemassa. Postittivat 25.2. ja 27.2. oli siis perillä.

Julkaisupäivä oli kylläkin jo 25.2. Eli et sinä sitä peliä ainakaan suomen julkaisuksi saannut kotiin... :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Jep eipä tullu tännekkään(Kuopioon) peli vielä tänäänkään play.comista. Ärsyttävää :mad:
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Mietin jo tässä, että toivottavasti ei tulisi ennen ensi keskiviikkoa, niin voisi laittaa play.com:lle reklamaation saapumattomasta lähetyksestä. Tällöin he joutuvat postittamaan saman tuotteen uudestaan.. kyllähän se ensimmäinenkin paketti perille varmasti ajallaan löytää, mutta olisipa sitten 2 kpl Killzoneja, joista varmasti toinen menee kaupaksi :cool:

MUTTA, pysäyttäkää painokoneet, play.com on nostanut sitä aikaa, joka pitää venailla lähetystä. Se on nykyään 21 päivää lähetyspäivämäärästä. Muistaakseni se oli ennen 14 päivää. Voi olla, että muistan väärinkin, mut se nyt ei ole oleellista. Se on, että play.com:n postitus tässä Killzone 2 tapauksessa on nyt jotenkin ryssitty.

Yleensä kyseisestä puljusta pelit + dvd:t + blu-ray:t + cd-levyt tulevat 5 päivässä perille. Maanantaina jos on postitettu, niin yleensä perjantaina jo ollut perillä. Onhan toimitusajat pitkähköt, mutta ainakin itse olen sen 5 päivää hyväksynyt, kun hinnat on useasti tosi kohdallaan ja postituskuluja ei peritä.

Mut joo, varaukseton "sama" täältä minulta sille, että ei enää IKINÄ, MITÄÄN, ennakkotilauksena play.com:sta. :mad:

(ja sadas viesti positiivisissa merkeissä)
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Kyllä mulle Amazon.co.uk:sta ennakkotilattu Killzone II oli julkaisupäivänä kotona odottelemassa. Postittivat 25.2. ja 27.2. oli siis perillä.

Kyllä se vain on valitettavasti niin että Play.com kusee ja pahasti.

Nimim. "Entinen Play.com:n asiakas"

Play sijaitsee Jerseyn saarella (Eu:n veroalueen ulkopuolella) joten posti menee ensin sieltä Englantiin ja vasta sitten meille päin. Eli ei ihan sama asia kuin amazon uk.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Sekin on hyvä jos tulisi edes siinä kolmen päivän (huom. työpäivän) säteellä ilmoitetusta julkaisupäivästä. Mutta kun ei niin ei. Ilmeisesti pelit kulkevat Ruotsin kautta. Minulle tuli viimeksi tilaamanani Battlefield: Bad Company Malmösta. KZ2 taitaa noudattaa samaa hommaa. Toivon todella, että huomenna pääsisi vihdoin Helghaniin mättämään avaruusnatseja:)

Kyllä se on kätevin tapa käydä ihan itse hakemassa peli, taikka tilata ihan suomalaisesta kaupasta. Ei tarvitse jäädä odottelemaan. ;)
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Juu ei näin Play.com

Aikaisemmin kaikki toiminut kyseisen putiikin kohdalla, mut killzone 2 ei ole löytänyt viel tietään Saloon vaikka ennakkotilattuna oli. Tosin saattaahan vika olla postissakin tai jossain muualla.. Ketuttaa silti.
Toivottavasti ei tule viel huomennakaan ;)
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

juu, ei ollu tullu tänäänkään... itelläkin muut pelit aina tulleet play.comista viikossa (5 arkipäivää)... no jospa se sieltä puksuttelee hiljakseen....
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Jos ei huomenna ala tuleen, niin alkaa päitä tippuun!! no ei vais :D ketuttaa kylläkin..
 
Ylös Bottom